Balcia radīs Latvijā pirmo Gen-Z iedvesmotu apdrošināšanas pakalpojumu
publicitātes foto

Apdrošināšanas tehnoloģiju uzņēmums Balcia plāno radīt unikālu apdrošināšanas pakalpojumu, balstoties uz Gen-Z paaudzes sniegtajām rekomendācijām. Kopumā iecerēts aptaujāt vismaz 10 000 šīs paaudzes pārstāvju, lai noskaidrotu, kāds apdrošināšanas produkts šobrīd tirgū trūkst.

Lai noskaidrotu, kāds apdrošināšanas produkts vai pakalpojums vislabāk atbilst mūsdienīgam dzīvesveidam un šobrīd tirgū nav pieejams, Balcia visa gada garumā un dažādos formātos organizēs viedokļu ievākšanu un apkopošanu. Pirmā šāda veida iniciatīva tiks realizēta sarunu festivāla “Lampa” ietvaros, kas norisināsies Cēsīs jau 5. un 6.jūlijā, un turpināsies citos populāros pasākumos. Tāpat notiks arī mērķtiecīgi organizētas diskusijas un aptaujas.

Speciāli izveidotajā Balcia drosmes zonā festivāla apmeklētāji, īpaši Gen-Z paaudzes pārstāvji, aicināti dalīties ar saviem stāstiem par to, kā ar drosmi ir pārvarētas bailes un grūtības, kā arī izteikt viedokļus par šobrīd tirgū trūkstošiem apdrošināšanas produktiem un pakalpojumiem.

“Stāsti, kurus ir interesanti klausīties un kas iedvesmo, parasti netop vienkāršās situācijās. Tie rodas izaicinājumos un drosmīgi pārvarot ievērojamas grūtības. Tieši tādēļ šoreiz esam nolēmuši sarunu festivālā vairāk klausīties nekā runāt un sadzirdēt cilvēku riskus, izaicinājumus, bažas. Mēs ceram, ka, uzzinot festivāla “Lampa” apmeklētāju drosmes stāstus, būsim iedvesmoti radīt pavisam jaunu dzīvesstila apdrošināšanas pakalpojumu un aizlāpīt potenciālos nozares piedāvājuma caurumus,” atklāj Reinis Bērzkalns, Balcia viceprezidents Latvijā.

Balcia jau tagad piedāvā apdrošināšanas pakalpojumus, kas veidoti, pamanot jaunas cilvēku vajadzības. Piemēram, City Combo paredzēts tiem, kas pārvietojas ar velosipēdiem, skrejriteņiem, skrituļslidām un tamlīdzīgi, vai Extreme apdrošināšana, kas piemērota tiem, kas nodarbojas ar ekstrēmajiem sporta veidiem. Jaunais apdrošināšanas pakalpojums, kas varētu būt pieejams jau nākamgad, būs pilnībā esošo un topošo klientu iedvesmots.

Par Balcia:

Balcia ir apdrošināšanas tehnoloģiju uzņēmums, kas 2020. gadā piedzīvoja būtiskas pārmaiņas, ieviešot jaunu biznesa stratēģiju un zīmola identitāti, pozicionējot sevi kā apdrošinātāju, kas vērsts uz inovatīviem un tehnoloģijās bāzētiem risinājumiem. 2022. gadā Balcia veiksmīgi startēja Latvijas un 2023. gadā Igaunijas tirgū, tādējādi paplašinot savu ģeogrāfisko pārklājumu Eiropā. Uzņēmums Balcia saņēmis titulu “Drosmīgākais apdrošināšanas zīmols” 2023. gadā un bija vienīgais apdrošināšanas uzņēmums Latvija, kam audzis lojālo klientu skaits. Savukārt Balcia mobilā aplikācija ir saņēmusi zelta godalgu konkursā "Baltijas e-komercijas balva", un ir lietotāju novērtētākā apdrošināšanas aplikācija.

Balcia