Iepirkšanās un izklaides centra "Akropole" apmeklētāju skaits sasniedzis piecus miljonus

Šīs nedēļas sākumā iepirkšanās un izklaides centra "Akropole" apmeklētāju skaits ir sasniedzis piecus miljonus, liecina uzņēmuma apkopotie dati. Maijā iepirkšanās un izklaides centrs sagaidījis savu miljono apmeklētāju, taču tagad apmeklētāju skaits pieckāršojies un turpina stabilu izaugsmi kā rīdzinieku, tā arī pilsētas viesu vidū.

“Esam gandarīti, ka “Akropole” kļuvusi par iecienītu un plaši apmeklētu galamērķi ne tikai rīdzinieku, bet arī Latvijas iedzīvotāju un Rīgas tūristu vidū. Mūsu apmeklētāji novērtē plašo iepirkšanās un izklaides pieredzi mūsdienīgā un kvalitatīvā vidē. “Akropole” nešaubīgi ir viens no šobrīd modernākajiem iepirkšanās un izklaides centriem Baltijā un prieks, ka esam sasnieguši jau piecus miljonus apmeklētāju,” stāsta iepirkšanās un izklaides centra “Akropole” vadītāja Zane Kaktiņa.

Kā vēsta Latvijas iedzīvotāju aptaujas dati,1 iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole” ir ne tikai viens no lielākajiem, bet arī viens no apmeklētākajiem iepirkšanās centriem Latvijā. Īsā laikā “Akropole” kļuvusi par vienu no tirgus līderiem un atpazīstamākajiem zīmoliem iepirkšanās centru vidū. Turklāt iepirkšanās un izklaides centra klienti īpaši novērtē vilinošo un daudzveidīgo izklaides piedāvājumu, kā arī modernu, tīru un patīkamu vidi.

Iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole” ir jaunākais un modernākais iepirkšanās centrs Latvijā. “Akropolē” atrodas lielākais Biznesa centrs Latvijā, kas savienots ar iepirkšanās centru. Šeit mājo Baltijā vienīgais multizīmolu veikals “Van Graaf”, apavu veikals “Deichmann”, kā arī vienīgie sporta preču veikali “USC” un “adidas Originals”. Tieši šeit ir atrodami vislielākie zīmolu “Zara”, “Reserved”, Oysho un “KidzOne” veikali Latvijā, kā arī vienīgais zīmola “River Island” veikals, kas piedāvā kolekciju arī vīriešiem. Plašo veikalu klāstu papildina restorāni un kafejnīcas dažādām gaumēm, vērienīga vissezonas slidotava, kinoteātris ar deviņām skatītāju zālēm (tostarp Latvijā pirmo IMAX kino zāli), plašs un elegants “Maxima” XXX lielveikals, mūsdienīga fitnesa zāle, kā arī ārtelpu bērnu spēļlaukums. “O’Learys” izklaides zonā pieejams boulings, biljards, sporta spēļu simulatori un citas aizraujošas atpūtas un izklaides iespējas visai ģimenei.

1Iedzīvotāju aptauja par iepirkšanās centriem Latvijā īstenota šī gada augustā, aptaujājot 1608 respondentus.

 

“Akropole Rīga”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli