Uzņēmumi: Darbinieki un klienti novērtē kvalitatīvu kafiju

Strādājot birojā, cilvēki bieži vien nespēj iedomāties ikdienas darbu bez laba datora, printera un citas tehnikas, kas palīdz un atvieglo ikdienas pienākumus. Aptaujājot vairākas iestādes un uzņēmumus, atklājās, ka ikdienas darbs birojā nereti nav iedomājams arī bez laba kafijas automāta, kas ne tikai sniedz darbiniekiem uzmundrinājumu agros rītos, bet arī kalpo kā socializēšanās veicinātājs, jo pie kafijas automāta var pārrunāt paveiktos un plānotos darbus, kā arī uzzināt kolēģu jaunumus.

 Lai noskaidrotu, cik liela nozīme birojā ir kafijas automātam, kā darbinieki vērtē iespēju ik dienas baudīt labu kafiju un kā tas ietekmē klimatu kolektīvā un darba ražīgumu, SIA “Venden”, kuram viens no darbības virzieniem ir kafija un tās pagatavošanas iekārtas, ir apkopojis vairāku nozaru uzņēmumu viedokļus.

Visaktīvāk kafiju bauda no rītiem

Kafijas dzeršana ir neatņemams daudzu cilvēku rīta rituāls. Rīta agrumā dzerot gardu un aromātisku kafiju, gūstam uzmundrinājumu, lai ātrāk spētu koncentrēties darbam. Uzņēmuma “Bite Latvija” birojā tiek lietotas pat vairākas kafijas pagatavošanas iekārtas. “Mēs vēlējāmies nodrošināt darbiniekiem kvalitatīvu kafiju un izvēles dažādību. Un mūsu darbinieki to novērtē. Visaktīvākais kafijas baudīšanas laiks ir no rītiem, un darbinieki visbiežāk izvēlas melnu kafiju,” stāsta uzņēmumā.

Aug pieprasījums pēc kvalitatīvas kafijas

Daudzi no mums ir saskārušies ar situāciju, kad pēc sātīgām pusdienām trūkst enerģijas un sajūtam miegainību. Nereti tieši kafija palīdz atgūt “otro elpu” un ķerties pie atlikušajiem dienas darbiem. Paplašinoties izvēlei kafijas plauktos, arī kafijas baudītāji kļūst aizvien zinošāki un prasīgāki attiecībā pret kafijas kvalitāti. Restorāna “Pica Rīga” pārstāvji stāsta, ka, pamēģinot bioloģisku un kvalitatīvu kafiju, secinājuši, ka tai vajadzīga arī atbilstoša pagatavošanas iekārta. To novērtē gan klienti, izsakot komplimentus par kafijas garšas kvalitāti, gan arī darbinieki, kas ikdienā izmanto profesionālu kafijas automātu. “Kafijas pagatavošanas iekārtu nomājam un esam ļoti apmierināti. Uzskatām, ka tas ir tā vērts, lai sniegtu iespēju darbiniekiem un restorāna viesiem baudīt labu kafiju. Mūsu klienti ir gardēži, tāpēc arī kafijai jābūt atbilstošā līmenī,” piebilst restorāna pārstāvji.

No caffe latte līdz pat stipram espresso

Restorāna "ENTRESOL" klienti ir iecienījuši dažāda veida kafiju, sākot no caffe latte un kapučino līdz pat stipram espresso. “Mēs raugāmies, lai kafija būtu kvalitatīva, bez tam liela nozīme ir arī tam, ka kafijas iekārta ir jauna un dizainiski iekļaujas kopējā interjerā. Kafiju bauda gan mūsu viesi, gan darbinieki, kuri to novērtē. Labas atsauksmes par kafiju dzirdam arī no viesiem. Runājot par iecienītākajiem kafijas veidiem, jāsaka, ka klienti izvēlas visus populārākos kafijas dzērienus, tāpēc grūti izcelt kādu vienu visiecienītāko,” stāsta restorāna pārstāvji.

Kafija ir ne tikai enerģijas avots, reizēm tasīte gardas kafijas ir labs iemesls ledus laušanai komunikācijā. Jēdziens “sarunas pie kafijas tases” tiek lietots ļoti bieži, norādot, ka šādās sarunās noskaņojums ir draudzīgāks un labvēlīgāks. Kafija arī ir viesmīlības simbols – tas taču ir patīkami, ja ir iespēja viesus, klientus vai sadarbības partnerus pacienāt ar gardu un aromātisku kafiju, tad arī sarunas nereti ievirzās daudz produktīvākā gultnē. Neatkarīgi no tā, vai kafija tiek iegādāta darbinieku labsajūtai un enerģijai, vai viesu un klientu vajadzībām, uzņēmumu pārstāvji atzīst, ka ikdiena bez kafijas ir grūti iedomājama.


 

Marta Kive
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

Mēbeļu izgatavošana