Ziņas | Tirgus vēstis


"Gutta" attīsta smūtiju sortimentu bez pievienota cukura

Plaša patēriņa zīmolu preču ražošanas un izplatīšanas uzņēmums "Orkla Latvija" attīstījis zīmola "Gutta" smūtiju sortimentu, papildinot to ar divām jaunām sezonālajām garšām bez pievienota cukura1. Lielākajās tirdzniecības vietās jau ir pieejami imunitāti stiprinoši smūtiji – mežrozīšu-mango ar A vitamīnu un apelsīnu-burkānu ar ingveru.

"Nulles depozīts" pieprasa atklāt "DIO" patiesā labuma guvēju

Depozīta sistēmas operatora pretendents "Nulles depozīts" pieprasa dzērienu ražotājiem un viņu sadarbības partneriem publiski atklāt uzņēmuma "Depozīta iepakojuma operators" patiesā labuma guvēju, lai Valsts vides dienesta (VVD) konkurss atbilstu caurspīdīguma un labas pārvaldības principiem.

83% Latvijas iedzīvotāju ir iepirkušies internetā; sagaidāms vēl lielāks pieaugums

Saskaņā ar kompānijas "Nielsen Baltic" aptaujas datiem*, 83% Latvijas iedzīvotāju laika periodā no aizvadītā gada augusta līdz šī gada augustam ir iegādājušies preces vietējos vai ārzemju tiešsaistes mazumtirdzniecības veikalos. Tirdzniecības centrs internetā 220.lv prognozē, ka jau tuvāko mēnešu laikā šis skaits varētu kāpt, jo e-komercijas segmentā tiks novērots vēl liekāks pieprasījums.

"Rimi" un "Latvijas Zaļais punkts" īpašā akcijā pieņems nevajadzīgos tekstila izstrādājumus

No modes izgājušas kleitas un kurpes, aizmirsti džemperi un bikses, apnikuši mēteļi un topiņi, kas ne reizi tā arī nav uzvilkti, – no šāda liekā svara cieš simtiem tūkstošu skapju Latvijā. Tāpēc lielveikalu tīkls "Rimi" un "Latvijas Zaļais punkts" no 1. līdz 15. novembrim rīko īpašu nevajadzīgā tekstila savākšanas akciju "Skapja šķirošanas dienas".

"Nestlé" un "Alliance for YOUth" izveidos 300 tūkstošus jaunu iespēju, lai atbalstītu jaunatni

Covid-19 pandēmija būtiski ietekmē sabiedrību un it sevišķi jauniešus. To pierāda jaunākā statistika: jauniešu bezdarbs atkal pieaug, un Eiropā tas jau ir skāris vairāk nekā 3 miljonus jauniešu[1]. Vairāk nekā jebkad ir vajadzīgi jauniešu atbalsta pasākumi, lai neizveidotos izolācijas paaudze.

"CITRO" aicina droši iepirkties e-veikalā

Ņemot vērā COVID-19 saslimstības rādītāju pieaugumu pēdējo nedēļu laikā, vietējais Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls "CITRO" aicina iedzīvotājus iepirkties pārdomāti un droši - savlaicīgi plānot veikalu apmeklējumu un ievērot visas piesardzības prasības, kā arī izmantot drošu un ērtu iepirkšanos interneta veikalā www.citro.lv vai veicot preču pasūtījumu pa tālruni Ventspils un Rēzeknes novadā.

Unilever divkārt samazinās plastmasas izmantošanu un palielinās tās pārstrādi

Kompānija palielina pārstrādātās plastmasas izmantošanu līdz 75 000 tonnām gadā

Dove, Seventh Generation, Magnum un Ben and Jerry’s zīmolu īpašnieks Unilever turpina īstenot ambiciozo apņemšanos ilgtspējas jomā – veidot pasauli bez atkritumiem, neskatoties uz izaicinošo vidi, ko šobrīd nosaka Covid-19 pandēmija. Tāpēc jau pērn Unilever kļuva par pirmo lielo patēriņa preču uzņēmumu, kas kardināli samazināja plastmasas apjomu visā portfelī, bet līdz 2025. gadam plāno samazināt neapstrādātas plastmasas izmantošanu uz pusi, tādējādi ietaupot vairāk nekā 100 000 tonnu plastmasas iepakojuma un veicinot pārstrādātas plastmasas izmantošanu.

IZSLUDINĀTS FOTOGRĀFU KONKURSS LATIO MELNBALTĀS FOTOGRĀFIJAS KALENDĀRA PROJEKTAM "PĀRMAIŅAS"

Jau 18. gadu tiek īstenots unikāls kalendāru projekts, kura mērķis ir godināt latviešu melnbaltās fotogrāfijas lielmeistaru darbus. Šoreiz, sadarbībā ar Latvijas Fotogrāfijas muzeju, jaunā kalendāra saturu izvēlēts uzticēt 13 dažādiem fotogrāfiem. Labākos darbus, kas tiks iekļauti 2021. gada kalendārā, noteiks ar žūrijas un publiska balsojuma palīdzību. Kalendāru paredzēts izdot ierobežotā daudzumā, tas nebūs nopērkams.

Atklātas vēl trīs BTA Velozinis trases – Siguldā, Saulkrastos un Valmierā

Turpinot realizēt sociāli atbildīgo un inovatīvo projektu BTA Velozinis, AAS "BTA Baltic Insurance Company" (turpmāk – BTA) kopā ar biedrību "For Better" un uzņēmumu "We Build Parks" ir atklājuši vēl trīs trases dažādās Latvijas pilsētās – Siguldā, Saulkrastos un Valmierā.

«IĻĢUCIEMA» DZĒRIENI IEGŪST 1.VIETU LATVIJAS MĪLĒTĀKO DZĒRIENU ZĪMOLU TOPĀ!

«Iļģuciema kvass», «Veselība» un iesala dzērieni ir ieguvuši 1. vietu Baltic Brands Latvijas mīlētāko dzērienu zīmolu topā. Savukārt kopējā Latvijas mīlētāko zīmolu topā «Iļģuciema» dzērieni ir 33. vietā.

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums