Noteikts novērtētākais autoserviss Latvijā


auto
Profesionāļi iesaka kā iegūt maksimumu no autoservisa apmeklējuma.

Statoil Fuel & Retail Latvia un 1188.lv veidotajā projektā "Autoservisu ceļvedis" līdz šim novērtēti jau 535 autoservisi visā Latvijā. Apmeklētāju balsojumā populārākais patlaban ir autoserviss Anru Motors no Jelgavas, kas ieguvis vairāk nekā 430 vērtējumu. Autoservisus joprojām ir iespējams novērtēt mājaslapā http://autoservisi.1188.lv.

„Ne vienmēr veiksmīga sadarbība ir atkarīga tikai no autoservisa. Visbiežāk to var ietekmēt tieši klients – cik prasīgs, pretimnākošs un atklāts viņš ir. Mūsuprāt, klientu atzinību esam guvuši tieši tāpēc, ka aicinām klientus būt uzstājīgiem, bet paši esam gatavi darīt visu, lai šīs prasības apmierinātu,” stāsta Anru Motors komercdirektors Andris Bugnēvics.

Anru Motors speciālisti apkopojuši septiņus noderīgus padomus kā no autoservisa apmeklējuma iegūt vislabāko rezultātu un nepārmaksāt:

1.    Atrodi uzticamu jeb „savu” autoservisu. Kuram gan nav sava ģimenes ārsta, iecienīta friziera vai uzticama zobārsta? Līdzīgi ir ar autoservisiem – ilgtermiņa sadarbība sniegs pārliecību, ka mehāniķi pazīst automašīnu un tās „kaites”.

2.    Izvēlies autoservisu ar plašu pakalpojumu klāstu. Dod priekšroku autoservisiem, kas uz vietas var nodrošināt pilnu servisu, sākot ar bremžu pārbaudi uz stenda līdz pat motora un drošības sistēmu remontam. Un svarīgi, lai autoservisam būtu sadarbība ar dažādiem rezerves daļu tirgotājiem.

3.    Pirms darbu veikšanas lūdz sastādīt tāmi. Vienmēr jājautā, lai par darāmajiem darbiem tiktu sagatavota un saskaņota tāme. Tāpat jānorāda, lai saskaņoti tiktu arī papildu darbi, ja tādi rodas remonta gaitā.

4.    Pieprasi padarīto darbu uzskaites lapu. Pēc remonta veikšanas ir lietderīgi saglabāt dokumentāciju par veiktajiem remontiem, kurā norādītas visas darbības, kas veiktas ar auto, kā arī mainītās detaļas. Tā ļaus sevi aizstāvēt, ja servisa pakalpojums būs bijis nekvalitatīvs.

5.    Veic diagnostiku vismaz divas reizes gadā. Auto tehniskajam stāvoklim jāseko regulāri, nevis tikai tad, kad novēro defektus vai sadzirdi grabēšanu. Tas dos pārliecību, ka ar automašīnu viss ir kārtībā.

6.    Atklāj meistaram visus auto niķus. Ikreiz, kad apmeklē auto servisu, izstāsi par visām auto kaitēm, savām aizdomām vai šaubām. Tā kopīgi ar speciālistiem varēsiet konstatēt ne tikai jau redzamās, bet arī potenciālās problēmas.

7.    Pērkot auto, lūdz padomu autoservisam. Labas attiecības ar autoservisu noteikti palīdzēs, ja plānots iegādāties lietotu automašīnu. Tikšanos ar automašīnas pārdevēju ieplāno savā autoservisā – meistars profesionāli novērtēs automašīnas stāvokli un cenas atbilstību.

Par „Autoservisu ceļvedi”:

„Autoservisu ceļvedi” (pieejams: http://autoservisi.1188.lv) jeb interneta vietni autoservisu novērtēšanai izveidojis Statoil Fuel & Retail Latvia sadarbībā ar uzziņu dienestu 1188. Tas ir iecerēts kā noderīgs informācijas avots gan autoservisiem, lai vēl vairāk uzlabotu piedāvāto pakalpojumu kvalitāti, gan autobraucējiem, kas vēl tikai meklē savu ideālo auto meistaru. Autobraucēji tiek aicināti dalīties savā pieredzē un vērtēt servisus pēc kritērijiem: servisa kvalitāte, ātrums, meistaru kompetence, pakalpojumu cenas un attieksme pret klientu.

Statoil Fuel & Retail Latvia
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

virtuves mēbeles
apdrošināšana  octa  Innsbruck Airport Transfers  vannu restaurācija