TOP 3 pieprasītākie vegānu produkti "Maxima" 2019. gadā


Maxima Veganiem un vegetariesiem public. foto
Lai cilvēkus mudinātu ēst vegānu maltītes, vienlaicīgi mazinot pārtikas industrijas ietekmi uz vidi, Lielbritānijas bezpeļņas organizācija janvāri izsludinājusi par vegānvāri mēnesi (veganuary – vārds, kas radies no vegan un January (angļu val.) apvienojuma), tādējādi aizsākot jaunu kustību visā pasaulē. Arī "Maxima" pircēju vidū ik gadu vērojams pieprasījuma pieaugums pēc veģetāriešu un vegānu pārtikas produktiem: 2019. gada populārākie produkti bijuši "Frankfurtes" cīsiņi, "Berief" ekoloģiskais auzu dzēriens bez piedevām un sojas pupiņu siers tofu. Lielākais pieprasījuma pieaugums bijis tieši ekoloģiskajam auzu dzērienam – tas audzis teju 3 reizes.

Šobrīd 29 “Maxima” veikalos visā Latvijā, kā arī internetveikalā http://www.barbora.lv, pieejami 100 dažādi specializētie veģetāriešu un vegānu pārtikas produkti, piemēram, vegānu lazanja, tofu, cīsiņi, kā arī papildus šiem 100 produktiem veikalā ir ļoti plašs sortiments produktu, kas atbilstoši arī vegāniem un veģetāriešiem – augļi, dārzeņi, turku zirņi, konservētas pupiņas, u.c produkti.

“Sekojam līdz iedzīvotāju ēšanas paradumiem un tendencēm visā pasaulē, tāpēc regulāri pilnveidojam sortimentu un arī turpmāk papildināsim veģetāriešu un vegānu produktu klāstu, nodrošinot daudzveidīgu specializēto produktu izvēli. Šo produktu pieprasījumu veicina klientu vēlme izmēģināt ko jaunu, kā arī uz mūsu sortimentu iespaidu atstāj cilvēku vēlme apskatīt pasauli, iepazīstot jaunas kultūras un ēdienus – blakus ierastajām tradicionālajām receptēm klienti vēlas iegādāties arī arvien daudzveidīgākus produktus no visas pasaules,  uzsver  “Maxima Latvija” valdes loceklis Viktors Troicins.

Lielākais pieprasījuma pieaugums 2019. gadā, attiecībā pret 2018. gadu, bijis ekoloģiskajam auzu dzērienam “Berief” bez piedevām, pēc kura pieprasījums teju trīskāršojies (185%). Otrs straujākais pieprasījuma pieaugums bijis vegānu picai “Chedar” ar sieru un olīvām. Savukārt pēc vegānu saldējuma “Casa Del Gelato” ar vaniļas garšu pieprasījums pieaudzis par 152%. 

Par SIA „Maxima Latvija”:

SIA "Maxima Latvija" ir mazumtirdzniecības tīkls ar 173 veikaliem Latvijā, no kuriem 136 ir “X” formāta veikali, 23 ir “XX” un astoņi ir “XXX” formāta veikali, kā arī seši ir "Maxima Express" veikali. Šogad "Maxima" ir kļuvusi arī par elektromobilitātes līderi Ziemeļeiropā, ieviešot ar litija jona akumulatoriem darbināmus krāvējus un videi draudzīgu tehnoloģiju, kas vienkāršo darbinieku ikdienas darbu un padara to krietni ērtāku. Uzņēmuma veikalos strādā aptuveni 7500 profesionāļi, uzņēmumam ir divi loģistikas centri un interneta pārtikas preču veikals barbora.lv. "Maxima" veikali sortimentā Latvijā ir līdz pat 60 000 produktu. "Maxima" turpina paplašināt vietējo produktu sortimentu un piegādā tos no lauksaimniekiem, zemniekiem, vidējiem un mazajiem uzņēmumiem, kā arī amatniekiem, kuri atrodas tuvu pircēju dzīvesvietām. Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas "Maxima Grupe", kas ir lielākais mazumtirdzniecības tīkls un darba devējs Baltijas valstīs ar vairāk nekā 30 000 darbinieku piecās valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā).

 

SIA "Maxima Latvija"
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli