
Tirdzniecības centra "Domina Shopping" aktīvais attīstības posms šogad ir rezultējies ar 10 jaunu un pārveidotu veikalu atvēršanu. Kopējās investīcijas, kas ieguldītas no tirdzniecības centra un nomnieku pusēm, ir tuvu pusmiljonam eiro. Īpaša uzmanība pievērsta sporta preču, apavu, modernas tehnikas, kā arī pakalpojumu segmentu izvēršanai. Tādējādi "Domina Shopping" apliecina savu vadošo pozīciju Latvijas nekustamo īpašumu mazumtirdzniecības segmentā, veicinot ne tikai mūsdienīgu iepirkšanās pieredzi, bet arī stiprinot uzņēmuma vērtību.
Vēl vairāk sportošanai
Sporta un aktīva dzīvesveida tēmas jau daudzu gadu garumā ir vienas no svarīgākajām “Domina Shopping” veidolā. Tamdēļ Latvijā lielākais sporta preču veikalu tīkls “Sportland” šogad tirdzniecības centrā ir paplašinājis savas telpas par +15%, to kopējai platībai sasniedzot jau 1 500 m2. Rezultātā “Sportland” piedāvā vēl lielāku aktīvās atpūtas un sporta apģērbu, apavu un aksesuāru zīmolu sortimentu, tostarp tādus pircēju iecienītus zīmolus kā “North Face”, “Helly Hansen”, “Nike”, “New Balance”, “Adidas”, “Timberland”, “Salomon”, “Under Armour” un citus.
Moderna tehnika un daudzveidīgi pakalpojumi
Īpaši nozīmīgs jaunpienācējs “Domina Shopping” nomnieku pulkā šogad ir Latvijā lielākais elektropreču veikalu tīkls “RD Electronics”. Tas klientiem piedāvā plašu, kvalitatīvu un populāru tehnikas zīmolu produktu klāstu, tostarp “LG”, “Samsung”, “Sony”, “Apple”, “Philips”, “Xiaomi”, “Asus”, “Electrolux”, “Bosch”, “Whirlpool” u.c.
Ievērojami paplašināts arī tirdzniecības centra pakalpojumu klāsts, piesaistot četrus pavisam jaunus nomniekus. Pirmo reizi ne vien Latvijā, bet arī visās Baltijas valstīs atvērts unikāla koncepta tūrisma operatora “JoinUp!” ceļojumu veikals, kurā klienti var saņemt konsultācijas par brīvdienu iespējām un rezervēt savus sapņu ceļojumus. Klientiem durvis vēris arī jauns veikals automašīnu mīļotājiem “Autoduals” un pašapkalpošanās veļas mazgātava “Laundromat”, kā arī uzstādīts inovatīvs pakomāts “Udrop”.
Nišas aromāti, mode un apavi
Līdztekus atvērts jauns nišas smaržu stends “Brandberry”, kas piedāvā unikālu izvēli un arī parocīgus tilpumus šobrīd ļoti aktuāliem aromātiem, piemēram, “Byredo”, “Kilian” un “Montale”. Mainīta lokācija un paplašināts produktu klāsts Latvijas apģērbu zīmola veikalam “Black Swan” un apakšveļas veikalam “Esotiq”. Savukārt pircēju iecienītais apavu veikals “CCC” piedzīvojis rekonstrukciju, kā rezultātā ir modernizēts veikala dizains.
Dina Bunce, t/c “Domina Shopping” direktore uzsver: “Jaunu veikalu atvēršana vai esošo pārveidošana atbilstoši jauniem un moderniem konceptiem ir neatņemama tirdzniecības centru nozares sastāvdaļa. Gluži kā mainās modes tendences, mainās arī mūsu apmeklētāju un arī nomnieku vajadzības, kurām mēs cenšamies pielāgoties maksimāli elastīgi. Un, jāsaka, ka šādai pieejai ir visnotaļ patīkami panākuma augļi – šobrīd Dominā tirdzniecības telpas ir iznomātas par 98%, jaunajā “top101.lv” sarakstā esam ierindoti 5. vietā starp visiem Latvijas vērtīgākajiem nekustamo īpašumu objektiem, savukārt šī gada “Baltic Brand” pētījumā esam trešais mīlētākais tirdzniecības centru zīmols Latvijā. Arī turpmāk attīstīsim Domina Shopping kā top izvēli rīdziniekiem un Rīgas viesiem, kur veikt ne vien nepieciešamos pirkumus, bet arī interesanti atpūsties pie mums pieejamās izklaides vietās un īpaši organizētajos pasākumos”.
Par t/c Domina Shopping
T/c Domina Shopping ir viens no lielākajiem tirdzniecības centriem Rīgā un Latvijā, kas saviem apmeklētājiem sniedz plašas un ērtas iepirkšanās iespējas vairāk nekā 175 tirdzniecības vietās. Dominā ir Baltijā lielākais izklaides centrs "Apollo Skypark". Domina Shopping īpašnieks un pārvaldnieks ir SIA EfTEN DOMINA. Tirdzniecības centrs atrodas Ieriķu ielā 3, starp divām Rīgas galvenajām satiksmes maģistrālēm - Čaka un Brīvības ielu. Tas atbilst augstākajiem energoefektivitātes normatīviem, ko apliecina ISO 50001 sertifikāts. Plašāku informāciju par Domina Shopping meklējiet www.domina-shopping.lv, kā arī sociālajos tīklos Facebook, Instagram, X un TikTok.
T/c Domina Shopping