Aptaujas rezultāti par COVID-19 parāda, ka cilvēki ir satraukušies par esošiem apstākļiem valstī


public. foto
Līdz ar jaunā vīrusa izraisītās slimības COVID-19 izplatību un izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, modes un izklaides centrs Rīga Plaza ir veicis aptauju savu klientu vidū un noskaidrojis, cik ļoti cilvēki ir satraukti par slimības izplatību un tās izraisītām sekām Latvijā.

Aptaujas mērķis bija noskaidrot kā tirdzniecības centra apmeklētāji un klienti uztver esošos apstākļus valstī, kas radušies ar vīrusa izraisītās slimības COVID-19 izplatību un izsludināto ārkārtējo situāciju valstī.

Cilvēki bija aicināti desmit baļļu skalā atzīmēt savu satraukuma līmeni par COVID-19 izplatību. Lielākā daļa respondentu – 49% norādīja, ka ir satraukušies un ļoti satraukušies. Vīrieši ir nedaudz mazāk noraizējušies nekā sievietes, jo 17% vīriešu atzīmēja baļļu skalā “7”, bet lielākā daļa sieviešu, t.i. 21%, novērtēja ar “8”. Lai arī satraukuma līmenis cilvēkos ir pietiekami augsts, tomēr lielākā daļa sabiedrības locekļu dienā vairākas reizes iziet ārpus mājas – 40% māju dienā pamet līdz trijām reizēm. Uzturēšanos mājas apstākļos nopietnāk uztver sievietes, 45% dienā māju pamet tikai vienu reizi, turpretim lielākā daļa vīriešu (62%) māju pamet divas līdz trīs reizes dienā.

Pret roku dezinfekciju cilvēki izturas ļoti atbildīgi un dienā tās dezinficē vairāk nekā piecas reizes (74%). Aktīvākas roku mazgātājas ir sievietes (75%). Atbildot uz jautājumu par bērnu nodarbinātību ierobežojumu laikā, 26% norādīja, ka liek bērniem šai laikā aktīvāk staigāt svaigā gaisā – pa mežu, jūras krastu u.tml. Otra populārākā atbilde bija spēlēt galda spēles ģimenes lokā (24%).

Interesanti ir dati par griķu un tualetes papīra rezervēm. Lai arī plaši pieejamā informācija liecina, ka cilvēki Latvijā masveidā izpērk veikalos pieejamos griķus un tualetes papīru, 70% respondentu norāda, ka griķu krājumi viņu mājās ir tikai ap 0,5-1 kilogramu. Un 96% norāda, ka tualetes papīra krājumi viņu mājās uz doto brīdi ir pietiekoši.

“Šajā pārbaudījumu laikā, ko izjūt gan uzņēmēji, gan cilvēki, svarīgi ir vienam otru maksimāli atbalstīt un ievērot visus drošības pasākumus. Lai rūpētos par pozitīvu atmosfēru mūsu nomnieku vidū, kas turpina strādāt un nodrošināt pakalpojumu sniegšanu mūsu apmeklētājiem, mēs tiem nodrošināsim veselīgus gardumus sadarbībā ar tējas un kafijas veikalu Chado un Latvijas lauku labumu veikalu iDille. Mūsu centra darbiniekiem tiks nodrošināta silta un veselīga ingvera tēja ar medu un citronu, bet vitamīnu devas palielināšanai būs arī pieejami Latvijas lauku āboli. Savukārt rūpējoties par pārdevēju drošību veikalos, mēs esam iegādājušies lielu skaitu vienreizlietojamos cimdus,” norāda modes un izklaides centra Rīga Plaza mārketinga vadītājs Romans Černovs.

Aptauja tika veikta interneta vidē un tajā piedalījās gandrīz 200 respondenti. Aptauja notika no 2020. gada 13. līdz 19. martam.

Par modes un izklaides centru Rīga Plaza

Rīga Plaza (www.rigaplaza.lv) ir viens no lielākajiem tirdzniecības centriem Latvijā, kas apmeklētājiem atvērts kopš 2009. gada 31. marta. Tirdzniecības centrs ar 50 000 m2 lielu tirdzniecības un izklaides vietu platību atrodas pie Salu tilta, Mūkusalas ielā 71. Tirdzniecības centrā ir pārstāvēti Eiropā populārākie modes, aksesuāru un skaistumkopšanas zīmoli, tādi kā Peek&Cloppenburg, H&M, Monton, Denim Dream, Lindex, Sinsay, Douglas Select, Rituals  u.c. Izklaides iespējas piedāvā kinoteātru tīkls Multikino un izklaides centrs visai ģimenei Fantasy Park.

Rīga Plaza
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbumi