BITE: klientu apkalpošanā strauji pieaug digitālo pakalpojumu izmantošanas īpatsvars


Mana_Bite-publicitates foto
Pirmā darbības mēneša laikā mobilo aplikāciju "ManaBite" ir lejupielādējuši un aktīvi izmanto teju katrs desmitais mobilo sakaru operatora BITE klients, turklāt to skaits turpina strauji palielināties. Visaktīvāk tiek izmantotas iespējas uzzināt mēneša laikā patērēto datu apjomu, zvanos norunātās minūtes u.tml. statistiku, kā arī apmaksāt rēķinu. Tāpēc līdz ar aplikācijas ieviešanu, par 10% palielinājies klientu digitālajās pašapkalpošanās platformās apmaksāto rēķinu skaits.

Kā liecina interneta pētījumu kompānijas “GEMIUS” dati par 2018. gadu, nepilns miljons Latvijas iedzīvotāju izmanto internetu mobilajās ierīcēs. Ņemot vērā, ka teju 60% Latvijas iedzīvotāji ir sasniedzami dažādās mobilajās platformās, mobilo sakaru pakalpojumu pārcelšana uz tiešsaistes platformām, izveidojot tā dēvētās digitālās klientu apkalpošanas filiāles ar attālinātas pašapkalpošanās iespējām, ir tikai likumsakarīga. Vienlaikus tas klientu servisu padara klientiem pieejamu jebkurā diennakts laikā, neatkarīgi no klienta atrašanās vietas.

Šobrīd mobilo aplikāciju “ManaBite” izmanto aptuveni 10% no BITES klientiem. No tiem aptuveni 8,4% pirmo reizi izmanto kādu no operatora digitālo klientu apkalpošanas sistēmām, tātad, iepriekš viņi nav bijuši reģistrējušies arī pašapkalpošanās portālā “Manabite.lv”.

Pirmā mēneša darbības laikā visbiežāk izmantotās aplikācijas funkcijas ir dažādas statistikas apskatīšana, kur iespējams noskaidrot, cik liels ir bijis interneta patēriņš, cik minūtes norunātas zvanos un cik īsziņas nosūtītas mēneša laikā, kā arī rēķinu sadaļa, kur iespējams apskatīt un apmaksāt rēķinus.

“Klientu apkalpošanas digitalizācija ir mūsdienu telekomunikāciju nozares nepieciešamība. Lai arī cilvēki aizvien vēlas apskatīt dažādas ierīces klientu apkalpošanas filiālēs klātienē, kas ir tikai pašsaprotami to daudzveidības dēļ, digitālās platformas ir efektīvs risinājums dažādu pakalpojumu nodrošināšanai, piemēram, rēķinu apmaksai, kam aizņemtajā ikdienas ritmā neviens nevēlas veltīt vairāk kā dažas minūtes. To uzrāda arī klientu vidēji pavadītais laiks aplikācijā – šobrīd tās ir aptuveni 2 minūtes, kā arī kopumā digitāli apmaksāto rēķinu skaita pieaugums,” stāsta BITES mārketinga vadītāja Diāna Šmite.

Aplikācija “ManaBite” ir pieejama klientiem, kuri izmanto mobilās ierīces gan ar “Android”, gan ar “iOS” operētājsistēmām. Jāuzsver, ka šo aplikāciju iespējams lietot vienlaicīgi vairākās ierīcēs, tāpat viens lietotājs savā profilā var pievienot un pārvaldīt vairākus kontus un numurus, līdzīgi, kā tas ir iespējams pašapkalpošanās portālā “Manabite.lv”.

 

Aplikāciju veikalā “App Store” tās novērtējums ir 4.5, bet “Google Play” – 4.23.

Par BITI:

BITE ir straujāk augošais mobilo sakaru operators Latvijā, kas jau vairāk nekā desmit gadus nodrošina mūsdienīgus, inovatīvus, klientu vēlmēm un vajadzībām atbilstošus mobilo sakaru pakalpojumus. Tīkla infrastruktūras un pakalpojumu attīstībā uzņēmums ik gadu investē aptuveni 10% apgrozījuma. Šobrīd jaudīgais BITES 4G internets ir pieejams jau 99% valsts iedzīvotāju.

BITE
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli