Wolt: Šogad Latvijā Valentīndiena nosvinēta ar rozēm, tematiskiem desertiem un šokolādi
public. foto

Kā liecina "Wolt" apkopotā informācija, pagājušajā gadā pieprasījums pēc ziediem Valentīndienā visās "Wolt" darbības valstīts bijis par 3000% lielāks nekā citās dienās. Latvijā arī šis gads nav izņēmums - 14. februārī teju tūkstots "Wolt" iepirkuma grozos tika iekļauti ziedi, lielai daļai sveicienu papildinot arī ar šokolādi. Lai gan šogad maltīšu ziņā visās trīs Baltijas valstīs Kupidona dienā dominēja ātrās uzkodas, piemēram, kebabi, picas un vistas ēdieni, strauji pieauga pieprasījums arī pēc īpašiem desertiem sirds formā.

“Ik gadu 14. februāris ir viena no darbīgākajām dienām “Wolt” platformā un arī šis gads nebija izņēmums – pirkumu skaits Valentīndienā bija desmitiem tūkstošiem lielāks, nekā šajā pašā dienā gadu iepriekš. Šogad visās trīs Baltijas valstīs aktīvi strādāja vairāki tūkstoši kurjerpartneru, lai nodrošinātu, ka visi svētku svinētāji savus pasūtījumus saņemtu laikā. Tāpat esam novērojuši, ka liela daļa iedzīvotāju šiem svētkiem gatavojas laikus un savus pasūtījumus veic iepriekš, norādot konkrētu laiku un vietu preces saņemšanai. Līdzīgs pieprasījuma pieaugums novērojams arī citos Baltijā nozīmīgos svētkos, piemēram, Māmiņdienā un Sieviešu dienā, un, ņemot vērā pērnā gada pasūtījumu skaitu, arī šiem svētkiem rūpīgi gatavojamies jau iepriekš,” augošo pieprasījumu komentē “Wolt” Baltijā vadītājs Mantas Lomsarģis

Populārākie ziedi – rozes un tulpes 

Visbiežāk “Wolt” lietotāji Latvijā saviem sirdsāķīšiem izvēlējušies pasniegt rozes, otrajā vietā atstājot pērnā gada ziedu laureātus – tulpes un dažādas ziedu kompozīcijas. Īpaši pieprasītas bijušas arī šokolādes, ko savos pirkumos iekļāva vairāki simti platformas lietotāji. Šokolāde Valentīndienā kļuvusi jau par tradicionālu sveicienu. Piemēram, pagājušajā gadā Latvijā kāds “Wolt” lietotājs vienā pasūtījumā iegādājies pat 450 šokolādes trifeles. 

Kā liecina “Wolt” apkopotā informācija par Valentīndienas pirkumiem platformā visās “Wolt” darbības valstīs, ziedi ir neiztrūkstoša svētku sastāvdaļa ik vienā no tām - Valentīndienā pasūtījumu skaits ziediem “Wolt” platformā ir par 3000% lielāks nekā ierasti ikdienā. Turklāt pērn ar “Wolt” platformas starpniecību iegādāti vairāk nekā 25 000 ziedu,  veidojot vairāk nekā miljons eiro apgrozījumu vietējām ziedu tirdzniecības vietām. Pirktāko ziedu tops pasaulē kopīgs ar Latviju - rozes, tulpes un lillijas. 

Maltītēs dominē ātrās uzkodas, trīskāršojas pieprasījums pēc precēm pieaugušajiem 

Lai gan pirkumos no mazumtridzniecības veikaliem viens no biežāk sūtītākajiem našķiem ir šokolāde, maltīšu izvēlēs Baltijas iedzīvotāji visbiežāk sevi lutinājuši ar ātrajām uzkodām. No restorāniem un kafejnīcām Latvijas iedzīvotāji visvairāk pasūtījuši dažāda veida kebabus, picas un kraukšķīgo vistu, Lietuvā vairums mielojušies ar vistas karbonādi, kebabiem un hamburgeriem, bet Igaunijas iedzīvotāju izvēle bijusi par labu grillētai vistai, pastai un suši. 

Tāpat aizraujošākai dienai, Baltijas iedzīvotāji biežāk nekā ierasts izvēlas iegādāties dažādas preces pieaugušajiem, kuru pieprasījums jau pagājušajā gadā bija trīs reizes lielāks nekā iepriekš. Lai gan Latvijā visbiežāk izvēlēts iegādāties sieviešu higiēnas preces, Lietuvā lielā daļā iepirkumu grozu tika iekļauti prezervatīvi, bet Igaunijā papildus sveicienam pasūtīti arī vibratori, dažādas spēles pieaugušajiem, kā arī lubrikanti un masāžas eļļas.

Wolt