Pasaulē vadošais sadzīves tehnikas zīmols Miele svin  15. dzimšanas dienu Baltijā,
publicitātes foto

Pasaulē vadošais sadzīves tehnikas zīmols Miele svin 15. dzimšanas dienu Baltijā, īpaši izceļot ilgtspējīgu tehnoloģiju ražošanu Ceturtdien, 20. aprīlī, pasaulē vadošais augstākās kvalitātes sadzīves tehnikas ražotājs Miele ilgtspējības zīmē atzīmēja savu 15. darbības gadu Baltijas valstīs. Uzņēmums pēdējos trīs gados ir veicis ievērojamas investīcijas ilgtspējīgu procesu attīstībā, ar mērķi līdz 2030. gadam samazināt oglekļa pēdas nospiedumu par 15% – ražojot tehnoloģijas ar vismazāko iespējamo ietekmi uz vidi un turpinot aprites ekonomikas praksi.

Miele ir viens no vissenākajiem sadzīves tehnikas zīmoliem pasaulē, kas nākamgad globālā mērogā atzīmēs jau 125. uzņēmuma darbības gadadienu. Kopš uzņēmuma dibināšanas brīža, 1899. gada, Miele galvenais darbības vadmotīvs ir “Immer Besser” (tulkojumā no vācu valodas – vienmēr labāk), kas iezīmē uzņēmuma ambīcijas nepārtraukti attīstīties, lai spētu patērētājiem piedāvāt un nodrošināt ilgtspējīgu sadzīves tehnoloģiju dzīves ciklu.

Miele pēdējos gados ir īstenojusi vairākas nozīmīgas ilgtspējas iniciatīvas. Viena no galvenajām iniciatīvām ir energoefektīvu tehnoloģiju ražošana –  Miele sadzīves tehnika ir veidota tā, lai patērētu pēc iespējas mazāk ūdens un enerģijas resursus, kā arī kalpotu ilgāk. Miele ievēro aprites ekonomikas principus, piemēram, slēgtā cikla ražošanas process ļauj atkārtoti izmantot iekārtu rezerves detaļas līdz pat 15 gadiem pēc to ražošanas beigām, tādējādi samazinot arī specifisku atkritumu daudzumu. Šobrīd Miele noliktavās ir teju 70 000 rezerves detaļu un uzņēmumam ir augsts otrreizējās pārstrādes materiālu īpatsvars kopumā – komerciālajām ierīcēm tas ir pat 50%. Tāpat Miele ir unikāla sadzīves tehnikas tirgū ar to, ka savas iekārtas pārbauda 20 gadu ilgam darba mūžam.

“Cīņa pret klimata pārmaiņām, iespējams, ir mūsu laikmeta lielākais izaicinājums. Lai saglabātu mūsu mājas, mūsu planētu sev un nākamajām paaudzēm, šobrīd jau skrienamies ar laiku. Tā ir ikviena atbildība, arī individuālā līmenī, rūpēties par mūsu planētas saglabāšanu un ilgtspējīgas prakses ieviešanu ikkatra indivīda ikdienā. Miele ilgtspējība un tehnoloģiju ilgmūžība ir bijusi galvenā prioritāte jau no pašiem uzņēmuma pirmsākumiem – mums līmenis “vislabākais” nekad nav bijis galamērķis attiecībā uz tehnoloģiju kvalitāti. Vienmēr tiecamies uz arvien labāku nākotnes Miele versiju, lai radītu inovatīvu sadzīves tehniku, kas ir ne tikai videi draudzīga augstākās kvalitātes sadzīves tehnika, bet ar ilgmūžības potenciālu nākamajām paaudzēm. Taču ikkatram no mums ir jāatceras, ka ilgtspējība nav stāsts tikai par vides aizsardzību, bet arī par atbildīgu sabiedrības kopienu veidošanu un taisnīgu ekonomiskās izaugsmes veicināšanu!,” skaidro Miele izpilddirektors un līdzīpašnieks Dr. Markuss Miele.

