
Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums Omniva Grupa nācis klajā ar būtiskiem pašapkalpošanās vides Mana Omniva uzlabojumiem. Tas ir viens no pirmajiem soļiem ievērojamā investīciju plānā, kura ietvaros paredzēts izstrādāt jaunas klientu pašapkalpošanās platformas un citus digitālos risinājumus. Kopējais investīciju apjoms digitālās infrastruktūras attīstībā sasniegs 3 miljonus eiro.
Omniva pašapkalpošanās vide un arī uzņēmuma mājas lapas pakāpeniski tiek atjauninātas un šobrīd pabeigts pirmais uzlabojumu posms. Papildus mūsdienīgajam izskatam un intuitīvākas navigācijas piedāvājumam jaunās pašapkalpošanās vides mobilā versija ir lietotājiem daudz draudzīgāka.
"Tā kā esošā pašapkalpošanās vides programmatūra neatbilda mūsu nākotnes pakalpojumu vajadzībām un nebūtu ļāvusi nodrošināt vislabāko lietotāju pieredzi, nolēmām atjaunināt pašapkalpošanos un pakāpeniski pievienot jaunajai platformai jaunas funkcijas. Līdz šī gada beigām tiks atjaunināta visa pašapkalpošanās vide,” atzīmē Omniva Grupas Inovāciju un tehnoloģiju direktors Marti Kuldma (Martti Kuldma).
Šobrīd Mana Omniva pašapkalpošanās vidi caur mobilajiem tālruņiem izmanto vairāk nekā 60% klientu. Jaunajā pašapkalpošanās vidē pievienota arī lietojumprogramma, kas ļauj klientam izvēlēties sev piemērotāko un tuvāko pakomātu tieši no kartes.
"Kartes aplikācija atvieglo pakomāta izvēli – zinot, kur dzīvo saņēmējs, ir vienkārši atrast tuvāko pakomātu. Tas būs ievērojami ērtāk, nekā meklēt sarakstā,” uzsver M.Kuldma
Mana Omniva atjauninājumu pirmajā posmā ir pārskatīts sūtījumu nosūtīšanas process uz Igauniju, Latviju un Lietuvu. Gada otrajā ceturksnī tiks pabeigts izstrādes otrais posms, kas lietotājiem ļaus nosūtīt sūtījumus uz galamērķiem ārpus Eiropas Savienības. Savukārt, trešais atjauninājumu posms tiks pabeigts gada otrajā pusē, ļaujot lietotājiem novirzīt sūtījumus pašapkalpošanās vidē. Papildus tiek plānoti vairāki mazāki patīkami atjauninājumi, piemēram, ļaujot lietotājiem izveidot savu ziņojumu saņēmējam neatkarīgi no tā, vai tas ir apsveikuma ziņojums, kas pievienots dāvanai, vai padomi iepakojumā esošo priekšmetu lietošanai.
Kamēr visas pašapkalpošanās vides iespējas nebūs atjauninātas un pārceltas uz jauno platformu, vecā vide paralēli paliks atvērta. Tikmēr Omniva aicina ikvienu klientu izmēģināt jauno pašapkalpošanās vidi un sniegt atgriezenisko saiti, lai to varētu padarīt vēl labāku. Omniva pašapkalpošanās vide ir pieejama šeit: mana.omniva.lv.
Par Omniva
Omniva (AS Eesti Post) ir valstij piederošs uzņēmums, kura pamatdarbība ir sūtījumu loģistikas pakalpojumu (paku un pasta pakalpojumi), digitālo pakalpojumu un starptautisko tranzīta pakalpojumu sniegšana. SIA Omniva un UAB Omniva LT pamatdarbība ir pakomātu un kurjeru pakalpojumu sniegšana Latvijas un Lietuvas tirgos. OÜ Finbite galvenā darbības joma ir informācijas biznesa pakalpojumi (e-rēķini). Grupā strādā 2300 darbinieku visā Baltijā.
Omniva (AS Eesti Post)