Teju katrs trešais Latvijas iedzīvotājs šogad plāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu


festivāls “LMT Summer Sound”.
Līdzīgi kā iepriekšējos gadus, arī šovasar Latvijā notiek dažādi mūzikas festivāli. Teju katrs trešais (29%) Latvijas iedzīvotājs vecumā no 18 līdz 60 gadiem šogad ir apmeklējis vai plāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu. No tiem (8%) iedzīvotāju šogad jau ir apmeklējuši un plāno apmeklēt vēl kādu mūzikas festivālu, 6% iedzīvotāju šogad ir apmeklējuši, bet vairs neplāno un 15% iedzīvotāju šogad vēl nav, bet plāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu.

Lielākā daļa (68%) Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem šogad nav apmeklējuši un neplāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu. 3% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu. Vidzemes iedzīvotāji salīdzinoši biežāk ir norādījuši, ka šogad jau ir apmeklējuši un kādu mūzikas festivālu, bet vairāk neplāno to darīt.


public. foto

Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar laikā no 2019. gada 23. līdz 25. jūlijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 60 gadiem.

Kantar pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 60 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, un tās organizēšanā Kantar strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar

Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Kantar TNS
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli