Publicis fonds uzsācis atbalsta iniciatīvu darbiniekiem “Darbā ar vēzi”, lai dzēstu vēža stigmu darbavietā
foto;https://www.evpa.ngo/

Parīze – 17. janvāris, 2023 – Pasaulē, kur katram otrajam cilvēkam mūža laikā tiek diagnosticēta saslimšana ar vēzi1, Publicis fonds (Publicis Foundation) laidis klajā pirmo starpindustriju sadarbības iniciatīvu, lai dzēstu vēža stigmu darbavietā. To atbalsta tādas vadošās vēža labdarības un citas organizācijas kā Memoriālais Sloana Ketteringa vēža centrs (Memorial Sloan Kettering Cancer Center; MSK), Makmillana Vēža slimnieku atbalsta fonds (MacMillan Cancer Support) un Gustava Rusī institūts (Gustave Roussy Institute). 

2022. gada aprīlī Publicis Groupe izpilddirektoram Artūram Sadūnam (Arthur Sadoun) tika diagnosticēts vēzis un uzsākta ārstēšana. Pēc diagnozes paziņošanas publiski viņš saņēma tūkstošiem liecību, kas atklāja, kādas bailes vēža slimnieki piedzīvo ne tikai par savu dzīvību, bet arī darbu.

Šīs ziņas atspoguļoja satraucošo realitāti, kuras risināšana ir iniciatīvas “Darbā ar vēzi” mērķis: 50% vēža pacientu baidās paziņot darba devējam par savu diagnozi, lai gan 92% uzskata, ka atbalsts darbā pozitīvi ietekmē viņu veselību.

Šī gada 17. janvārī Davosā sadarbībā ar Pasaules ekonomikas forumu iniciatīva “Darbā ar vēzi” aizsāka solījumu, apvienojot vairākus no pasaules ietekmīgākajiem uzņēmumiem apņēmībā veidot atvērtāku, atbalstošāku un atveseļošanos veicinošāku darba kultūru saviem darbiniekiem (noklikšķiniet šeit, lai skatītu solījumu). Tas aicinās ikvienu uzņēmumu – lielu un mazu – visā pasaulē pievienoties kustībai vietnē Workingwithcancerpledge.com. Šajā platformā katrs uzņēmums varēs izklāstīt savas aktivitātes vēža slimnieku atbalstam to organizācijās.

Publicis īpašais solījums iekļauj pilnīgu darba drošību vēža slimniekiem vismaz vienu gadu, kā arī nepieciešamā karjeras atbalsta sniegšanu ne tikai viņiem, bet arī vēža slimnieku primārajiem aprūpētājiem, kas strādā uzņēmumā. Šo solījumu pastiprinās kampaņa “Darbs/Dzīve”, kas ilustrē to, ko vēža pacienti piedzīvo, slēpjot savu veselības stāvokli no kolēģiem.

Iniciatīvas "Darbā ar vēzi" darbības uzsākšanas brīdī jau gūts atbalsts no vadošajiem globālajiem uzņēmumiem, tostarp Abbvie, Adobe, AXA, Bank of America, BNP Paribas, BT, Carrefour, Citi, Disney, EE, Google, Haleon, L’Oréal, Lloyd’s, LVMH, Marriott, McDonald’s, Meta, Mondelez, Microsoft, MSD, Nestlé, Orange, Omnicom, Pepsico, Reckitt, Renault Group, Sanofi, Toyota, Unilever, Verizon, un Walmart.    

Atzīmējot Pasaules pretvēža dienu 4. februārī, iniciatīva "Darbā ar vēzi" uzsāks masu mediju aktīvu iesaisti, lai mudinātu ikvienu sniegt savu ieguldījumu, atbalstot savus kolēģus cīņā ar vēzi. Lai nodrošinātu, ka šo aicinājumu sadzirdēs visi, tas tiks atbalstīts ar tālejošu kampaņu un 100 miljonu ASV dolāru ieguldījumu plašsaziņas līdzekļos, ko dāsni saziedojuši partneri visā pasaulē.

