Latviešu bērnu modes zīmols "Rock and Mouse" iekaro Ņujorkas modes nedēļu


public. foto
Šobrīd modes pasaules uzmanība pievērsta Ņujorkai – pilnā sparā rit Ņujorkas modes nedēļa – viens no galvenajiem nozares notikumiem. Tās laikā pašā Ņujorkas centrā, Manhetenas sirdī – Taimskvērā jau norisinājās hiTechMODA modes skates, kas piedāvāja talantīgākos jaunos un jau atzītos dizainerus no visas pasaules, tostarp Latvijas bērnu modes zīmolu "Rock and Mouse".

Ņujorkā “Rock and Mouse” prezentēja 2020./2021. rudens un ziemas kolekciju “Personības atspulgs”. Zīmola dizainere Ieva Trumpekoja, kura pati ir četru bērnu mamma, atzīst, ka iedvesmu kolekcijai guvusi, piedzīvojot, cik pārsteidzoši ir jau no pirmajām dzīves dienām iepazīt savu bērnu kā personību. Turklāt, bērnam augot un personībai attīstoties, process kļūst aizvien aizraujošāks.

“Kolekcija ir par bērnības un katra bērna unikalitātes svinēšanu, par zinātkāres, radošuma un pašizpausmes veicināšanu”, stāsta Ieva. Kā zīmolam ierasts, apģērbos izmantotas gan drosmīgas audumu apdrukas, gan mierīgākas krāsas un mazliet spožuma. Dizaini radīti tā, lai bērni justos brīvi un paši gribētu apģērbu nēsāt.

“Rock and Mouse” uzaicinājumu piedalīties Ņujorkas modes nedēļā saņēma pēc savas veiksmīgās debijas Londonas bērnu modes nedēļā pagājušā gada septembrī.

Zīmols radies 2016.gadā un pēdējā gada laikā uzsākta aktīva virzība ārzemju tirgos, prezentējot “Rock and Mouse” Londonā, Florencē, Ņujorkā un Maskavā.

Kaiva Upleja
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli