
Filma "We Dare to Dream" ir stāsts par profesionāliem sportistiem - bēgļiem no Irānas, Sīrijas, Dienvidsudānas un Kamerūnas, kuri peld, skrien un cīnās sacensību norises vietās visā pasaulē. Tās izpildproducentu lokā ir amerikāņu aktrise Andželīna Džolija (Angelina Jolie) un dziesmu autors, pianists Džons Ledžends (John Legend). Jaunās filmas stāsts parāda cilvēku degsmi un mērķtiecību, esot spiestiem pamest savas ģimenes, mājas un dzimtās vietas, lai sāktu jaunu dzīvi. Sportisti dalīsies daudzveidīgā un unikālā pieredzē par dalību vasaras olimpiskajās spēles. Filma "We Dare to Dream" ir pieejama skatītājiem Latvijā "discovery+" jaunākās paaudzes televīzijā "Go3".
Kamēr apņēmīgie, jaunie sportisti gatavojas vasaras olimpiskajām spēlēm, cīnoties par savu vietu pasaulē, viņu atbalstītāji, tuvinieki un bēgļu kopienas aktīvisti seko līdzi un sniedz atbalstu šiem sportistiem. Filma ikvienam skatītājam liks piedzīvot sportistu stāstus par grūtību pārvarēšanu un pāri visam - cerību par labāku dzīvi.
Filmas treileris pieejams šeit: https://youtu.be/f2CH-T_oxeI?si=v0VdnBrnM1vM1cJY
Filmas režisore ir kinoakadēmijas balvai nominētā Vāda Al-Kateaba (Waad Al-Kateab), izpildproducenti ir amerikāņu aktrise Andželīna Džolija (Angelina Jolie) un amerikāņu dziedātājs, dziesmu autors un pianists Džons Ledžends (John Legend), savukārt filmas producenti ir Kinoakadēmijas balvas ieguvēja Džoanna Natasegara (Joanna Natasegara) “Emmy” balvas laureāte, producente Abigeila Anketela-Džounsa (Abigail Anketell-Jones), divkārtējais Kinoakadēmijas balvas nominants Brins Mūsers (Bryn Mooser), filmu studijas “XTR studios” producente Katrīna Everetta, (Kathryn Everett), “Studio Gebbia” producente Džo Gebbia (Joe Gebbia). Filmā iekļauta Džona Ledženda (John Ledgend) oriģināldziesma “Don't Need to Sleep”.
Par “Warner Bros. Discovery”
Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) ir vadošais globālais mediju un izklaides uzņēmums, kas rada un izplata pasaulē visdaudzpusīgāko un visplašāko zīmolu satura portfeli televīzijā, filmās, straumēšanas platformās un spēļu jomā. Warner Bros. Discovery, kas pieejams vairāk nekā 220 valstīs un teritorijās, un 50 valodās, iedvesmo, informē un izklaidē auditoriju visā pasaulē, izmantojot savus ikoniskos zīmolus un produktus, tostarp: Discovery Channel, Max, discovery+, CNN, DC, TNT Sports, Eurosport, HBO, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Motion Picture Group, Warner Bros. Television Group, Warner Bros. Pictures Animation, Warner Bros. Games, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, Discovery en Español, Hogar de HGTV un citi. Papildus informācija: www.wbd.com.