Foto: Zīmoli "Laima" un "Selga" piedalās pasaulē lielākajā pārtikas un dzērienu izstādē "Anuga 2019"

public. foto
“Esam patiesi priecīgi pēc sešu gadu pārtraukuma atgriezties lielākajā pasaules pārtikas un dzērienu izstādē “Anuga”, kas pulcē pasaules labākos pārtikas ražotājus. Izstādes laikā mums ir iespēja apliecināt mūsu konkurētspēju, kā arī vienuviet satikt ne tikai esošos klientus, konkurentus un sadarbības partnerus, bet arī dibināt jaunus kontaktus ar potenciālajiem klientiem,” uzsver “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.
Zīmoli “Laima” un “Selga” tiek prezentēti Latvijas nacionālajā kopstendā, kurā iespējams iepazīties ar “Laimas” “Mad Milk” un “Premium” šokolādes līnijas tāfelītēm, dražejām, kā arī ar “Selgas” mājas cepumu līniju un “Selga Nature” produktiem.

public. foto
“Lai arī šogad “Anuga 2019” izstādē pārstāvam “Laimu” un “Selgu”, stāstām par visām produktu grupām mūsu uzņēmuma plašajā produktu portfelī, kuru veido teju 2 000 produkti. Tādējādi mēs veicinām “Orkla Latvija” atpazīstamību kā vienai no vadošajām Latvijas plaša patēriņa zīmolu preču organizācijām. Esam gandarīti, ka varam iepazīstināt ar mūsu plāniem un jau paveikto, kā arī apliecināt sevi kā nozīmīgu tirgus spēlētāju. Tas stiprina labas attiecības ar esošajiem sadarbības partneriem, kā arī palīdz piesaistīt un atrast jaunus potenciālos sadarbības partnerus,” papildina Lineta Mikša.
“Anuga 2019” ir pasaulē lielākā pārtikas un dzērienu izstāde, kuras laikā tiek prezentēti pārtikas produkti un augstākās klases risinājumi to pagatavošanai, kopumā pulcējot aptuveni 7 500 dalībnieku no vairāk nekā 100 pasaules valstīm. Šogad tiek atzīmēta izstādes "Anuga" 100. jubileja un gadu laikā tā ir kļuvusi par starptautiskās pārtikas nozares nozīmīgāko tirdzniecības, piegādes un tendenču platformu.
Par “Orkla Latvija”:
“Orkla Latvija” ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2018. gadā bija 116,1 miljons eiro. “Orkla” ir eksperts spēcīgu vietējo zīmolu attīstībā, saglabājot to produktu tradīcijas, vērtības un modernizējot ražošanas procesus. “Orkla Latvija” pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta”, “Abba” un citus.
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs. |
Pievienot komentāru |
Novadu vēstis
Vēl šajā sadaļā
- Valsts prezidents: NATO transatlantiskās drošības garantēšanā nav alternatīvas
- Valsts prezidents Briselē tiksies ar NATO ģenerālsekretāru Jensu Stoltenbergu un jaunievēlēto Eiropadomes prezidentu...
- Latvijas svētku nedēļa Aberdīnā, Ziemeļskotijā.
- Ivars Ijabs ievēlēts Eiropas Parlamenta Zinātnes un tehnoloģiju nākotnes darba grupas vadībā
- Valsts prezidents ar Rumānijas prezidentu pārrunā abu valstu kopīgās pozīcijas NATO un ES
- Noteiks nozvejas kvotas 2020. gadam Baltijas jūrā un Rīgas līcī
- Rīgas brīvostas pārvalde pārstāvēja Latviju Baltkrievijas starptautiskās transporta nedēļas pasākumos
- Latvijas vēstnieks Andris Razāns iesniedz akreditācijas vēstuli beļģu karalim Filipam
- Iekšlietu un tieslietu padomē diskutēs par izaicinājumiem, ko rada jaunās tehnoloģijas
- ANO Ģenerālajā asemblejā tiks likti pamati izšķirīgam gadam planētas nākotnei
Aktuālās ziņas
- Izsludināts atklāts konkurss par sadzīves atkritumu apsaimniekošanu Rīgā
- Norisinās Latvijas-Baltkrievijas konsulārās konsultācijas Minskā
- Plānots zvejas atļauju (licenču) izsniegšanu deleģēt pašvaldībām
- Ar labdarības projektu atgādina, ka rūpēties par dzīvniekiem ir vīrišķīgi
- Apbalvoti konkursa „Sakoptākais mežs” laureāti
- Iniciatīvas „Konsultē vispirms” līderis 2019. gadā - Zāļu valsts aģentūra
- RTU – viena no pasaules 100 zaļākajām universitātēm
- Plānotas izmaiņas traktortehnikas reģistrācijā un ceļu satiksmes noteikumos
- Latvijas, EEZ un Norvēģijas valstu starpā divpusējā sadarbība un uzticība vainagojas stratēģiskās investīcijās
- Kā Rīgas Centrāltirgus strādās svētkos?
- Katrs trešais Latvijas jaunietis mēdz lasīt vecāku sarakstes internetā
- CSP atzīta par līderi klientorientētā apkalpošanā
- Iekšlietu ministrs aicina prioritāri atbalstīt jauniešu sportu
- Atklās satiksmei dzelzceļa pārbrauktuvi zem Brasas pārvada
- Kurzemes reģionā 28 spēkratiem konstatētas satiksmei neatbilstošas riepas
- Aktīva rīcība cīņā pret krāpnieciskām reklāmām
- VID tīmekļvietnē interaktīvā formā pieejama plaša nozaru statistika
- Skaidro speciālists: ieteikumi, ko ņemt vērā, ja bērnam ir cukura diabēts
- VSAA aicina vecuma pensijas saņēmējus izmantot pensiju 2.līmeņa kapitālu
- Finansiālie apdraudējumi 2020. gadā: degpunktā finanšu tehnoloģijas, mobilā bankdarbība un e-komercija
Piektdiena, 6. decembris
|
![]() ![]() |
- Katrs trešais Latvijas jaunietis mēdz lasīt vecāku sarakstes internetā
- CSP atzīta par līderi klientorientētā apkalpošanā
- Iekšlietu ministrs aicina prioritāri atbalstīt jauniešu sportu
- Atklās satiksmei dzelzceļa pārbrauktuvi zem Brasas pārvada
- Kurzemes reģionā 28 spēkratiem konstatētas satiksmei neatbilstošas riepas