Tehnoloģiskie uzlabojumi 2022. gadā

Globālo pētījumu dati rāda, ka 89% patērētāju sagaida, ka uzņēmumi darbosies ilgtspējīgāk, kā arī 68% aktīvi izvēlas tādu sadzīves tehniku, kas atstāj pēc iespējas mazāku ietekmi uz vidi. Koncentrējoties uz vispārējās lietotāja pieredzes uzlabošanu un tehnikas ilgtspējīgu darbību, Miele ir izstrādājusi vairākas funkcijas, kas ne tikai atvieglo patērētāju mijiedarbību ar piedāvāto tehniku, bet arī atstāj mazāku ietekmi uz vidi. Piemēram, Miele jaunās veļas mazgāšanas iekārtas ļauj ietaupīt līdz pat 60% enerģijas un laika, it sevišķi lietojot atbilstošo ekonomisko režīmu, kas palīdzēs būtiski ietaupīt ūdeni. Tāpat Miele veļas mazgāšanas iekārtas izmanto līdz pat 30% mazāk veļas mazgāšanas līdzekļu, kā arī, neatkarīgi no veļas daudzuma, mazgā enerģiju taupošā režīmā.

Pēdējo 20 gadu laikā Miele ir samazinājusi trauku mazgājamo mašīnu elektroenerģijas patēriņu

par aptuveni 44%. Ņemot vērā, ka 84% CO2 emisiju ir saistīti ar iekārtu lietošanas fāzi mājsaimniecība – Miele turpina mērķtiecīgi strādāt pie uzlabojumiem, lai tuvākajā nākotnē elektroenerģijas patēriņa samazinājums, lietojot sadzīves tehnikas iekārtas, būtu vēl lielāks. Šā gada martā Miele pilnībā integrētā trauku mazgājamā mašīna saņēma Zaļā produkta balvu (Green Product Award).

 

Tāpat, uzņēmums savās inovācijās ir integrējis AI jeb mākslīgo intelektu. Viedā tehnika ar mākslīgā intelekta palīdzību ir spējīga mācīties lietotāja paradumus un pielāgoties tā vajadzībām. Mākslīgā intelekta palīdzība iestrādāta jaunākajās Miele cepeškrāsnīs – Smart Food ID jeb automātiskā ēdiena atpazīšanas un pagatavošanas sistēma palīdz lietotājam atvieglot ēdiena pagatavošanas procesu. Smart Food ID uzņem augstas izšķirtspējas ēdienu attēlus cepeškrāsnī un, interpretējot attēlus, mākslīgais intelekts iesaka piemērotu pagatavošanas programmu.

Uzņēmuma centienos ietilpst arī cīņa par pārtikas atkritumu samazināšanu, tāpēc Miele ledusskapjos iestrādātā atsvaidzināšanas sistēma PerfectFresh Active uztur tajā esošo pārtiku svaigu līdz pat piecām reizēm ilgāk.

Miele izstrādātās un virzītās ilgtspējas iniciatīvas ir arī starptautiski novērtētas – 2021. gadā Miele izvirzītos klimata mērķus atzinīgi novērtēja zinātnē balstīta mērķu iniciatīva (Science Based Targets Initiative).

Atzīmējot 15. darbības gadu Baltijā – Miele Baltijas valstu komandas, piedaloties Rimi Rīgas maratonā šā gada 7. maijā, par katru noskrieto kilometru ziedos 15 EUR Pasaules Dabas Fonda Baltijas jūras un saldūdens programmai, kopumā atbalstot dabas atjaunošanas un saglabāšanas iniciatīvas 4500 EUR apmērā.

Par Miele:

Miele ir pasaulē vadošais premium klases sadzīves tehnikas ražotājs, kura tehnikas klāsts ietver ēdienu gatavošanas, saldēšanas iekārtas, kafijas aparātus, trauku mazgājamās un veļas mašīnas, kā arī grīdas kopšanas iekārtas. Miele tehnika tiek izmantota ne vien mājsaimniecības, bet arī komerciālai lietošanai, ietverot īpašas medicīnas iekārtas un laboratorijas aprīkojumu. 1899. gadā dibinātajam uzņēmumam ir astoņas ražotnes Vācijā, kā arī viena Austrijā, Čehijā, Šveicē, Ķīnā, Dienvidkorejā, Rumānijā, Polijā un ASV. Uzņēmumam ir arī divas ražotnes, kas pieder tās Itālijas medicīnas tehnoloģiju meitas uzņēmumam Steelco. Pārdošanas apjoms 2022. gadā sasniedza aptuveni 5,43 miljardus eiro. Miele ir pārstāvēts aptuveni 100 pasaules valstīs. Visā pasaulē ģimenes uzņēmums, kas tagad darbojas jau ceturtajā paaudzē, nodrošina darba vietas aptuveni 23 300 darbinieku. Kopš 2020. gada Miele īsteno jaunu ilgtspējas stratēģiju PIONEERING 4/8 un izvirza ambiciozus mērķus, lai nodrošinātu labāku nākotni nākamajām paaudzēm.

Ogilvy PR Latvia