"GEFCO" ievieš inovācijas loģistikas nozarē, izstrādājot «figitālos» risinājumus


Luc Nadal. public. foto
"GEFCO Grupa", Eiropas līderis automobiļu loģistikā un pasaules līderis komplekso piegādes ķēžu risinājumu jomā, paziņojis par divu "figitālo" risinājumu izstrādi (eng: phygital (physical and digital), kas ir fizisko un digitālo tehnoloģiju risinājumu apvienojums, lai nodrošinātu unikālu pieredzi lietotājiem. Šīs inovācijas veicinājusi "GEFCO Grupas" 70 gadu laikā uzkrātā pieredze loģistikā un kompānijas partneru digitālās prasmes.

Chronotruck”, kuru nesen iegādājās “GEFCO”, ir autopārvadājumu digitālā tirdzniecības platforma, kas atvieglo piegāžu veikšanu kravu piegādātājiem un pārvadātājiem, izmantojot īpašus (robustus) algoritmus, kas saskaņo pieprasījumu ar pieejamo piegādes risinājumu. Savukārt “Moveecar” ir digitāla platforma, ko ir izveidojuši “GEFCO” un kompānijas ārējie IT eksperti. Tā sniedz iespēju transporta, autobūves un līdzīgu nozaru klientiem nodrošināt transportlīdzekļu loģistiku to dzīves ciklā.

Digitālā patērētāja uzvedība ir redzami ietekmējusi mūsu stratēģiju, kā mēs apkalpojam klientus bizness-biznesam (B2B) un bizness-biznesam-patērētājam (B2B2C) segmentos,” norāda Emanuels Arnauds, “GEFCO” pārdošanas un mārketinga viceprezidents. “Mēs esam apvienojuši sava fiziskā tīkla zināšanas un digitālās prasmes, lai būtu celmlauži jauniem “figitāliem” pakalpojumiem. “Chronotruck” un “Moveecar” izmanto mākslīgo intelektu, mašīnmācīšanos un jaudīgus algoritmus, lai uzlabotu klientu pieredzi.”


Emmanuel Arnaud public. foto

Inovācijām, kas virzītas caur digitalizācijas procesiem un gudri plānotām uzņēmumu iegādēm, “GEFCO” izaugsmes stratēģijā ir būtiska nozīme. “Moveecar” un “Chronotruck” attīstība ir divi spilgti piemēri tam, kā “GEFCO” pārveido loģistikas nozari un rada jaunas vērtības klientiem.

"Moveecar” balstās uz “GEFCO” pieredzi transportlīdzekļu loģistikas jomā un visaptverošiem risinājumiem, lai sāktu izmantot lietoto automašīnu tirgus milzīgo potenciālu," apstiprināja Luks Nadals, “GEFCO” izpilddirektors. "Turklāt “Chronotruck” straujā, pieejamā digitālā platforma nodrošina, ka mūsu klienti savlaicīgi saņem atbildes uz viņu tūlītējiem pieprasījumiem."

Chronotruck”: reāla pieeja labākajam pārvadātājam jebkurā laikā

““Chronotruck” ir kodols kravu pārvadājumu tirgum,” skaidro Rūdolfs Allards, “Chronotruck” izpilddirektors. Viņš norāda, ka “Chronotruck” savieno piegādātājus un pārvadātājus, izmantojot digitālu platformu, kuras pamatā ir spēcīgs algoritms. Šis augstās veiktspējas risinājums piegādātājiem un pārvadātājiem ir nepieciešams, lai savlaicīgi rastu rentablus loģistikas risinājumus. Pakalpojums samazina tukšās kravas automašīnas un ierobežo pārvadātāju radīto oglekļa dioksīda “nospiedumu” vidē, vienlaikus ļaujot mazākiem kravas pārvadājumu uzņēmumiem piekļūt lielākiem klientiem.

Kravas nosūtītājs var izvēlēties pārvadātāju jebkurai no savām kravām, sākot no 50 kilogramiem līdz 28 tonnām, par pieejamāko cenu nepieciešamajā laikā. “Chronotruck” piedāvā piekļuvi tuvumā esošajiem pārvadātājiem, digitalizēto pakalpojumu portfeli, tai skaitā tūlītējus cenu piedāvājumus, ģeogrāfisko izsekošanu, piegādes pierādījumus un elektroniskos rēķinus. Pārvadātājiem digitālā platforma piedāvā iespēju optimizēt kravu plūsmas un vadīt tās ar pilnu jaudu, uzņemot arī citas tuvumā esošās kravas.

Mūsdienās kravas automašīnu ietilpību ir grūti noteikt, un vadītāju pieejamība ir aizvien lielāka problēma. Kad piegādātāji iesniedz pieprasījumu, pārvadātāji ir ģeogrāfiski lokalizēti un norāda tūlītēju informāciju par izmaksām. “Chronotruck” piedāvātā tirdzniecības platforma ļauj uzņēmumiem izvēlēties pārvadātāju par sev piemērotāko cenu un laiku. Statistika rāda, ka 95% klientu pieprasījumu atrod risinājumus, izmantojot šo platformu.

Platforma ļauj piedalīties visiem, paverot iespējas arī mazākiem pārvadātājiem, lai piekļūtu lieliem klientiem,” norādīja R. Allards. “Nav ierobežojumu pievienoties, un mēs atkārtoti neizmantojam pārvadātāju datus. Informācija, ko mēs pieprasām no pārvadātāja, ir tāda pati kā tradicionālajos loģistikas darījumos.”

