
Mēneša laikā kopš tirdzniecības centrs internetā 220.lv pārgājis uz jauno darbības stratēģiju, nodrošinot bezmaksas piegādes uz pakomātiem visā Latvijā pirkumiem virs 20 eiro, pircēji kopumā ietaupījuši jau vidēji 91 000 eiro. Uzņēmuma akopotie dati liecina, ka šajā laikā bezmaksas piegādes opciju uz pakomātiem bija izvēlējušies aptuveni 68 tūkstoši tiešsaistes pircēju.
220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols uzsver, ka bezmaksas piegādes uz preču pakomātiem ir daļa no uzņēmuma jaunās stratēģijas stiprināt iepirkšanos attālināti katrā tās solī, tajā skaitā veidā, kā notiek preces saņemšana.
Turpina Kārlis Ozols: “Šis ir bijis būtisks solis, lai veicinātu uzņēmuma turpmāko attīstību Baltijā, nodrošinātu jaunu iepirkšanās pieredzi un stiprinātu mūsu pozīcijas tirgū kā vadošajam e-komercijas uzņēmumam Baltijā. Mūsu prioritāte ir nodrošināt maksimāli ērtu un izdevīgu iepirkšanās pieredzi visiem klientiem. Turklāt esam kļuvuši par vienu no pirmajiem e-komercijas uzņēmumiem Latvijā, kas nepārtraukti nodrošina bezmaksas piegādes no konkrēta pirkuma vērtības sliekšņa. Tas mūsu pircējiem sniedz reālu un tūlītēju finansiālo ietaupījumu, tādējādi ilgtermiņā sekmējot lojalitāti e-komercijai kopumā.”
Viņš uzsver, ka bezmaksas piegāžu pieejamība īpaši nozīmīga varētu būt tieši ap gaidāmās Melnās piektdienas periodu, kas ir viens no gaidītākajiem iepirkšanās notikumiem. Proti, tas ir laiks, kad preces ir pieejamas par zemākajām cenām, sākas dāvanu sagāde Ziemassvētkiem, līdz ar to bezmaksas piegāžu nodrošināšana varētu vēl vairāk sekmēt šī gada Melnās piektdienas pircēju aktivitāti un finansiālo ietaupījumu.
Kārlis Ozols atgādina, ka kopš septembra sākuma 220.lv pirkumiem par vismaz 20 eiro nodrošina bezmaksas piegādes uz "Latvijas Pasts" pakomātiem un pasta nodaļām, Itella Smartpost paku termināļiem, DPD preču saņemšanas punktiem un Omniva pakomātiem visā Latvijā, savukārt Liepājā un Daugavpilī nodrošināta bezmaksas piegāde arī ar kurjera starpniecību.
Par PHH Group
PHH Group izveidoja privātā kapitāla investors Mid Europa, apvienojoties lielākajiem tiešsaistes mazumtirgotājiem, proti, Pigu.lt Lietuvā, 220.lv Latvijā, Kaup24.ee un Hansapost.ee Igaunijā un Hobbyhall.fi Somijā. Kopš 2021.gada koncerns piedzīvojis biznesa transformāciju, izveidojot lielāko un uzticamāko tirgu reģionā. Grupas Marketplace ekosistēmā preces pārdod vairāk nekā 4000 pārdevēju, piedāvājot vairāk nekā 3 miljonus preču. Grupas pārvaldītās vietnes apmeklē aptuveni 150 miljoni pircēju gadā.