McDonald’s nākamajos trīs gados Latvijā plāno investēt 4 miljonus eiro

Latvijā vadošais restorānu tīkls McDonald’s (Premier Restaurants Latvia) 2016. gadā uzrādījis pārliecinošus finanšu rezultātus - kopējais tirdzniecības apjoms restorānos Latvijā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu pieaudzis par 3,3% un sasniedzis 19,3 miljonus eiro. Labie apgrozījuma rezultāti atsaucas uz ievērojamām ieguldījumiem - jau 2016. gadā McDonald’s investēja gandrīz 700 000 eiro, savukārt kopējās McDonald’s investīcijas laika periodā no 2017. gada līdz 2019. gadam plānotas 4 miljonu eiro apmērā.

„Pagājušais gads mums bija ļoti veiksmīgs un motivējošs. Savos restorānos esam ieviesuši jaunu konceptu un vairākus digitālus jauninājumus, un redzam, ka mūsu viesi šīs inovācijas novērtē. Atsevišķos restorānos mūsu viesiem piedāvājam iespēju personalizēt un pielāgot savus burgerus, un mēs redzam, ka cilvēkiem patiesi patīk šī iespēja. Tirdzniecības apjoma un jaunu restorānu skaita pieaugums mums ļāvis stiprināt nozares līdera pozīcijas ne tikai Latvijā, bet arī visā Baltijas reģionā. Esam gandarīti, ka ar vairāk nekā 22 miljoniem viesu McDonald’s 2016. gadā bijis ļoti iecienīts restorānu tīkls Baltijas valstīs,” norāda McDonald’s ģenerāldirektors Baltijas valstīs Vladimirs Jaņevskis.

Investējot 700 000 eiro, McDonald’s pērn Latvijā turpināja jaunās digitālās platformas attīstīšanu un restorānu aprīkošanu ar pašapkalpošanās kioskiem. Lai nodrošinātu vēl vienkāršāku maltīšu pasūtīšanas procesu, McDonald’s apsver ieviest arī dažādus citus digitālos risinājumus pasūtīšanas un maksāšanas procesam.

Turpmākajos gados McDonald’s plāno investēt aptuveni 4 miljonus eiro, lai attīstītu savu restorānu tīklu Latvijā, bet kopumā 2017.-2019. gada periodā McDonald’s paredzējis investēt vairāk nekā 14 miljonus eiro restorānu tīklu attīstībai Baltijas valstīs. Līdz 2019. gada beigām McDonald’s iecerējis paplašināt restorānu tīklu Baltijā līdz 39 restorāniem.

Lai apmierinātu aizvien pieaugošo mūsu viesu pieprasījumu pēc garšas un produktu kvalitātes, McDonald’s pastāvīgi strādā pie to uzlabošanas, piedāvājot ēdienus, kas ir pagatavoti tikai no augstākās kvalitātes izejvielām. Uzņēmums šobrīd izstrādā jaunu premium kvalitātes burgeru sēriju. Arī viesu apkalpošana arī ir joma, kurā turpmākajos gados paredzēta intensīva attīstība - lai nodrošinātu vēl vienkāršāku maltīšu pasūtīšanas procesu, McDonald’s ieviesuši pašapkalpošanās kioskus un bezkontakta maksājuma termināļus, kā arī strādā pie vairākiem citiem digitāliem risinājumiem pasūtīšanas un maksāšanas procesam. Lai nodrošinātu saviem viesiem jaunu pieredzi restorānos, McDonald’s arī apsver iespēju ieviest apkalpošanu pie galdiņiem. Plānots, ka līdz 2017. gada beigām gandrīz visi McDonald’s restorāni Latvijā būs rekonstruēti saskaņā ar jauno konceptu un aprīkoti ar pašapkalpošanās kioskiem.

Par mums:

“McDonald’s” ir vadošais ēdināšanas uzņēmums Latvijā pēc apmeklētāju un darbinieku skaita, kā arī finanšu snieguma un investīcijām. “McDonald’s” 12 restorānus Latvijā vidēji gadā apmeklē 10 miljoni viesu, un “McDonald’s” nodrošina darba vietas 660 darbiniekiem.

“McDonald’s” Attīstības licences turētājai Maltas kompānijai “Premier Capital” pieder 133 “McDonald’s” restorāni Baltijas valstīs, Maltā, Grieķijā un Rumānijā, nodarbinot vairāk nekā 7000 cilvēku.“Premier Capital” ir Maltas kompānijas “Hili Ventures” meitas uzņēmums. “Hili Ventures” ir “McDonald’s” un “Apple” attīstības licences turētājs vairākās valstīs, kā arī darbojas loģistikas, inženierzinātņu, tehnoloģiju un nekustamo īpašumu jomās. “Hili Ventures” ir “CMA CGM”, “IBM”, “Konecranes”, “NCR”, “Wincor Nixdorf” un daudzu citu globālu zīmolu partneris.

 

Ieva Erta

     
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

apdrošināšana  smslån  tenti