“Kārums” Vārnai 30 gadi! Latvijas iedzīvotāji aicināti radīt jauno jubilejas sieriņa garšu
Publikācijas foto

Leģendārā zīmola "Kārums" daudzu mīlētājam simbolam – Vārnai – šogad aprit apaļi 30 gadi. Par godu jubilejai Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums "Food Union" uzsācis īpašu kampaņu "Svinam KRĀ!" un nolēmis jau atkal vaicāt cilvēkiem – kādu jaunu biezpiena sieriņu viņi gribētu radīt un ēst, lai pārsteigtu Vārnu dzimšanas dienā. Jaunās jubilejas sieriņa garšas radīšana jau ir sākusies un līdz 5. jūnijam norisināsies mājas lapā www.kra30.eu. Sagaidāms, ka pats, pats populārākais no visiem biezpiena sieriņu variantiem kļūs par Vārnas jubilejas "Kārumu" un veikalu plauktos nonāks jau rudenī.

Vārna “dzimusi” 1994. gadā

Interesants vēstures fakts – Vārna nemaz nav “Kārums” vienaudze, bet gan par vienu gadu jaunāka. Kāpēc tā? Vispirms 1993. gadā tika radīta unikālā biezpiena sieriņa recepte, kādu to pazīstam arī šodien, un produkta nosaukums - “Kārums”. Taču par simbolu, kas produktu iepakojumu rotāja pirmajā gadā, kļuva rudais kaķis. Bet jau “Kāruma” otrajā pastāvēšanas gadā notika ikoniskas izmaiņas – vaniļas sieriņš tika ietērpts oranžajā iepakojumā, bet simbols mainīts uz Vārnu.

Kādas garšu kombinēcijas var salikt?

Kampaņas “Svinam KRĀ!” ietvaros iespējams izveidot ap 200 unikālām sieriņu garšas kombinācijām, piemēram – rabarberu sieriņu ar dārza ogām zemeņu glazūrā, “Tiramisu” sieriņu ar sāļās karameles pildījumu šokolādes glazūrā vai pistāciju sieriņu ar mellenēm karameļu glazūrā. Kopumā piedāvājumā ir 15 biezpiena garšas, 15 papildu piedevas un 3 glazūras. Kura no garšām uzvarēs – tas ir tikai un vienīgi čaklo balsotāju rokās. Taču jau šobrīd ir skaidrs, ka “Kārums” Vārna kampaņas noslēgumā būs patiešām patīkami pārsteigta.

Svinam KRĀ!” kampaņas norise

Kā jau patērētājiem ierasts, jaunā sieriņa salikšanas kampaņa norisināsies trīs posmos. Pirmais posms noritēs no 23. aprīļa līdz pat 5. jūnijam, un tā ietvaros ikviens kārumnieks – Latvijā un ārzemēs – aicināts mājas lapā www.kra30.eu izveidot savu perfekto “Svinam KRĀ!” biezpiena sieriņu, kas godinās Vārnu tās 30. jubilejā.

Otrais posms noritēs vasarā. Šajā laikā “Food Union” svaigo piena produktu izcilības centra meistari radīs recepti Vārnas jubilejas sieriņam, par kura garšu un piedevu salikumu cilvēki būs balsojuši visvairāk. Visbeidzot rudenī notiks trešais jeb svinību noslēdzošais posms, kas rezultēsies ar jaunā jubilejas biezpiena sieriņa tirdzniecības uzsākšanu veikalos visā Latvijā.

Ilva Veidemane, “Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja: “Vislabākie pārsteigumi ir tie, kurus plānojam paši. Tāpēc aicinām pārsteigt paši sevi un izvēlēties, kādu jaunu sieriņu liksim galdā Vārnas dzimšanas dienas svinībās jau rudenī.

Kā ziņots iepriekš, šī gada aprīlī “Food Union” ir paplašinājis “Kārums” sortimentu ar 3 jauniem produktiem – banānu biezpiena sieriņu, citrona un aveņu saldā krējuma krēmiem. Līdz ar to, šobrīd zīmola klāstā ir jau 36 produkti. Saldo našķu kategorijā seši produktu veidi - 15 biezpiena sieriņi, kā arī sieriņu multipaka, 6 saldā krējuma krēmi, 4 bifido jogurti, 2 krējuma jogurti, 3 biezpiena deserti un 2 biezpiena krēmi. Līdztekus pircējiem tiek piedāvāti arī sāļāki “Kārumi” – 3 svaigie sieri ar un bez piedevām.

PAR FOOD UNION LATVIJĀ

Food Union ir vadošais svaigu piena produktu un saldējuma ražotājs un izplatītājs Latvijā. Food Union grupu Latvijā veido Rīgas piena kombināts, Valmieras piens un Premia FFL. Tirgū uzņēmums ir pazīstams ar tādiem vēsturiskiem un plaši atpazīstamiem zīmoliem kā Kārums, Limbažu piens, Valmiera, Lakto, Pols, Ekselence un TIO. Uzņēmuma galvenā kompetence galvenokārt ir svaigu piena produktu un saldējuma segmentā, un tā zīmolu portfelis lepojas ar veselīgiem un augstas pievienotās vērtības produktiem, kas ražoti no vislabākās kvalitātes piena, kas iegūts no vairāk nekā 100 Latvijas lauksaimniekiem. Food Union grupas centrālais birojs atrodas Latvijā. Kopš 2019. gada Rīga ir grupas saldējumu attīstības centrs. Katru gadu Saldējuma kompetences centrā tiek izstrādātas vairāk nekā 100 jaunas saldējuma šķirnes Eiropas tirgum. Sākot ar 2024. gada janvāri par Food Union Europe, tostarp arī Food Union Latvijā, mažoritāro īpašnieku kļuvis “PAG Private Equity”. Vairāk informācijas: www.foodunion.lv.

PAR PAG

PAG ir pasaulē vadošais investīciju uzņēmums, kas koncentrējas uz Āzijas un Klusā okeāna reģionu un īsteno trīs galvenās stratēģijas: kreditēšana un tirgi, privātais kapitāls un nekustamie aktīvi. PAG pārvalda kapitālu gandrīz 300 institucionālo fondu investoru vārdā, starp kuriem ir arī daži no pasaules izsmalcinātākajiem aktīvu sadalītājiem. PAG ir vairāk nekā 300 investīciju profesionāļi 15 galvenajos birojos, un tā pārvaldītie aktīvi veido aptuveni 55 miljardus dolāru. Lai iegūtu papildu informāciju, lūdzu, apmeklējiet www.pag.com.

PAR FOOD UNION EUROPE

Food Union Europe ir vadošs un inovatīvs patēriņa preču uzņēmums, kas attīsta vietējos zīmolus un piedāvā lieliskus produktus galvenokārt Eiropā. Pašlaik Food Union ir vadošais saldējuma ražotājs Baltijā un Dānijā, un grupai ir stabilas tirgus pozīcijas Norvēģijā un Rumānijā. Food Union ir svaigu piena produktu tirgus līderis Latvijā un ieņem stabilas pozīcijas vairākās piena produktu kategorijās Baltijā. Vairāk informācijas: www.foodunion.com.

“Food Union”