
Vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju (56%) sagaida, ka uzņēmumu lojalitātes programmas sniegs finansiālu ieguvumu, piemēram, iespēju ātri un ērti veidot naudas uzkrājumu, ko var izmantot turpmākajiem pirkumiem. Reaģējot uz Latvijas iedzīvotāju pieaugošajām prasībām pēc lojalitātes programmu sniegtajām priekšrocībām, LIDO ievieš lojalitātes programmu, kas piedāvā 5% uzkrājumu no katra pirkuma, ko iespējams izmantot nākamajās apmeklējuma reizēs.
Uzņēmuma LIDO pasūtītajā iedzīvotāju aptaujā* konstatēts, ka lielākā daļa Latvijas sabiedrības (59%) uzņēmumu lojalitātes programmas uzskata par svarīgu vai izšķirošu faktoru izvēloties, kur veikt pirkumus vai ieturēt maltīti. Tajā pašā laikā tikai 6% respondentu apgalvo, ka lojalitātes programmas viņiem ir vienaldzīgas un nekas viņus nespētu motivēt kādai no tām pievienoties.
Aptaujā noskaidrots, ka lojalitātes programmas ir īpaši svarīgas iedzīvotājiem ar vidējiem un augstiem ienākumiem, vecuma grupā no 30 līdz 49 gadiem. Turklāt sievietes biežāk nekā vīrieši sagaida, ka lojalitātes programmas piedāvās atlaides un dažādus papildu ieguvumus.
Ko vēl, neskaitot finansiālu labumu, Latvijas iedzīvotāji sagaida, pievienojoties uzņēmumu lojalitātes programmām? Liela nozīme tiek piešķirta ekskluzīvām akcijām, kas pieejamas tikai lojalitātes programmas dalībniekiem – šo atbildi izvēlējušies 51% respondentu, un to kā īpaši būtisku novērtēja cilvēki ar augstākiem ienākumiem. Atzinīgi tiek vērtēti arī personalizēti piedāvājumi, kas ir pielāgoti klienta vēlmēm (44%), kamēr iespēja piedalīties īpašos pasākumos un aktivitātēs aptaujātajiem nešķiet tik vilinoša (16%). Rīgas iedzīvotāji vairāk novērtē personalizētu un ekskluzīvu piedāvājumu, savukārt reģionos dzīvojošie lielāku uzmanību pievērš praktiskiem ieguvumiem, piemēram, atlaidēm. Tādējādi uzņēmumi, kas piedāvā finansiālus labumus un īpašus piedāvājumus, ir vislabākajā pozīcijā, lai veicinātu patērētāju lojalitāti.
“LIDO vienmēr ir rūpējies par kvalitāti un pieejamību plašam sabiedrības lokam, un ar mūsu jauno lojalitātes programmu mēs vēlreiz apliecinām, cik svarīgs mums ir katrs viesis. Šī programma ir izveidota, lai pateiktu paldies mūsu uzticīgākajiem klientiem un sniegtu ne tikai patīkamu, bet arī izdevīgu ēdināšanas pieredzi un praktiskus ieguvumus,” komentē LIDO valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa un turpinot uzsver, ka, domājot par ilgtspēju, uzņēmuma lojalitātes programma ir pieejama mobilajā lietotnē, nevis ierastajā plastikāta kartes formātā.
LIDO lojalitātes programma ne tikai piedāvā iespēju ātri un ērti uzkrāt naudu – 5 centi par katru samaksāto eiro, ko varēs izmantot nākamajos LIDO restorāna vai veikala apmeklējumos, bet arī nodrošina pieeju īpašām akcijām un piedāvājumiem, tostarp dalību kafijas un vakariņotāju klubā.
Par LIDO lojalitātes programmas dalībnieku iespējams kļūt, lejupielādējot bezmaksas LIDO lietotni Apple un Google Play veikalos. Lietotne pieejama no oktobra.
* Iedzīvotāju aptauju pēc LIDO pasūtījuma veica pētījumu kompānija “Norstat”, aptaujājot vairāk nekā 1000 ekonomiski aktīvo iedzīvotāju visā Latvijā.
Par LIDO
Uzņēmums LIDO specializējas sabiedriskās ēdināšanas jomā. Uzņēmumam ir unikāla koncepcija ar tam raksturīgu ēdienkarti un interjera dizainu. AS LIDO ir lielākais ēdināšanas uzņēmums Latvijā, klienti ir iecienījuši un augstu novērtē LIDO zīmolu. Aptaujā “TOP darba devējs” uzņēmums jau 8 gadus ir topa virsotnē, šogad iegūstot 1. vietu kategorijā “HoReCa” un atgriežoties TOP 10 vispārējā kategorijā TOP of MIND, kā arī prestižajā Baltic Brand Forum 2024 atzīts par mīlētāko un straujāk augošo ēdināšanas zīmolu Latvijā 2024. gadā. Uzņēmuma grupā ietilpst 13 restorāni un 4 veikali Latvijā (Rīgā un Ādažos), 4 restorāni Igaunijā (Tallinā), gaļas un kulinārijas ražotne, alus darītava un konditoreja Rīgā, kopumā uzņēmumā strādā vairāk nekā 1000 darbinieku.
Uzņēmums LIDO