Tet zīmols "Backscreen" pārstāv Latviju prestižajā IBC forumā Amsterdamā
Publicitātes-attēls.

Tehnoloģiju uzņēmuma Tet zīmols "Backscreen" pārstāvējis Latviju vienā no pasaules nozīmīgākajiem tehnoloģiju un satura veidošanas forumiem – International Broadcasting Convention (IBC). Forums, kas norisinājās no 13. līdz 16. septembrim Amsterdamā, pulcēja vairāk nekā 45 tūkstošus apmeklētāju no 170 valstīm, tostarp vairāk nekā 1350 izstādes dalībniekus, piedāvājot dalībniekiem iespēju uzzināt par jaunākajām mediju tehnoloģiju tendencēm, satikt nozares līderus un paplašināt biznesa sadarbības iespējas.

"Backscreen", kas piedāvā inovatīvus risinājumus video satura uzglabāšanai, apstrādei un straumēšanai, ieguva ievērojamu interesi no starptautiskajiem partneriem. Kā vieni no starptautiskā foruma dalībniekiem, zīmola pārstāvji aktīvi piedalījās diskusijās, apmainījās pieredzē un stiprināja uzņēmuma pozīcijas globālajā tirgū.

"Mūsu dalība IBC 2024 ir nozīmīgs solis zīmola izaugsmei un starptautiskajai atpazīstamībai. Šis pasākums ļāva ne tikai iepazīstināt pasauli ar "Backscreen" risinājumiem, bet arī iegūt vērtīgu ieskatu nozares tendencēs un inovācijās. Mēs esam apņēmības pilni kļūt par vadošo mediju risinājumu piegādātāju vidēja izmēra operatoriem un satura publicētājiem Eiropā un nākotnē arī visā pasaulē, un dalība IBC tikai stiprināja mūsu pārliecību, ka mēs varam sasniegt ilgtspējīgu attīstību, nepārtraukti papildinot pakalpojumus ar inovatīviem risinājumiem," stāsta "Backscreen" vadītājs Norberts Osītis.

IBC ir globāli ietekmīgs forums, kas 57 gadu laikā ir kļuvis par nozares inovāciju centru. Pasākuma fokusā šogad bija vairāki temati, kas atspoguļo jaunākās apraides un satura veidošanas tendences, piemēram, mākslīgais intelekts, mākoņdatošana, OTT un straumēšana, tehnoloģijas, kas tiek izmantotas reklāmā, un visaptverošo tehnoloģiju attīstība.

Latvijā radītais produkts “Backscreen” jau tagad ir ievērojams pakalpojumu sniedzējs mediju nozarē. “Backscreen” nodrošinātie pakalpojumi ir noderīgi video uz pieprasījuma, tiešraides TV kanālu, dažādu pasākumu tiešraižu, digitālo apmācību, uzņēmumu mārketinga un jebkura cita video satura straumēšanai. Jau tagad platformu izmanto ap 50 dažādu telekomunikāciju, TV un mediju organizācijas, kam satura ražošana ir prioritāte. Starp klientiem ir tādas raidorganizācijas kā Fashion TV, Latvijas Televīzija, ReTV, 1188.lv.

Plašāka informācija: www.backscreen.com

Par Tet

Tet ir viens no lielākajiem tehnoloģiju uzņēmumiem Baltijā, kas rada inovācijas gan mājām, gan darbam, un to veido 1500 darbinieku liela komanda. Uzņēmums piedāvā uzticamus un kvalitatīvus TV, interneta, elektrības un e-komercijas pakalpojumus, kā arī integrētus IT&T risinājumus uzņēmumiem gan Latvijā, gan eksporta tirgos. Tet rada inovatīvākos tehnoloģiskos risinājumus IT drošības jomā, attīsta OTT pakalpojumus un ražo oriģinālo TV saturu. Tet grupā ietilpst arī meitas uzņēmumi Citrus Solutions, Telia Latvija, Helio Media un Baltic Computer Academy. Vairāk: https://www.tet.lv/par-mums.

Par Backscreen

Backscreen ir uzņēmums, kas specializējas mediju straumēšanas tehnoloģiju produktos, ar īpašu fokusu uz OTT platformu un lietotāju pieredzi (UX). Backscreen mērķauditorija ietver satura veidotājus, tīmekļa portālus un TV profesionāļus. Backscreen produkti ir izstrādāti, lai piedāvātu augstas kvalitātes straumēšanas iespējas, vienkāršotu lietotāju saskarni un uzlabotu vispārējo skatītāju pieredzi. Backscreen ir pulcējis 50 nozares labākos profesionāļus un ekspertus no Baltijas, Polijas un Čehijas, kas veido stipru pamatu mūsu uzņēmuma zināšanām un inovācijām. Uzņēmuma vadītājiem ir vairāk nekā 20 gadu pieredze nozarē, kas nodrošina izcilu vadību un stratēģisko redzējumu. Backscreen lepojas ar vairāk nekā 50 klientiem EMEA valstīs, kas uzticas uzņēmuma produktam un pakalpojumiem. Vairāk: www.backscreen.com

 

Backscreen