Artūrs Sadūns, Publicis Groupe izpilddirektors:

Tā ir sūra realitāte, taču vai nu tieši vai netieši ikvienam no mums savā dzīvē un darbavietā būs jāsaskaras ar vēzi. Uzņēmumiem tajā ir noteicoša loma. “Darbs ar vēzi” ir arvien lielāku nozīmi gūstoša iniciatīva, kurā daudzi uzņēmumi jau ir ieguldījuši līdzekļus. Padarot savus pašreizējos centienus pieejamākus un redzamākus, mēs kopā varam samazināt trauksmi un vēža izraisīto stigmatizāciju darbavietā, kā arī pozitīvi ietekmēt mūsu cilvēku veselību. Pateicoties patiesi sadarbības principos balstītai pieejai, katra pieliktā roka nastas kopīgā celšanā iegūst dziļu un ilgstošu ietekmi uz vēža slimnieku ikdienu darbā.

Selvins M. Vikerss M.D., FACS, MSK prezidents un izpilddirektors:

MSK lepojas būt iniciatīvas “Darbā ar vēzi” dibināšanas partneris, kā arī pievienoties šajā svarīgajā solījumā. Kā klīnicisti, zinātnieki un darbinieki, kas ir uzņēmušies ārstēšanu un rūpes par cilvēkiem, kuri slimo ar vēzi, mēs zinām, kā vēzis var ietekmēt pacientus un viņu ģimenes. Kolektīva rīcība, lai normalizētu sarunu par vēzi darbavietā, ir obligāta, lai palīdzētu cilvēkiem sajust atbalstu, kad viņi piedzīvo savu vēža ceļu.

Par Publicis Groupe solījumu:

  1. Mēs nodrošināsim darbu, algas līmeni un pabalstus jebkuram Publicis Groupe darbiniekam, kam diagnosticēts vēzis* vismaz 1 gadu, lai darbinieks varētu pievērsties savas veselības aprūpei kā prioritātei.

  2. Visi Publicis Groupe darbinieki ar vēža saslimšanu*, atgriežoties darbā, tiks individuāli aprūpēti, sniedzot personalizētu karjeras atbalstu.

  3. Visi slimības skartie Publicis Groupe darbinieki saņems piekļuvi iekšējai brīvprātīgo kopienai Marcel platformā, kurā darbosies pienācīgi apmācīti cilvēki atbalsta sniegšanai.

  4. Visi Publicis Groupe darbinieki, kas ģimenē uzņēmušies primārā aprūpētāja lomu slimniekam, saņems pielāgotu personisku un profesionālu atbalstu, lai palīdzētu organizēt elastīgu laika plānošanu un varētu saglabāt pietiekamu enerģiju gan darbā, gan aprūpētāja lomā.

*Vēzis: Publicis Groupe solījums attiecas uz darbiniekiem, kas cieš no jebkuras formas vēža vai citas hroniskas slimības, vai arī nopietnas saslimšanas, kas pieprasa īpašu medicīnisko aprūpi, atbilstoši tam, kā noteikts darbinieka mītnes valstī.

Par Publicis Groupe – The Power of One

Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] ir globālais līderis komunikācijas jomā. Uzņēmums pozicionējas katrā vērtības ķēdes posmā, sākot no konsultācijām līdz izpildei, apvienojot mārketinga un digitālā biznesa transformāciju. Publicis Groupe ir priviliģēts partneris savu klientu pārmaiņu procesos, lai uzlabotu personalizāciju plašā mērogā. Publicis Groupe paļaujas uz desmit ekspertīzes jomām, kas koncentrētas četrās galvenajās aktivitātēs: komunikācija, mediji, dati un tehnoloģijas. Pateicoties vienotai un plūstošai organizācijai, uzņēmuma klientiem ir atvieglota piekļuve visām tās zināšanām katrā tirgū. Publicis Groupe, kas darbojas vairāk nekā 100 valstīs, nodarbina aptuveni 96 000 profesionāļu.

 

PUBLICIS GROUPE