5 pazīmes, kas raksturo labu zobārstniecību

Laba zobārstniecība nav atrodama uz katra stūra, reizēm tādu var nākties meklēt tiešām ilgi, iegūstot arī nepatīkamu pieredzi. Tāpēc apkopojām dažas pazīmes, pēc kurām var atpazīt labu zobārstniecību, ko tiešām varētu saukt par savu, atvieglojot rūpes par mutes un zobu veselību, jo šajā vietā vienmēr būsiet laipni gaidīt un saņemsiet profesionālus pakalpojumus.

1. Augstākie klientu apkalpošanas standarti

Komunikācijai un attieksmei pret klientu ir izšķiroša nozīme konkurences cīņā. Jūs taču negribētu saņemt pakalpojumu vietā, kur pret jums izturas nelaipni. Tādā vietā jūs neatgrieztos. Zobārstniecība, kurā ievēro augstākos klientu apkalpošanas standartus, liek atkal atgriezties, jo svarīgs ir ne tikai profesionāls pakalpojums, bet arī psiholoģisks komforts apmeklējuma laikā. Administratore ir laipna un zinoša, darbinieki visu paskaidro, palīdz, zobārsts nekritizē un nerāj, bet ar pozitīvu komunikāciju iedrošina vēl labāk rūpēties par savu mutes veselību. Tā izklausās pēc pasakas? Nē, tā ir realitāte labās zobārtniecības klīnikās, kas strādā pēc Eiropas un pasaules standartiem, kā piemēram “Dr. Apines Klīnika”, kur pacienta labsajūta vienmēr ir pirmajā vietā. Ar sliktu attieksmi noteikti nav jāsamierinās.

2. Ērta, mūsdienīga vide, kas piemērota visām pacientu grupām

Moderna 21. gadsimta veselības aprūpes iestāde spēj nodrošināt komfortu un pieejamu vidi visām pacientu grupām, rada mājīgu un pat omulīgu noskaņu. Cilvēks, kurš atnācis uz manipulāciju pie zobārsta, jau tā ir satraucies. Patīkama vide, nomierinošas krāsas, ērta uzgaidām telpa un citas lietas ir tās, kas palīdz justies patīkamāk, mazina satraukumu pirms vizītes. Īpaši būtiski, lai vide būtu pielāgota gan cilvēkiem ar kustību traucējumiem, gan bērniem, kas ir sensitīvi zobārstniecību klienti, kuriem nepieciešama īpaša attieksme un vide.

3. Zobārstniecībā pieejami dažādi speciālisti

Ja atrod savu zobārstu, tad ir ērti, ja vienā klīnikā var saņemt visus mutes veselībai aktuālos pakalpojumus. Tas nozīmē, ka labā klīnikā vienuviet būs pieejams ne tikai zobārsts, bet arī zobu higiēnists, varbūt pat ortodonts vai vēl kāds speciālists. Jau pazīstamā un patīkamā vidē varēs ātri un efektīvi saņemt visus pakalpojumus, lai nodrošinātu teicamu mutes veselību. Fakts, ka visi speciālisti ir pieejami vienuviet, palielina iespēju, ka viņu pakalpojumi vajadzības gadījumā arī tiks izmantoti.

4. Pieraksts nav jāgaida nedēļām un pat mēnešiem

Lai gan garas rindas liecina par pieprasījumu un šajā gadījumā par labiem zobārsta pakalpojumiem, tomēr profesionāla zobārstniecība spēj plānot savu darbu tā, lai pacientiem nebūtu jāgaida rindā nedēļām un pat mēnešiem. Ja profesionālā klīnikā pieraksts tiek nodrošināts jau tuvākās nedēļas, maksimums divu nedēļu laikā, tad tā jau ir laba zīme, ka darbs šeit tiek labi plānots un ir vērts paturēt šo iestādi aktuālāko sarakstā.

5. Nestandarta darba laiks un akūto pacientu apkalpošana

Zobārstniecība, kurā patiešām domā par savu pacientu vajadzībām, būs padomāts arī par iespēju saņemt pakalpojumu akūtās situācijās un nestandarta darba laikā, piemēram, brīvdienās. Klienti tiešām novērtē šādu iespēju un labprāt par savu izvēlas zobārstniecību, kas nodrošina individuālu pieeju katram klientam viņa situācijā arī neatliekamos gadījumos.

Dr. Apines Klīnika
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

Dārza nojumes Metināšanas piederumi