“Food Union” atteiksies no sprostos dētām olām
Publikacijas_foto

Latvijā vadošai piena pārstrādes un saldējuma ražotājs "Food Union" iekļāvis savā Ilgtspējas stratēģijā atteikšanos no sporstos dētām olām līdz 2025.gada beigām. Lai arī olu kā izejvielas izmantošana "Food Union" produkcijas ražošanā ieņem pavisam nelielu apjomu, tomēr izvērtējot riskus un ieguvumus, kādus sniegtu pāriešana uz ārpus sprostiem dētu olu un olu produktu izmantošana, un konsultējoties ar "Dzīvnieku brīvība" pārstāvjiem, "Food Union" pieņēmis lēmumu šo mainīt pēc iespējas ātrāk.

“Food Union” ikdienā ražo 400 dažādus piena produktus un saldējumus vairāk nekā desmit iemīļotiem pārtikas zīmoliem. Šobrīd svaigas olas nelielā apmērā tiek iepirktas un izmantotas viena siera produkta ražošanā, savukārt olu pulveri iepērkam sešu pankūku produktu ražošanā, kas norit atbilstoši stringrajiem BRC un HACCAP starptautiskajiem standartiem.

Pēc sarunām ar piegādātājiem, pankūku produktiem plāns ir pāriet uz ārpus sprostiem dētām olām pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā līdz 2024.gada beigām. Savukārt, siera produktam, šobrīd risinājums tiek meklēts un plāns ir pāriet uz ārpus sprostiem dētām olām ne vēlāk kā līdz 2025.gada beigām.

“Food Union” izstrādātā Ilgtspējas stratēģija aptver darbu trīs pamatvirzienos, kas ir definēti un balstīti ANO Ilgtspējīgas attīstības mērķos: 1) Uzlabot labsajūtu jeb mērķtiecīgi un regulāri pilnveidot produktu, izstrādājot jaunus un veselīgākus produktus; 2) Samazināt ietekmi uz vidi jeb efektivizēt ražošanu un optimizēt ražošanas procesā izmantotās izejvielas un radītos pārpalikumus; 3) Stirpināt godīgu sociālo sistēmu jeb uzlabot sociālos apstākļos caur caurspīdīgu un godīgu sadarbību visā vērtības radīšanas ķēdē. Atteikšanā no sprostos dētām olām pievienota “Food Union” otrā pamatvirziena uzdevumos šim un nākamajam gadam.

PAR FOOD UNION LATVIJĀ

Food Union ir vadošais svaigu piena produktu un saldējuma ražotājs un izplatītājs Latvijā. Food Union grupu Latvijā veido Rīgas piena kombināts, Valmieras piens un Premia FFL. Tirgū uzņēmums ir pazīstams ar tādiem vēsturiskiem un plaši atpazīstamiem zīmoliem kā Kārums, Limbažu piens, Valmiera, Lakto, Pols, Ekselence un TIO. Uzņēmuma galvenā kompetence galvenokārt ir svaigu piena produktu un saldējuma segmentā, un tā zīmolu portfelis lepojas ar veselīgiem un augstas pievienotās vērtības produktiem, kas ražoti no vislabākās kvalitātes piena, kas iegūts no vairāk nekā 100 Latvijas lauksaimniekiem. Food Union grupas centrālais birojs atrodas Latvijā. Kopš 2019. gada Rīga ir grupas saldējumu attīstības centrs. Katru gadu Saldējuma kompetences centrā tiek izstrādātas vairāk nekā 100 jaunas saldējuma šķirnes Eiropas tirgum.

PAR PAG

PAG ir pasaulē vadošais investīciju uzņēmums, kas koncentrējas uz Āzijas un Klusā okeāna reģionu un īsteno trīs galvenās stratēģijas: kreditēšana un tirgi, privātais kapitāls un nekustamie aktīvi. PAG pārvalda kapitālu gandrīz 300 institucionālo fondu investoru vārdā, starp kuriem ir arī daži no pasaules izsmalcinātākajiem aktīvu sadalītājiem. PAG ir vairāk nekā 300 investīciju profesionāļi 15 galvenajos birojos, un tā pārvaldītie aktīvi veido aptuveni 55 miljardus dolāru. Lai iegūtu papildu informāciju, lūdzu, apmeklējiet www.pag.com.

PAR FOOD UNION EUROPE

Food Union Europe ir vadošs un inovatīvs patēriņa preču uzņēmums, kas attīsta vietējos zīmolus un piedāvā lieliskus produktus galvenokārt Eiropā. Pašlaik Food Union ir vadošais saldējuma ražotājs Baltijā un Dānijā, un grupai ir stabilas tirgus pozīcijas Norvēģijā un Rumānijā. Food Union ir svaigu piena produktu tirgus līderis Latvijā un ieņem stabilas pozīcijas vairākās piena produktu kategorijās Baltijā.

 

Food Union Europe i