
Starptautiskais konsultāciju uzņēmums "Civitta", kuram ir arī birojs Rīgā, tiek pārzīmolots un apvieno visus meitasuzņēmumus, ieskaitot pasaulē labi pazīstamo digitālo risinājumu izstrādātāju "Mediapark" un igauņu digitālo produktu studiju "Singleton", zem viena kopīga nosaukuma un struktūras.
Uzņēmuma pārstāvji apliecina, ka šis jaunais posms aizsāk nozīmīgu ēru kompānijas izaugsmē, kas arī nozīmē jaunu pieeju vadības konsultācijām un paplašina iespējas klientiem.
Pielāgošanās nebijušiem izaicinājumiem
“Civitta” dibinātājs un grupas izpilddirektors Adams Sauļus Vaina (Adam Saulius Vaina), skaidro, ka konsultāciju nozare parasti šķiet nepieejama un neapmierina mūsdienu uzņēmumu vajadzības.
“Šodien dzīvojam mainīgos un līdz šim neparedzētos apstākļos, tādēļ katram uzņēmumam un organizācijai vajadzīga individuāla pieeja viņu specifiskajām vajadzībām. Esam gatavi mest izaicinājumu tradicionālajām konsultāciju industrijas normām, piedāvājot starptautiski integrētus pakalpojumus, kas sapludina digitālos un vadības konsultāciju pakalpojumus gan publiskā sektora, gan privātajiem klientiem. Mēs tiekam galā ar sarežģītām problēmām, izmantojot integrētu pakalpojumu sistēmu. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka šī jaunā pieeja ir īstais risinājums, veidojot uzņēmumu, kurš ir gatavs nākotnes izaicinājumiem,” apgalvo A.S.Vaina. Viņam ir vairāk nekā desmit gadu ilga profesionālā pieredze konsultēšanas nozarē un sasniegumi, kalpojot kā neatkarīgam valdes loceklim vairākos vadošos starptautiskos uzņēmumos.
A.S.Vaina norāda, ka kompānija ar savu piemēru apliecina to, ka izaicinājumi var sniegt izaugsmes iespējas. Pagājušajā gadā uzņēmums paplašinājos trīs jaunos tirgos: Uzbekistānā, Ungārijā, Portugālē, un tā ir neparasta izaugsme laikā, kurš vērtējams ar lejupslīdi.
“Priecājos, ka, neraugoties uz mūsu paplašināšanos un izmaiņām, uzņēmums saglabā uzticību savai sākotnējai misijai – nodrošināt iespējas vietējiem talantiem ikvienā valstī, kurā darbojamies, strādāt ar starptautiski nozīmīgiem projektiem un klientiem, vienlaikus nezaudējot saikni ar savu kopienu. Šī pieeja ir ne vien lieliska iespēja mūsu darbiniekiem, bet arī ļāvusi izveidot NVO ar nosaukumu “Center for Economic Recovery in Ukraine” (Ukrainas ekonomiskās atveseļošanās centrs), kuras mērķis ir atbalstīt Ukrainu ekonomiskās politikas veidošanā. Turklāt šī organizācija regulāri publicē pārskatus par Ukrainas kara sociālo, ekonomisko un reģionālo ietekmi, kā arī par sankciju ietekmi uz Krieviju,” piemetina “Civitta Latvija” asociētais partneris Ronalds Štrauhs.
Pārzīmološanas kampaņa
Uzņēmuma jaunā identitāte nav tikai vizuālas pārmaiņas, tā nozīmē arī uzņēmuma inteliģento, radošo un atjautīgo pieeju. Pārzīmološanas kampaņas ar saukli “Question the Answer” mērķis ir parādīt “Civitta” kā komandu, kura apstrīd līdzšinējo stāvokli un radoši atrod risinājumu saviem klientiem. Integrācijas pamatā esošā sadarbības pieeja ļauj klientiem izvairīties no vajadzības strādāt ar vairākām komandām. Tā vietā visu spēj paveikt viena specializēta komanda, izmantojot pieredzi no dažādām nozarēm.
Kompānijas Latvijas birojā strādā 28 darbinieki, un vietējo komandu vada pieredzējuši partneri: Jānis Ābele, Ronalds Štrauhs un Oleksands Voļiks. Kopā ar komandas dalībniekiem no visas pasaules viņiem ir izšķiroša loma, savienojot globālu redzējumu un stratēģiju ar vietējo pieredzi.
Par “Civitta”
“Civitta” ir starptautisks vadības konsultāciju uzņēmums, kas darbojas vairāk nekā 20 valstīs, dinamiskā komandā apvienojot vairāk nekā 750 profesionāļus vairāk nekā 30 birojos. Tā ir dibināta 2013. gadā, un tās saknes ir Baltijas reģionā. Dabiski izaugot, apvienojot un iegādājoties jaunus uzņēmumus, “Civitta” nu jau aptver Centrālo un Austrumeiropu un paplašinās uz Ziemeļvalstīm un Centrālāziju. Plašāka informācija par “Civitta” un tās jauno identitāti pieejama ŠEIT.
“Civitta”