Emergn izveido aliansi ar pasaulslaveno Strategyzer
Publicitates_foto_A.Ostervalders_A.Adamopuls

Globālais digitālā biznesa pakalpojumu uzņēmums Emergn un pasaulē atpazīstamais inovāciju programmatūras izstrādātājs Strategyzer apvienojas aliansē. Jaunās apvienības mērķis ir pārvarēt plaisu starp inovāciju un transformāciju – kritisko attālumu starp vēlmi pēc pārmaiņām un spēju tās īstenot. Šis ir būtisks notikums arī lokālā kontekstā, jo arī klientiem Latvijā tagad būs iespēja saņemt vēl nebijušu piedāvājumu no diviem pasaulē atzītiem un inovatīviem konsultāciju uzņēmumiem.

Abi uzņēmumi maina veidu, kā mūsdienu uzņēmumi ievieš jauninājumus. Strategyzer palīdz organizācijām attīstīt un izkristalizēt jaunas idejas. Uzņēmuma vadītājs Aleks Ostervalders (Alex Osterwalder) ir plaši pazīstams kā viens no pasaules inovāciju līderiem un radījis tādus populārus rīkus kā Business Model Canvas un Value Proposition Canvas. Savukārt Emergn darbojas ar šo ideju īstenošanu ar praktiskiem, uz produktu un organizāciju orientētiem risinājumiem. Kopā apvienotā pieredze sniegs uzņēmumiem konkurētspējas priekšrocības.

Šībrīža problēma pārmaiņu ieviešanā uzņēmumos – zema produktivitāte un neprecīza izpilde

Nesen veiktā Emergn IT un produktu vadītāju aptauja ASV un Apvienotajā Karalistē parādīja, ka 83% aptaujāto uzskata, ka viņu uzņēmumi ir inovatīvi, un 70% uzskata, ka radikālas pārmaiņas viņu uzņēmumos ir nepieciešamas un varētu izdoties. Tomēr tikai retais tiešām sper soļus tādu pārmaiņu īstenošanā , kas ļautu ātrāk sasniegt izcilus biznesa rezultātus.

Tāpat nesenā ASV Darba statistikas biroja analīze liecina ne tikai par produktivitātes kritumu piecus ceturkšņus pēc kārtas līdz 2023. gada 1. ceturksnim, bet arī starptautiskā uzņēmuma KPMG pētījumā uzsvērts, ka 73% digitālo transformāciju nenodrošina izaugsmi un lielāku rentabilitāti neprecīzas izpildes dēļ.

Svarīgi uzņēmumā radīt atbilstošu vidi, kas veicina transformāciju un inovācijas

Emergn un Strategyzer pētījums norāda uz iemesliem iepriekšminētajai problēmai – no trešdaļas, kas uzskata, ka radikālas pārmaiņas nav iespējamas, 60 % IT līderu un 95 % produktu līderu uzskata, ka uzņēmuma vadība pretojas pārmaiņām, tādējādi kavējot izaugsmi. Aptuveni 80 % aptaujāto ir nobažījušies, ka "komitejas regulējumi" rada šķēršļus lēmumu pieņemšanā, jo procesā piedalās daudz lēmumu pieņēmēju. Savukārt viena trešdaļa norāda, ka viņu uzņēmumi pietiekami nenovērtē eksperimentēšanu, radot atmosfēru, kurā valda nevēlēšanās riskēt, kas attiecīgi kavē inovācijas.

Inovāciju un transformāciju apvienošana – ceļš uz efektīvāku mērķu sasniegšanu

Organizācijām ir jāattīsta divi režīmi: viens režīms ir saistīts ar nākotnes redzējumu, otrs – ar pašreizējās situācijas pārvaldību. Veiksmīgas organizācijas nevainojami pārslēdzas starp šiem diviem režīmiem, un tām ir darbības modeļi, kas atbalsta šo dualitāti, kad runa ir par inovāciju un produktu izstrādi. Tas bieži tiek dēvēts par ceļu no projekta līdz produktam, tomēr sākotnējā saikne ar inovācijām parasti iztrūkst.

