Ziņas | Tehnoloģijas


Runas atpazīšanas rīks Hugo.lv tekstā pārvērtis ap 8 miljonu vārdu

Izmantojot valsts pārvaldes valodas tehnoloģiju platformas Hugo.lv piedāvāto audio ieraksta atpazīšanas rīku, kopš 2018. gada decembra līdz šim brīdim tekstos pārvērsti audio ieraksti 1704 stundu jeb 71 dienas garumā, liecina Kultūras informācijas sistēmu centra (KISC) apkopotā informācija. Kopsummā tie ir apmēram 8 miljoni vārdu.

LG NanoCell televizors – labākais LG LED televizors pieejams arī Latvijā

LG Electronics (LG) NanoCell televizors (TV), kas ir uzņēmuma progresīvākais LED televizora modelis, nodrošina pirmšķirīgu attēla kvalitāti, dinamiskus attēlus, precīzas krāsas un plašākus skatīšanās leņķus. NanoCell TV ir aprīkots ar ārkārtīgi plānu ietvaru un līdz šim plašākajām lielo ekrānu televizoru izvēles iespējām. LG jau iepriekš paziņoja par 2019. gada premium televizoru modeļiem, tostarp modernajiem OLED un NanoCell televizoriem.

Iedzīvotāji dod priekšroku viedierīcēm, kas kalpo mājokļa drošībai un enerģijas taupīšanai

Kā liecina vadošā mobilo sakaru operatora "Tele2" un pētījumu aģentūras "Norstat" veiktā aptauja, Latvijas iedzīvotāji visbiežāk savam mājoklim vēlētos iegādāties viedierīces, kas kalpo tā drošībai un uzraudzībai. Proti, gandrīz puse respondentu (46%) par noderīgāko viedierīci mājai atzīst novērošanas kameru, savukārt otrs populārākais viedpalīgs ir durvju videozvans (33%).

Huawei izsludina pirmo Emoji dizainu konkursu

Tehnoloģiju uzņēmums Huawei izsludina savu pirmo emocijzīmju (emoji) dizaina konkursu, kurā var piedalīties dizaineri no visas pasaules un kura mērķis ir ieviest rūpīgi izstrādātus, radošus un oriģinālus emoji, ar ko iepriecināt gan savus ilggadējos, gan jaunos lietotājus.

Lielo datu samitā Rīgā liks pamatus Eiropas līderībai mākslīgā intelekta jomā

Vadošais Eiropas valodu tehnoloģiju uzņēmums Tilde 26. - 28. jūnijā Rīgā uzņems vērienīgāko Eiropas pasākumu lielo datu un mākslīgā intelekta (AI) jomā – Lielo datu privātās un publiskās partnerības samitu BDV PPP Summit. Tajā piedalīsies ap 200 lielo datu un mākslīgā intelekta ekspertu un Eiropas Savienības (ES) politikas veidotāju. Samita mērķis ir apzināt AI jomas, kurās Eiropa var kļūt par globālu līderi, un veidot publisko un privāto partnerību šīs līderības nodrošināšanai.

Mainoties pārlūkošanas paradumiem, bērnu kāre apmeklēt interneta veikalus ir trīskāršojusies

2019. gada 13. jūnijā

Salīdzinājumā ar šo laiku pērn bērni aktīvāk lieto e-komercijas vietnes: pēdējos 12 mēnešos viņu interese par iepirkšanos tiešsaistē ir vairāk nekā trīskāršojusies no 2 % līdz 9 %. Tas ir teikts "Kaspersky" bērnu drošības gada pārskatā, kura pamatā ir anonimizēta statistika no "Kaspersky" izstrādājumiem ar vecākvadības funkcijām.

LMT kopā ar Lufthansa Systems attīsta dronu satiksmes vadības platformu Latvijā

Saredzot iespējas kā droni var palīdzēt glābšanas misijās un risināt problēmas uzņēmumiem dažādās nozarēs, LMT kopā ar Lufthansa Systems attīsta pilotprojektu Latvijā dronu satiksmes vadības programmu. Kā risinājumu drošākai dronu integrācijai gaisa satiksmē to šodien LMT demonstrēja Rīgas Aviācijas forumā.

Pateicoties straujai izaugsmei, Amazon tiek nominēts par BrandZTM Top 100 Visvērtīgāko pasaules zīmolu

Pateicoties straujai izaugsmei, Amazon tiek nominēts par BrandZTM Top 100 Visvērtīgāko pasaules zīmolu (Most Valuable Global Brand)

Ekosistēmu’ zīmoli gūst virsroku pār patērētājiem, jo daudzas tradicionālo zīmolu kategorijas izjūk
Patērētājiem paredzētie tehnoloģiju zīmoli ir sasnieguši 1 miljarda USD zīmolu vērtības atzīmi
Palielinās pieprasījums pēc ‘pārdomāta mārketinga’ prakses, jo patērētāja viedoklis kļūst arvien nozīmīgāks attiecībā uz ētisku dzīvesveidu

Tūristu slazdi: pikšķerētāji un surogātpasta izplatītāji uzglūn no tūkstošiem viltotu aviobiļešu un naktsmāju piedāvājum

2019. gada 10. jūnijā
Kaspersky pētnieki, kas novēro ļaunprātīgu surogātpasta izplatītāju un pikšķerētāju darbību, maijā ir konstatējuši daudz operāciju, kurās cenšas izmantot ļaužu vēlmi izdevīgi iepirkties. Cita starpā pētnieki atrada vairāk nekā astoņtūkstoš pikšķerēšanas uzbrukumu, kas bija nomaskēti par populāru izmitināšanas platformu piedāvājumiem, kā arī vairākas e-vēstuļu lielapjoma plūsmas, kuras izskatījās nākam no īsta ceļojumu zīmola, bet patiesībā noformēja upuriem maksas tālruņa pakalpojumu abonementus.

Veidot drošāku pasauli ar Kaspersky: uzņēmums iepazīstina ar jauno zīmolu un vizuālo identitāti

2019. gada 7. jūnijā

Starptautiskais kiberdrošības uzņēmums Kaspersky Lab kļūst par Kaspersky, kura virsuzdevums ir "Veidot drošāku pasauli"
Pildot virsuzdevumu glābt pasauli, jau vairāk nekā divdesmit gadu Kaspersky Lab ir piedāvājis klientiem labākos drošības risinājumus. Pasaule ir kļuvusi digitalizētāka un globalizētāka, tāpēc mēs esam izgājuši ārpus antivīrusu laboratorijas, lai kļūtu par tehnoloģiju līderi ar progresīvu un visaptverošu drošības risinājumu un pakalpojumu klāstu, kas ietver inovatīvus izstrādājumus un tehnoloģijas, mākoņpakalpojumus un pasaules svarīgākos apdraudējumu izlūkdatus.

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli