Šovasar par 7% audzis pārdošanas apjoms internetā
foto;vid

Kā liecina tirdzniecības centra internetā 220.lv apkopotie dati, salīdzinot ar identisku periodu pērn, līdzīgi kā jūnijā arī jūlijā, par aptuveni 7% audzis 220.lv pārdošanas apjoms Latvijā. Vidēji Latvijas iedzīvotāji, iegādājoties tūrismam nepieciešamās preces, tērējuši ap 35 eiro, savukārt dārza preču kategorijā vienā pirkuma reizē tērēti teju 60 eiro.

Līdzīgas tendenes novērotas arī Lietuvā un Igaunijā, proti, iegādājoties tūrisma preces, interneta pircēji Lietuvā tērējuši aptuveni 37 eiro, bet igauņi visvairāk – 44 eiro. Tikmēr, iegādājoties preces dārza preču kategorijā, Lietuvā tērēti 55 eiro, bet Igaunijā 79 eiro. Vasaras periodā aktīvākais laiks, kad cilvēki velta laiku, lai iepirktos internetā, ir pulksten 16.00 līdz 16.30, secina 220.lv.

220.lv Marketplace Pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols norāda, ka šovasar iedzīvotāji iepērkas aktīvāk nekā pērn: “Salīdzinot ar attiecīgo periodu 2023.gadā, šī gada jūlijā par 7% auguši 220.lv pārdošanas apjomi Latvijā. Jūlijā starp pirktākajām precēm ierindojas sporta, atpūtas un tūrisma preces, mazās virtuves iekārtas, mājsaimniecības preces, rotaļlietas un kosmētika. Kas interesanti, jau kopš maija odu atbaidīšanas līdzeklis joprojām ir viens no populārākajiem pirkumiem.“

Viņš papildina, ka sporta un atpūtas preču kateogrijā tie ir pārsvarā piepūšamie paklāji un matrači, peldbaseinu aksesuāri. Virtuves iekārtu tirdzniecībā dominē ūdens filtru un tējkannu tirdzniecība, savukārt mājsaimniecības preču kategorijā - virtuves instrumenti un tīrīšanas līdzekļi. Rotaļlietu kategorijā pircēju iecienītākā izvēle jūlijā ir būvkomplekti un klucīši, kā arī izglītojošas spēles. Kosmētikas kategorijā visvairāk pārdoti matu stiprināšanas līdzekļi, šampūni, skūšanās piederumi, kosmētika un zobu kopšanas līdzekļi.

Par PHH Group

PHH Group izveidoja privātā kapitāla investors Mid Europa, apvienojoties lielākajiem tiešsaistes mazumtirgotājiem, proti, Pigu.lt Lietuvā, 220.lv Latvijā, Kaup24.ee un Hansapost.ee Igaunijā un Hobbyhall.fi Somijā. Kopš 2021.gada koncerns piedzīvojis biznesa transformāciju, izveidojot lielāko un uzticamāko tirgu reģionā. Grupas Marketplace ekosistēmā preces pārdod vairāk nekā 4000 pārdevēju, piedāvājot vairāk nekā 3 miljonus preču. Grupas pārvaldītās vietnes apmeklē aptuveni 150 miljoni pircēju gadā.

PHH Group