Emergn un Strategyzer aptver abas puses un palīdzēs uzņēmumiem risināt šos jautājumus, piedāvājot virkni pakalpojumu, kas paredzēti inovatīvu ideju veicināšanai un īstenošanai, piemēram, novērsīs inovāciju plaisu, ļaujot uzņēmumiem radīt un piegādāt pasaules klases produktus un pakalpojumus, kā to šobrīd nespēj neviens cits tirgū pieejams konsultāciju piedāvājums, kā arī ļaus organizācijām pašām pārvaldīt savu inovāciju un transformācijas gaitu.

Komentējot sadarbību, Emergn izpilddirektors Aleks Adamopuls (Alex Adamopoulos) norāda: "Šī alianse apvieno pieredzi inovācijas transformācijas un digitālo pakalpojumu jomā, sniedzot nebijušu piedāvājumu. Es esmu gandarīts par iespēju izveidot apvienību ar Aleksu Ostervalderu (Alex Osterwalder) un viņa komandu, ko es ļoti cienu. Kopā mēs palīdzēsim uzņēmumiem pārvarēt plaisu starp inovāciju un transformāciju un ātri panākt reālas pārmaiņas."

Aleks Ostervalders (Alex Osterwalder), Strategyzer izpilddirektors, uzsver: “Mūsu pieredze, strādājot ar vadošajiem uzņēmumiem visā pasaulē, ļauj mums secināt, ka visveiksmīgākās ir tieši tās organizācijas, kas spēj sasaistīt inovāciju ar transformāciju. Strategyzer un Emergn ir unikāla priekšrocība palīdzēt uzņēmumiem no jauna atklāt sevi un padarīt inovāciju par daļu no to DNS. Mums ir kopīga misija: uzlabot veidu, kā strādā uzņēmumi un to darbinieki, un, ņemot vērā, ka visā pasaulē kritiski svarīgas digitālās transformācijas programmas ir apstājušās, nepieciešamība ir acīmredzama. Mēs ar nepacietību gaidām brīdi, kad varēsim uzsākt kopīgo darbu."

Par Emergn

Emergn ir globāls digitālā biznesa pakalpojumu uzņēmums, kura misija ir uzlabot veidu, kā cilvēki un uzņēmumi strādā – uz visiem laikiem. Emergn palīdz pasaulē cienījamiem uzņēmumiem, tostarp Fortune 500, FTSE 100 un Global 2000, ātrāk attīstīt daudzsološākās idejas vērtīgos digitālos produktos un klientu pieredzē. Emergn eksperti strādā ar klientiem, lai pārveidotu viņu uzņēmējdarbību trīs veidos:

1. Palīdzot labāk noformulēt viņu domāšanas veidu, tostarp palīdzot labāk organizēt produktus, kā arī precizēt un ziņot par produktu stratēģiju.

2. Attīstot klienta darbiniekus, nodrošinot priekšzīmīgas apmācības par produktu pārvaldību, moderniem darba veidiem un līderību.

3. Nodrošinot rezultātu sasniegšanu, veidojot uz klientu orientētus produktus un klientu pieredzi.

Ar vairāk nekā 350 darbiniekiem divos birojos – Rīgā un Liepājā – Latvija ir kļuvusi par valsti ar lielāko Emergn darbinieku skaitu. Emergn darbojas vairāk nekā divpadsmit valstīs ar galveno mītni ASV Bostonā un centrālo biroju Londonā.

Uzziniet vairāk par Emergn tīmekļa vietnē un sekojiet Emergn LinkedIn un X (iepriekš Twitter).

Par Strategyzer

Strategyzer specializējas uzņēmējdarbības stratēģijas un inovāciju jomā, lai, izmantojot virkni unikālu rīku, resursu un pakalpojumu, atraisītu neizmantoto uzņēmumu potenciālu. To vidū ir vadošais produkts – Business Model Canvas, ko plaši izmanto biznesa modeļu vizualizēšanai un analīzei.

Strategyzer piedāvā arī seminārus, programmatūras risinājumus un grāmatas, kuru autors ir uzņēmuma dibinātājs Aleks Ostervalders (Alex Osterwalder) un citi šīs jomas eksperti. Uzņēmums fokusējas uz to, lai, izmantojot stratēģisko plānošanu un inovācijas, ļautu uzņēmumiem radīt un uzturēt vērtību pastāvīgi mainīgajā tirgus vidē.

Uzziniet vairāk par Strategyzer tīmekļa vietnē un sekojiet Strategyzer LinkedIn un X (iepriekš Twitter).

 

“Emergn Latvia”