“Narvesen” radījis privāto preču zīmi “Good Food” ar īpašo Nutri-Score marķējumu
publicitātes foto

No 31. marta "Narvesen" tirdzniecības vietās pieejama jauna privātā preču zīme "Good Food" – augstvērtīgu, vērtīgām uzturvielām bagātu produktu līnija, kurā ietilpst gaļas, zivju un augu valsts ēdieni. "Good Food" produkti marķēti ar starptautiski atzīto Nutri-Score vērtējumu – Eiropā izstrādātu pārtikas marķējuma sistēmu, kas sniedz iespēju viegli novērtēt produkta uzturvērtību, lai veicinātu sabiedrības izpratni par veselīgāku uzturu.

“Mūsdienās prasības pret maltīti aug, un arvien vairāk cilvēku ikdienā pievērš uzmanību gan pārtikas izejvielu izcelsmei, gan maltītes pieejamībai un kvalitātei. Mūsu atbilde ir veselīgāki produkti un jauna privātā preču zīme “Good Food”: katra no šajā līnijā iekļautajām maltītēm ir gatavota no rūpīgi izraudzītām un sabalansētām izejvielām, lai būtu gan garšīga, gan augstvērtīga. Esam veikuši uzlabojumus savu produktu sastāvā un papildinājuši sortimentu ar uzturvielām bagātākām izvēlēm, jo ticam, ka šis ir solis pretī veselīgākam dzīvesveidam, ilgtspējīgākai nākotnei un labākai sabiedrības veselībai ilgtermiņā,” saka SIA “Reitan Convenience Latvia” (“Narvesen”) valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.

“Good Food” produkti ir marķēti ar Nutri-Score – sistēmu, kas vienkārši un pārredzami palīdz izvēlēties veselīgāku pārtiku un iepērkoties izdarīt apzinātākas izvēles. Nutri-Score vērtība tiek noteikta, ņemot vērā dažādus faktorus: piesātināto tauku, cukura, sāls daudzumu attiecībā pret olbaltumvielu, šķiedrvielu un augļu, ogu, dārzeņu, riekstu, graudaugu daudzumu produktā. Sistēmu veido krāsu un burtu klasifikatori, lai norādītu, cik veselīgs un uzturvielām bagāts ir produkts: tās ir piecas krāsas no tumši zaļas līdz tumši sarkanai, attiecīgi no augstākās līdz zemākajai uzturvielu vērtībai, un burti no A līdz E, kur A ir ieteicamākā izvēle ikdienā, bet E tiek piemērots produktiem, kuri ir mazāk veselīgi un kurus labāk izvēlēties retāk.

“Mēs esam par sabalansētu uzturu un apzinātu pārtikas iegādi ikdienā, tāpēc uz visiem “Good Food” līnijas produktu iepakojumiem esam ieviesuši Nutri-Score marķējumu. Nutri-Score palīdz ātri un vienkārši novērtēt pārtikas produktu uzturvielu vērtību un salīdzināt dažādus vienas kategorijas produktus, lai izvēlētos veselīgāko iespēju no plašā “Narvesen” produktu sortimenta, piemēram, salātus ar vislielāko uzturvielu vērtību. Tāpēc ar šo sistēmu ieteicams savstarpēji salīdzināt vienas kategorijas produktus – salātus ar salātiem, sviestmaizes ar sviestmaizēm un tamlīdzīgi,” skaidro “Reitan Convenience Latvia” pārtikas kvalitātes un ražošanas vadītāja Ingūna Strode.

Šobrīd ar privāto preču zīmi “Good Food” un Nutri-Score marķējumu “Narvesen” tirdzniecības vietās pieejami piecu veidu salāti un desmit dažādas sviestmaizes, kā arī cepta vistas fileja ar rīsiem un dārzeņiem, olu nūdeļu voks ar vistu plūmju mērcē vai dārzeņiem, poke ar lasi un ponzu mērci un vegāniskā burkānu tortilja ar vistas gaļas alternatīvu no sojas.

 

Plašāka informācija par “Good Food” pieejama šeit.

FOTO: šeit.

SIA “Reitan Convenience Latvia”