Moveecar”: automašīnu loģistika jebkurā laikā un vietā

“Moveecar” digitālā platforma ļauj citiem nozares dalībniekiem izmantot pakalpojumu “auto kā serviss” (car-as-a-service), piemēram, automašīnu ražotājiem, dīleriem, autoparku vadītājiem, nomas un līzinga uzņēmumiem, izsoļu rīkotājiem, e-komercijas un satiksmes nozares spēlētājiem, lai nodrošinātu pievienoto vērtību visā loģistikas transportlīdzekļa dzīves ciklā.

Vēl nesen patērētāji iegādājās lietotas automašīnas, izmantojot reklāmas laikrakstos,” norādīja Dominiks Masutī, “Moveecar” izpilddirektors. "Patērētāji arvien vairāk izvēlas iepirkties tīmeklī, lai iegādātos jaunus vai lietotus auto, kā rezultātā “Moveecar” pakalpojumi palīdz autobūves un transporta nozares dalībniekiem realizēt klientu vēlmes un sasniegt arvien augstākas virsotnes."

 

Savukārt E. Arnauds piebilst, ka tirgū pastāv vēl neizmantots “Moveecar” potenciāls. Katru gadu Eiropā tiek pārdoti 45 miljoni lietotu un 15 miljoni jaunu automašīnu. Šo automašīnu transportēšana mazās grupās vai pa vienai, ir sarežģīta. “Moveecar” izmanto “GEFCO” zināšanas transportlīdzekļu loģistikā, lai šādus transportlīdzekļus vienmērīgi pārvadātu valstu robežās un pāri tām.

STAART” pakalpojumi

Papildus lietotu automašīnu pārvadāšanai, “Moveecar” ieviesīs vēl vienu pakalpojumu “STAART”, kuru varēs aktivizēt visā transportlīdzekļa dzīves ciklā. “STAART” pakalpojumi iekļaus uzglabāšanu, transportēšanu, administrēšanu, novērtēšanu, remontu un ceļošanas pieredzi, un klienti tiem varēs piekļūt jebkurā laikā un vietā. Lai piedāvātu “STAART” pakalpojumus, “Moveecar” strādā pie lokālo partneru tīkla izveides dažādās valstīs.

Moveecar” vīzija par “key-to-key” pakalpojumiem

Izmantojot “Moveecar” mobilo lietotni, klienti saņem brīdinājumu par viņu automašīnu līzinga beigām. Pēc tam viņi var izmantot lietotni, lai pasūtītu auto remontu, pirms automašīna tiek atgriezta līzinga kompānijai. Pēc tam auto nomnieks var plānot un veikt transportlīdzekļa pārbaudi, izmantojot lietotni. Ja nomnieks vēlas pārdot automašīnu, “Moveecar” to var atjaunot, pārdot un pat transportēt pie jaunā īpašnieka. Šis drīzumā pieejamais “key-to-key” pakalpojums demonstrē plašo risinājumu klāstu, ko “Moveecar” piedāvā transportlīdzekļa dzīves cikla laikā.

 

Augošais automašīnu koplietošanas un citu pārvietošanās risinājumu pieaugums, ļaus “Moveecar” paplašināt pakalpojumu piedāvājumu. “Tuvākajā laikā “Moveecar” klientiem nodrošinās pilnībā sakoptu un uzpildītu automašīnu piegādi uz mājām, kad vien klienti to vēlēsies, papildu piedāvājot virkni citu pakalpojumu. Turklāt visus šos uzdevumus mēs varēsim pārvaldīt, izmantojot mobilo lietotni. Nākotne ir aizraujoša,” secināja D. Masutī.

Eiropā lielākie tiešsaistes transportlīdzekļu pircēji un pārdevēji jau izmanto “Moveecar” pakalpojumus automašīnu piegādēs uz Franciju, Portugāli un Apvienoto Karalisti, kas paredz vienu vai vairāku valstu robežu šķērsošanu. Līdz 2019. gada beigām daudzās valstīs tiks piedāvāti transportlīdzekļu pārbaudes un remonta pakalpojumi, kā arī citi “STAART” pakalpojumi. 2020. gadā tiks uzsākti “key-to-key” pakalpojumi, kā arī konsjerža pakalpojumi individuālajiem klientiem.

GEFCO” inovācijas

“GEFCO” veicina inovācijas visa grupā un ar tā ārējiem partneriem, lai pārveidotu loģistikas un transporta nozari. 2018. gadā darbību uzsāka “GEFCO” iekšējā Inovāciju rūpnīca, lai atbalstītu darbinieku idejas, no kurām jau tagad daudzas atrodas testa stadijā. Uzņēmums ir apņēmies ievērot kopīgu inovāciju politiku un ir sadarbojas ar starptautisko akseleratoru “Techstars”, lai veicinātu partnerību ar start-up uzņēmumiem.

70 gadu pieredze piegādes ķēdē

“GEFCO” ir pasaules līderis komplekso piegādes ķēžu risinājumu jomā un Eiropas līderis automobiļu loģistikā. Balstoties uz 70 gadu pieredzi un 15 000 cilvēku lielu darbaspēku, “GEFCO” izstrādā viedus, elastīgus risinājumus, lai atrisinātu sarežģītākās piegādes ķēžu problēmas visās nozarēs. “GEFCO” ar spēcīgu globālo partneru tīklu darbojas 47 valstīs, apkalpo 300 galamērķus visā pasaulē. 2018. gadā grupa guva ieņēmumus 4,6 miljardu eiro apmērā. www.gefco.net. www.gefco.net

« GEFCO Baltic »
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli