
Multipakalpojumu uzņēmums "Tele2" sadarbībā ar "Norstat" veicis Latvijas iedzīvotāju aptauju, kurā noskaidrots, ka 34 % jeb katrs trešais iedzīvotājs kaut reizi mūžā ir ticis atlaists no darba. Trešdaļai no tiem, kuri kaut reizi savā mūžā palikuši bez darba, bija nepieciešams vairāk nekā pusgads, lai atrastu jaunu darbu.
“Dzīvē mēdz būt dažādas nepatīkamas situācijas, kad ilgstoši ir grūtības strādāt vai atrast darbu. Kā rāda mūsu aptaujas dati, šādās situācijās cilvēki visbiežāk taupa uz izklaides iespējām, izdevumiem apģērbam un apaviem, ceļošanu. Vienlaikus katrs piektais jeb 20 % kavē arī regulāro ikmēneša rēķinu apmaksu,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Lai šādā nepatīkamā situācijā pasargātu klientus un viņi nebūtu spiesti atteikties no mobilajiem sakariem, kas mūsdienās faktiski ir viena no pamatvajadzībām, esam ieviesuši jaunu pakalpojumu – rēķinu apdrošināšana.”
Rēķinu apdrošināšanas pakalpojums nodrošinās, ka darba uzteikuma vai ilgstošas slimības gadījumā klients var saņemt atlīdzību par abonētajiem mobilo sakaru pakalpojumiem. Proti, klients varēs turpināt izmantot mobilo sakaru pakalpojumus, neskatoties uz to, ka ieņēmumi ir samazinājušies un var būt grūtības veikt dažādus maksājumus.
“Tele2” veiktās aptaujas dati rāda, ka 39 % iedzīvotāju vismaz vienu reizi savā dzīvē ir slimojuši ilgāk par 30 dienām. Katras desmitais iedzīvotājs ilgstošas slimošanas dēļ ir palicis bez darba.
“Tele2” rēķinu apdrošināšanas pakalpojumu ieviesis sadarbībā ar apdrošināšanas kompāniju “ERGO”.
“Tele2” aptauja veikta 2024. gada jūnijā sadarbībā ar “Norstat”, aptaujājot 702 respondentus vecumā no 18 līdz 65 gadiem.
Par “Tele2”
“Tele2” ir multipakalpojumu uzņēmums cilvēkiem, kas nodrošina ātrāko mobilo internetu Latvijā, augstākā līmeņa apkalpošanu un plašu pakalpojumu klāstu – mobilos sakarus, mājas internetu, viedierīces, televīziju un apdrošināšanas pakalpojumus. “Tele2” ir viens no mīlētākajiem zīmoliem Latvijā un privātpersonu izvēle numur viens mobilo sakaru tirgū. Pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā ir vairāk nekā 1 miljons.
“Tele2”