Elektroniskā pieteikšanās veselības aprūpes pakalpojumiem paaugstina to pieejamību


-Foto: Renārs Koris
Regulāri paplašinot pacientiem iespējas elektroniski pieteikties veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanai, Rīgas 1.slimnīcā uzlabota pakalpojumu pieejamība, samazināta iepriekš pieteikto vizīšu neapmeklēšana, kā arī veicināta efektīvāka resursu izmantošana, informē Rīgas 1.slimnīcas valdes priekšsēdētāja, daktere Natālija Zlobina.

Šī gada pirmajos deviņos mēnešos jau vairāk nekā 20% no apkalpotajiem pacientiem izmantojuši iespējas pieteikties veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanai elektroniski. Turklāt pakalpojumu digitalizācija ļāvusi šajā gadā par 5% samazināt iepriekš pieteikto un neapmeklēto vizīšu īpatsvaru.

“Elektroniskās pierakstīšanās iespēju paplašināšana atbilst slimnīcas mērķiem padarīt mūsu pakalpojumus ērtākus un pieejamākus klientiem. Digitālo priekšrocību izmantošana pacientu apkalpošanā ļauj efektīvāk plānot un izmantot pieejamos resursus, tostarp medicīniskā personāla noslodzi un finanšu izlietojumu,” uzsver slimnīcas vadītāja Natālija Zlobina.

Slimnīcas mājaslapā www.1slimnica.lv ir īpaša elektroniskā pieraksta forma, kur var izvēlēties vajadzīgo pakalpojumu, kā arī speciālistu un ērtāko laiku. Pēc tam reģistratūras darbinieks sazinās ar pacientu – apstiprina pieteikumu un informē par sagatavošanos izmeklējumiem vai manipulācijām. Vidējais atbildes saņemšanas laiks šādā gadījumā pacientam 1-4 stundas (darba dienās). Šajā gadā Klientu apkalpošanas nodaļa jau saņēmusi un apstrādājusi vairāk nekā 25 tūkstošus mājaslapā iesniegtu e-pieteikumu vizītēm pie speciālistiem.

Speciālista apmeklējumam 1.slimnīcā iespējams pieteikties arī tīmekļa vietnē: www.piearsta.lv (bez reģistratūras darbinieka iesaistes), izvēloties nepieciešamo speciālistu, pakalpojumu un ērtāko laiku. Šajā gadā jau 18,8 tūkstoši jeb vairāk nekā 10% apkalpoto pacientu vizītes pie veselības aprūpes speciālistiem 1.slimnīcā pieteikuši, izmantojot šo pieteikšanās veidu.

Tāpat pakalpojumu saņemšanai slimnīcā iespējams pieteikties, zvanot uz reģistratūru. Slimnīcas zvanu centrā ik dienas tiek atbildēts uz vidēji 1300 zvaniem. Taču visvairāk veselības problēmu risinājumus cilvēki meklē nedēļas sākumā. Proti, pirmdienās interese par veselības aprūpes pakalpojumiem pārsniedz pat 1600-1700 klientu kontaktu.

Četras dienas pirms vizītes pacientam uz mobilo tālruni tiek nosūtīta atgādinājuma īsziņa. Ar īsziņas palīdzību iespējams arī atteikties no iepriekš pieteikta pakalpojuma. Šāda pieeja gan atgādina pacientam par vizīti, gan samazina cilvēku skaitu, kuri iepriekš plānotajā laikā tomēr netiek. Tādējādi tiek nodrošinātas mediķu apmeklējuma iespējas nākamajiem pacientiem un iepriekš pieteikto, bet neapmeklēto vizīšu skaits šajā gadā samazināts par apmēram 5%.

Par SIA “Rīgas 1.slimnīca”

Slimnīca ir stabila publiskā sektora veselības aprūpes iestāde. Tā attīstās un strādā ar peļņu. Slimnīcā ieviesti tādi pārvaldības un vadības procesi, kas nodrošina cenu un izmaksu efektivitātes ziņā vienus no pieejamākajiem pakalpojumiem valstī. Slimnīca piedāvā gan valsts apmaksātos, gan maksas pakalpojumus. Pērn pacientiem sniegti 484 tūkstoši pakalpojumi.

Veselības aprūpes pakalpojumi Rīgas 1.slimnīcā tiek nodrošināti, izmantojot mūsdienīgas tehnoloģijas un jaunākās metodes. Slimnīca piedāvā plaša profila diagnostikas, ārstēšanas, rehabilitācijas un profilakses pakalpojumus.

“Dienas Bizness TOP 500 – 2018” 1.slimnīca minēta kā viens no lielākajiem darba devējiem valstī: 54.vieta, lielākajiem veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējiem: 8.vieta (pēc neto apgrozījuma), starp publiskā sektora veselības aprūpes iestādēm 1.slimnīcai ir viens no augstākajiem rentabilitātes rādītājiem: 1,24%.

SIA “Rīgas 1.slimnīca”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli