
Daudzu iemīļotais restorāns "LIDO" pastāv jau vairāk nekā 35 gadus. Tālajā 1987. gadā LIDO dibināja Gunārs Ķirsons Rīgā. Restorāns ir tik populārs un atpazīstams, ka to zina ja ne katrs latvietis, tad vismaz katrs otrais, trešais pilnīgi noteikti.
Neskatoties uz restorāna ilgo darbības un pastāvēšanas laiku, ir tomēr gadījumi, kad varbūt lietas varētu izvērsties citādāk. Vai arī var to nodēvēt par to, ka "visiem neizpatikt".
Šoreiz kāds cilvēks padalījās ar savu pieredzi, kur kārtējo reizi bija devies uz "LIDO" ieturēt maltīti, un arī viņam asociējas šis restorāns ar nemainīgu kvalitāti un garšu. Kā jau daudziem latviešiem, tad stabilā vērtība "LIDO" restorānā ir slavenie ceptie kartupeļi un sēņu mērce.
Tomēr šī bija viena no retajām un pat pirmajām reizēm, kad kādam apmeklētājam bija grūti paklusēt un gribējās par situāciju pastāstīt arī publiskā veidā, kā stāsta pats autors.
Kā viņš piebilda, tad pirms kāda neilga laika, būdams Igaunijā, baudīja tur tos pašus kartupeļus un sēņu mērci, un viss bija lieliski.
Tomēr nesen iebraucot tirdzniecības centrā "Rīga Plaza" un ieejot "LIDO", tika iegūta pavisam citādāka pieredze.
Kā autors komentē, tad absolūti nav nekādu iebildumu pret ārzemju viesstrādniekiem, jo nereti viņi strādā ļoti labi un visai čakli. Tomēr ne līdz galam bija saprotams, kādēļ pie cepšanas vajadzēja likt cilvēku, kas varbūt ne līdz galam vēl ir iemācījies pareizi, kā visu gatavot.
Rezultātā sanāca, ka nebija pievienota ne sāls, ne izcepti kartupeļi, viss bija eļļā un sēņu mērcītei arī tomēr nebija neviens garšvielas klāt.
No pozitīvā aspekta "LIDO" restorāns ir tas, ka katrs var ielikt tik daudz, cik vēlas, un kopumā viss ir tīri un jauki.
Tomēr viens papildus "trādi rīdi" tika piedzīvots, kad viesstrādnieks stāvēja pie pannas un pusdienoja tieši no tās pašas, uz kuras gatavoja. Un mirkli vēlāk tie paši kartupeļi tika sadalīti pa klientu traukiem.
Kā tiek minēts, tad, protams, trends, ka klients var redzēt virtuvi un kā tieši gatavo pavārs - tam ir savi plusi un mīnusi. Tomēr ir visai stingri jāpieskata, kas ir redzams, lai nav tā, ka klienti var ieraudzīt to, ko nemaz nevēlētos.
Zem šī ieraksta, protams, cilvēki dalījās dažādās domās. Vieni piebilda, ka tas jau ir normāli, ka šādi dara - citādāk, kā lai saprot, ka ēdiens ir gatavs servēšanai klientiem. Otra puse tomēr atbalstīja autoru un piebilda, ka tas ir ne līdz galam pieņemami.
Kā labu rīcību var uzslavēt, ka paši "LIDO" arī ievietoja komentāru zem šī ieraksta un palūdza autoru, lai izstāsta vairāk detaļas, tādējādi cenšoties, lai vairāk tādas situācijas neatkārtotos.