Zvejnieksvētkus biežāk plāno svinēt kurzemnieki


foto;lapmezciems.lv
12.07.2018. 14.jūlijā tiek atzīmēta Jūras svētku diena, kas tautā tiek saukta par Zvejnieksvētkiem. Piektā daļa jeb 20% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem jūlija sākumā jau bija ieplānojuši svinēt šos svētkus, atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS aptauja.

Zvejnieksvētku svinētāju vidū 13% Latvijas iedzīvotāju šos svētkus plāno pavadīt kādā publiskā pasākumā un 8% iedzīvotāju tos grasās atzīmēt kādā citā vietā. Neliela daļa aptaujāto atzina, ka Zvejnieksvētkus svinēs gan publiskā pasākumā, gan arī kādā citā vietā.

Aptaujā vērojama likumsakarība – jo tuvāk jūrai dzīvo respondenti, jo lielāka varbūtība, ka svinēs Zvejnieksvētkus. Līdz ar to Kurzemē gandrīz puse jeb 47% aptaujāto kurzemnieku plāno svinēt Zvejnieksvētkus, Rīgā svinētgribētāju īpatsvars samazinās līdz 20% (līdzīgi kā vidēji valstī), kamēr Latgalē Zvejnieksvētkus atzīmēt dosies labi ja katrs desmitais jeb 9% latgaliešu.

Jāatzīmē gan, ka jūlija sākumā 16% aptaujāto iedzīvotāju vēl nebija izlēmuši, vai dosies svinēt Zvejnieksvētkus. Iespējams, ka daļa no viņiem tomēr papildinās Jūras svētku svinētāju rindas.

Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2018. gada 3. līdz 5. jūlijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 60 gadiem.

Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 60 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, un tās organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar TNS ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar TNS Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Kantar TNS Latvijā
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

virtuves mēbeles
apdrošināšana  octa  jumts  Аренда автобусов в Мюнхене  vannu restaurācija