78% aptaujāto uztraucas par tālruņa fiziskiem bojājumiem


public. foto
Pamatojoties uz IPSOS veiktās aptaujas datiem1, 78% Austrumeiropas un Ziemeļvalstu iedzīvotāju uztraucas par telefona fizisku sabojāšanu. Tieši tādēļ 15. jūlijā Huawei uzsāks jaunu tālruņu aprūpes kampaņu "Huawei Cares", kas mazinās lietotāju bažas par potenciālajiem tālruņa bojājumiem. Tālruņa ekrāna izmaksas tiks segtas Huawei klientiem, kas savu tālruni iegādājušies laika posmā no 15. jūlija līdz 11. augustam, turklāt Huawei būs pirmais tālruņu ražotājs, kas piedāvās šāda veida pakalpojumu.

Janmins Vangs (Wang Yanmin) “Huawei Device” prezidents Centrāleiropas un Ziemeļu valstīs stāsta: „Pētījums atklāj, ka gandrīz visi patērētāji uzskata, ka saplīsis ekrāns ir visbiežāk sastopamā un satraucošākā problēma, ar ko viņi saskaras. Patērētājiem tālrunis ir vērtība un mēs, Huawei, novērtējam mūsu lietotājus un rūpējamies par tiem. Tieši tāpēc mēs piedāvāsim šo bezmaksas garantiju kopā ar mūsu jaunajiem tālruņiem, un centīsimies mazināt lietotāju bažas par tālruņa bojājumiem.”

“Huawei Cares” plāns attieksies uz problēmām, ar kurām tālruņu īpašnieki saskaras visbiežāk - bojātiem ekrāniem un stikla korpusiem. „Nelaimes gadījumi notiek - mēs visi esam tikai cilvēki,” turpina Janmins. „Mēs vēlamies būt saprotoši, palīdzot saviem lietotājiem. 75% patērētāju ir minējuši, ka viņi ļoti pārdzīvotu, ja pazaudētu sev vērtīgos datus, savukārt 78% uztraucas par telefona fiziskiem bojājumiem. Patērētāji uzskata, ka ražotājiem ir jābūt blakus, ja ar tālruni gadās kāda ķibele, un Huawei tam piekrīt. Šī iemesla dēļ mēs esam lepni, ka esam pirmais tālruņu ražotājs, kas sniedz palīdzīgu roku patērētājiem. Mēs ceram, ka citi uzņēmumi sekos mūsu piemēram.”

Aptaujas respondenti tāpat uztraucas par ierīcē saglabāto datu pazaudēšanu (63%), akumulatora darbības pasliktināšanos (59%) vai telefona apliešanu ar ūdeni (56%). Viedtālruņu lietotāji piekrīt, ka ražotājiem jādara vairāk, lai aizsargātu patērētājus no cilvēciskām kļūdām vai nelaimes gadījumiem (87,5%). Tāpat lielākā daļa respondentu uzskata, ka saplīsuša ekrāna remonts izmaksā pārāk dārgi (92%).

“Huawei Cares” tiks uzsākts 15. jūlijā un attieksies uz jaunajām ierīcēm, kas aktivizētas “HiCare” lietotnē līdz 18. augustam. Huawei P30 un P30 Pro lietotājiem būs atļauts vienu reizi 12 mēnešu laikā nomainīt bojāto ekrānu vai tālruņa stikla korpusu. Turklāt, pēc ekrāna nomaiņas, uz tā tiks uzlikta aizsargplēve.

Plašāka informācija pieejama šeit: [https://consumer.huawei.com/lv/support/].

*Aptauja tika veikta ar tiešsaistes platformas starpniecību šī gada jūnijā; aptaujāti tika Austrumeiropas un Ziemeļvalstu iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par Huawei Consumer BG:

Huawei produkti un pakalpojumi pieejami vairāk nekā 170 valstīs, un tos izmanto trešdaļa pasaules iedzīvotāju. ASV, Vācijā, Zviedrijā, Krievijā, Indijā un Ķīnā ir izveidoti 14 pētniecības un attīstības centri. Huawei Consumer BG ir viena no trim Huawei biznesa vienībām, kas aptver viedtālruņus, datorus un planšetdatorus, valkājamās ierīces un mākoņpakalpojumus. Huawei globālais tīkls ir veidots, balstoties uz gandrīz 30 gadu ilgu pieredzi telekomunikāciju nozarē veicinot jaunākos tehnoloģiskos sasniegumus, kas veltīti patērētājiem visā pasaulē.

Papildus informācijai, lūdzu, apmeklējiet: https://consumer.huawei.com/lv/

Lai saņemtu regulārus jaunumus par Huawei Consumer BG, sekojiet mums:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobile/

Twitter: https://twitter.com/HuaweiMobile

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobile/

YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiDeviceCo

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/10617746/

Huawei Consumer Business Group
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli