Baltijas uzņēmums "Kotryna Group" atver pirmo zīmola "KidzONE" veikalu Skandināvijā


public. foto
Uzņēmums "Kotryna Group", kura pārraudzībā ir septiņas mazumtirdzniecības ķēdes Baltijas valstīs, šī gada septembrī atvēris savu pirmo veikalu Skandināvijā. KidZONE veikals bērniem, kas turpmāk darbosies Tamperē, Somijā, atspoguļo uzņēmuma vispārējo attīstības virzienu, piedāvājot klientiem jauna koncepta bērnu preču iegādi gan uz vietas veikalā, gan tiešsaistē.

Latvijā Kotryna Group darbojas kopš 2002. gada, kad tika atvērts bērnu preču veikals Cipollino. Šobrīd līdzās tam grupā ietilpst tādi veikali kā Baby City, Toy City, Lego, KidzONE un e-komercijas veikals www.babycity.lv, tādējādi ieņemot līderpozīcijas bērnu preču tirgū Latvijā.

Pamatojot lēmumu atvērt veikalu tieši Somijā, “Kotryna Group” izpilddirektors Laimonas Bazilius uzsver, ka šajā valstī ir sadrumstalots bērnu preču tirgus: “Uzņēmuma paplašināšanos pie mūsu ziemeļu kaimiņiem motivēja vēlme nodrošināt ģimenēm ērtu iespēju iegādāties visas vajadzīgās preces dažāda vecuma bērniem vienuviet. Tas, savukārt, ļauj mums kļūt par bērnu preču segmenta līderiem valstī, un šķita tikai pašsaprotami šo iespēju izmantot.”

Pēdējos gados uzņēmums galvenokārt koncentrējies uz Baltijas valstīs esošo veikalu koncepcijas atjaunināšanu un veikalu tīkla reorganizāciju, un šīs izmaiņas atspoguļosies arī jaunajā 1700 m2 plašajā veikalā Tamperē. Vairāk nekā puse no visa veikala platības ir atvēlēta rotaļlietām, savukārt, apģērbu varēs iegādāties trīs dažādos veikalos – NEXT, Mothercare un Croccodrillo. Lai apmeklējums būtu interesants arī bērniem, netālu no iepirkšanās zonām drīzumā tiks izveidots arī rotaļu laukums.

KidZONE ienākšana Somijas tirgū nozīmē ne tikai pirmo šāda veida veikala atvēršanu valstī, bet arī iespēju ātri un ērti iepirkties tiešsaistē. Interesenti jau tagad var iepazīties ar veikala plašo elektronisko preču katalogu, kas izveidots tieši šim tirgum, un jau drīzumā vietnē www.kidzone.fi būs iespējams veikt arī pirmos pirkumus,” stāsta Laimonas Bazilius.

“Kotryna Group” izpilddirektors atklāj, ka uzņēmuma attīstību un ekspansiju Skandināvijas tirgū iedvesmojuši pēdējos gados gūtie panākumi. “2018. gadā “Kotryna Group” izaugsme bija ap 10%. Lielākais tirdzniecības apjoma pieaugums bija novērojams apģērbu nozarē, kur tas sasniedza 20%. Runājot par pārdošanas kanāliem, e-komercija pieauga pat par 60%, kas pierāda, ka mūsu koncepcija ir veiksmīga un var tikt īstenota arī citos tirgos.”

Latvijā “Kotryna Group” izaugsme pērn bija 7,3% ar vislielāko apjoma pieaugumu bērnu apģērbu segmentā (25%).

2018. gadā sasniegtie rezultāti mudinājuši uzņēmumu veikt arī noteiktas strukturālas izmaiņas. Pārvaldības efektivitātes paaugstināšanai Latvijā esošās SIA “Kotryna” akcijas tika nodotas AS “Kotryna Group” īpašumā. Uzņēmuma struktūra tika mainīta, summējot visu “Kotryna Group” piederošo Baltijas uzņēmumu akcijas. Līdz šim uzņēmuma struktūru veidoja trīs locekļi - divi akcionāri un viens akcionāru pārstāvis, bet pēc izmaiņām to veidos četri locekļi, no kuriem divi ir neatkarīgi. Divi galvenie AS “Kotryna Group” akcionāri joprojām ir Valdas Nanartavičius un Sigita Nanartavičienė, turklāt Nanartavičius kungs tika ievēlēts arī par jauno valdes priekšsēdētāju.

Par AS “Kotryna Group”

Lietuvas uzņēmums AS “Kotryna Group” darbojas visās trīs Baltijas valstīs, kur tas kontrolē septiņas mazumtirdzniecības ķēdes (Baby City /Toy City, Žaislų Planeta, Juku, KidZONE, Mothercare, OVS Kidas un Lego). Viss tīkls sastāv no 79 veikaliem un sešiem e-komercijas kanāliem. AS “Kotryna Group” Latvijā darbojas kopš 2002. gada un šobrīd pārvalda 20 veikalus lielākajās Latvijas pilsētās. Uzņēmuma apgrozījums 2018. gadā bija 12,5 miljoni eiro.


 

AS “Kotryna Group”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli