
Tirdzniecības centra "Origo" aptauja liecina, ka 61% aptaujāto izvēlas dāvanu karti absolventu un skolotāju sveikšanai ar mācību gada noslēgumu, jo tā sniedz brīvību savu vēlmju un sapņu piepildīšanai. 84% aptaujāto vismaz vienu reizi ir iegādājušies dāvanu karti sveikšanai svētkos, turklāt trešā daļa aptaujāto jeb 26% šādu dāvanas veidu izvēlas regulāri.
Vairums aptaujāto jeb 78% kā vienu no iemesliem dāvanu kartes izvēlei kā dāvanai svētkos min tās plašās iespējas un ērtību. Aptaujāto ieskatā tas ir ērts risinājums, kā sniegt iespēju pašam apsveicamajam sev sarūpēt tieši to, ko tas vēlas. Trešdaļa kā vienu no dāvanu kartes priekšrocībām min to, ka tā ir labs risinājums, ja nav zināms, ko sveicamā persona vēlas savos svētkos. Vienlaikus 31% uzskata, ka dāvanu karte ir noder arī tad, ja zināms, ka sveicamais plāno lielāku pirkumu, līdz ar to dāvanu karte noderēs kārotā pirkuma summas samazināšanai.
“Dāvanu kartes ir universāls sveikšanas veids, kas savu popularitāti un pievilcību pircēju acīs nezaudē. Tā sniedz izvēles brīvību dāvanu kartes saņēmējam, izvēlēties sev tīkamāko dāvanu, bet dāvinātājam – pārliecību, ka iegādātā dāvana patiesi sarūpēs prieku. Turklāt dāvanu kartes ir lieliski piemērota visdažādākajām iedzīvotāju vecuma grupā, tā priecēs ikvienu. Pieprasījuma pieaugumu novērojam tuvojoties dažādiem kalendārajiem svētkiem, jo īpaši izlaidumu laikā, daudzi iedzīvotāji izvēlas dāvanu karti, lai sveiktu absolventus ar izglītības iegūšanu un ar dāvanu karti sniedz iespēju piepildīt kādu no sapņiem. Bieži dāvanu karti izvēlas arī kā pateicību audzinātājiem skolās un bērnudārzos par viņu bērniem veltīto darbu un sirdssiltumu,” norāda tirdzniecības centra "Origo" mārketinga vadītāja Viktorija Bižāne.
Viena no t/c “Origo” dāvanu kartes priekšrocībām ir tas, ka tās summu var izvēlēties jebkurā vērtībā no 10 līdz 150 eiro. Tādējādi arī izvēlētā dāvanas summa var būt kā īpašs simbols, kas svinībās atzīmē sasniegto mērķi vai kādu citu sveicējam nozīmīgu skaitli. Turklāt t/c “Origo” dāvanu karte tās saņēmējam sniedz pilnīgu brīvību – dāvanu kartes summu var iztērēt gan vienā pirkumā, gan pakāpeniski un vairākos veikalos norādītajā termiņā.
Dāvanu kartes summu iespējams izmantot jebkurā no t/c “Origo” tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietām - iemīļotu zīmolu apģērbu un apavu veikalos, parfimērijas un kosmētikas tirdzniecības vietās, elektronikas, sporta un atpūtas preču veikalos, kā arī grāmatnīcās. Līdztekus dāvanu kartes iespējams izmantot arī t/c “Origo” restorānos un kafejnīcās.
T/c “Origo” dāvanu karti iespējams iegādāties arī tiešsaistē ar piegādes iespējām visā Latvijā. Papildu tam dāvanu kartei var izvēlēties oriģinālu iesaiņojumu, tā jo vairāk iepriecinot dāvanas saņēmēju.
Latvijas iedzīvotāju aptauja veicis tirdzniecības centrs "Origo" sadarbībā ar pētījumu aģentūru "Norstat Latvija" 2024. gada maija sākumā, tiešsaistē aptaujājot 1008 interneta lietotājus vecumā no 18 līdz 74 gadu vecumam.
Par t/c “Origo”
2020. gadā rekonstruētais un paplašinātais tirdzniecības centrs “Origo” ir viens no modernākajiem iepirkšanās centriem Latvijā. Jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietotas ērtas tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos atrodas “Origo One” biznesa centrs ar augstvērtīgiem A klases birojiem. Tirdzniecības centrā “Origo” pieejams plašs vietējo un starptautisko zīmolu klāsts, tostarp “Home&You”, “Springfield”, “Women’secret”, “Ivo Nikkolo’’, “Reserved”, “Lindex”, “Douglas”, “Sportland’’, “Skechers”, “Sinsay”, “Multilukss”, “LMT”, “Virši”, “Euronics”, “Stenders”, “Vapiano”, “Ginger”, “Gan Bei”, “Caffeine”, “Rimi Hyper”, “Rimi Mini”, “Veselības centrs 4”, “E. Gulbja Laboratorija’’ un “Rīgas satiksme”.
Plašāka informācija: www.origo.lv.
MRS grupa