Kādi analītikas dati vislabāk palīdz izprast interneta veikala apmeklētājus?

Interneta veikala izstrāde nav pilnīga bez kvalitatīvu analītikas rīku pievienošanas e-komercijas platformai. Lielās konkurences un interneta meklētājprogrammu algoritmu prasību dēļ interneta veikals būs veiksmīgs un peļņu nesošs tikai tad, ja tā klientu piesaistes un attīstības stratēģija būs pārdomāta un balstīsies reālos datos par pircēju aktivitāti un apmeklējumu interneta veikalā. Lai arī liela daļa e-komercijas platformu, uz kuru bāzes ir iespējama ātra un ērta interneta veikala izveide, jau piedāvā noteiktu analītikas rīku klāstu, to ievāktā informācija var būt nepietiekoša situācijas pilnvērtīgai izpratnei. 

Auditorijas dati

Tikai uz mērķauditoriju precīzi fokusēti digitālā mārketinga pakalpojumi ļaus sasniegt uzstādītos mērķus un pārvērst mārketinga pasākumos ieguldītos līdzekļus peļņā. Dati par vietnes lietotāju vecumu, atrašanās vietu, viedierīču izmantošanu, apmeklējot tiešsaistes veikalu, lietoto valodu ļaus labāk izprast interneta veikala mērķauditoriju un pielāgot tai veikala reklāmas un citus satura mārketinga pasākumus.

Lietotāju piesaistes dati

Dati par tiešsaistes kanāliem, caur kuriem lietotāji nokļūst līdz konkrētajam interneta veikalam, ļauj precīzi mērķētus ieguldījums veikt tieši vislielāko atdevi nesošajos tiešsaistes kanālos – bloga ierakstos, sociālajos tīklos, ārējās saitēs, e-pasta kampaņās vai reklāmās interneta meklētājprogrammās.

Dati par reklāmguvumu

Liela vietnes apmeklētāju plūsma vēl nenozīmē arī pirkumu un peļņas pieaugumu, tādēļ dati par lietotāju uzvedību, piemēram, par pārtrauktiem pirkumiem, interesējošo lapu saturu, atkārtotajiem pirkumiem, lietotāju skaitu, kas vietnē atgriežas vairākkārtīgi, var palīdzēt savlaicīgi novērst kļūdas un attīstīt vietnes stiprās puses.

Apmeklējuma uzvedības dati

Lietotāju pieredze interneta veikala apmeklējuma laikā var būt nozīmīgs elements uzticības veicināšanā un pirkumu skaita pieaugumam.

Lai arī apmeklējuma uzvedības dati var būt dažādi interpretējami, tie ļauj uzzināt, cik ilgu laiku lietotāji pavada vietnes lapās, kuri vietnes elementi nodrošina vislielāko auditorijas iesaisti un kāds saturs patiesi interesē interneta veikala apmeklētājus. Šie dati ir īpaši nozīmīgi veikala attīstības stratēģijas un uzlabojumu plānošanā.

Digitālā mārketinga aģentūra E-komercija.lv var palīdzēt ne tikai funkcionālu interneta veikalu izstrādē, bet arī uzstādot un konfigurējot analītikas sistēmas precīziem reklāmas kampaņu un komunikācijas pasākumu atdeves mērījumiem, lai efektīvāk un ātrāk sasniegtu uzstādītos mērķus.

Aģentūras E-komercija.lv pakalpojumu klāstā ir arī tādi pakalpojumi kā SEO audits, mājas lapas optimizācija un arī, pilnīgas SEO stratēģijas izstrāde. Ienāciet aģentūras mājas lapā www.e-komercija.lv un sazinieties ar SEO speciālistiem.

e-komercija.lv