Tieto Latvia izstrādā pirmo digitālās bankas maksājumu risinājumu Kenijā un palīdz nodrošināt bankas kartes...


foto;sanigest.com
. Tieto Latvia izstrādā pirmo digitālās bankas maksājumu risinājumu Kenijā un palīdz nodrošināt bankas kartes miljonam Kenijas iedzīvotāju.

Commercial Bank of Africa (CBA) sadarbībā ar Tieto Latvia ievieš jaunu digitālās bankas risinājumu, kas paredzēts pilnvērtīgu bankas pakalpojumu pieejamībai no mobilās aplikācijas Loop. Digitālā bankas aplikācija ir pirmais šāda veida risinājums Kenijā un tuvākajā reģionā. Tieto Latvia izstrādāja un piegādāja digitālo un mobilo maksājumu risinājumu ērtai MasterCard un reģionālās karšu shēmas Verve karšu izdošanai. Ar šo iniciatīvu CBA plāno piesaistīt vienu miljonu Kenijas iedzīvotāju, kas vēl neizmanto bankas pakalpojumus.

CBA piedāvātā digitālās bankas koncepcija ir unikāla, jo tā ir vērsta uz augstu pieejamību tiešsaistē ar mērķi piesaistīt gados jaunākus klientus. Tas ļaus bankai apkalpot tos Kenijas iedzīvotājus, kuriem vēl nav bankas konta. Turklāt visi nepieciešamie darījumi būs pieejami privātajā viedtālrunī, attiecīgi klientiem nebūs nepieciešamības personīgi ierasties bankas filiālē.

“CBA ir izvēlējusies Tieto Latvia par karšu izsniegšanas un maksājumu apstrādes risinājumu piegādātāju, jo šim uzņēmumam ir plaša pieredze maksājumu risinājumos un pierādīta reputācija gan Kenijā, gan starptautiskā līmenī. Šī iniciatīva ļaus mums piedāvāt pakalpojumus miljonam Kenijas iedzīvotāju, kuriem vēl nav bankas konta, un nodrošināt efektīvus tiešsaistes pakalpojumus, izmantojot mūsu klientu mobilās ierīces. Tieto Latvia programmatūras platforma garantē pakalpojumu stabilitāti un uzticamību, ko arī mēs vēlamies nodrošināt”, stāsta Ēriks Muriuki, CBA Biznesa attīstības vadītājs.  

Maksājumu risinājums ir izstrādāts Tieto Latvia un nodrošina ērtu karšu saņemšanu, turklāt var tikt izmantots gan ar MasterCard kartēm, gan ar reģionālās karšu shēmas Verve kartēm. Tāpat sistēmā iespējams veikt tūlītējus naudas paskaitījumus starp kontiem un ērtu darījumu pārvaldīšanu.

“Mēs varam skaidri redzēt Kenijas banku un maksājumu nozares strauju attīstību un digitalizāciju pēdējo gadu laikā. CBA iniciatīva sniegt bankas pakalpojumus jauniešiem, izmantojot viedtālruņa aplikāciju, ir drosmīga inovācija un moderna pieeja banku un maksājumu risinājumiem. Mums bija liels prieks strādāt kopā ar pieredzējušu partneri, kas saprot, cik svarīgi ir nostādīt klientu pirmajā vietā”, atzīmē Tieto Latvia valdes loceklis Māris Ozoliņš. 

Tieto Latvia ir Baltijā vadošais informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmums, kurš specializējas dažādu informācijas sistēmu izveidē, nodrošinot pilna cikla pakalpojumu sniegšanu. Latvijā uzņēmuma sniegto pakalpojumu kvalitāti nodrošina vairāk nekā 700 augsti kvalificēti un sertificēti speciālisti. Ar uzņēmuma radīto IT risinājumu palīdzību strādā ne tikai valsts pārvaldes institūcijas, bet arī vadošie uzņēmumi Baltijas un Skandināvijas valstīs. Tieto maksājumu un karšu risinājumu programmatūru lieto vairāk nekā 500 finanšu institūcijas 33 pasaules valstīs, savukārt tirgus analītiķi Latvijas speciālistu izstrādāto produktu novērtējuši kā vienu no vadošajiem pasaulē. http://www.tieto.com/cards, www.tieto.lv

Commercial Bank of Africa (CBA) ir lielākā privātbanka Kenijā, kuras pamatdarbības veids ir bankas pakalpojumu sniegšana korporatīvajiem klientiem un institūcijām. Mūsu darba un resursu mērķis ir nodrošināt efektīvus finanšu pakalpojumus (ar personisku pieeju un bez stresa) juridiskām personām, ārvalstu pārstāvniecībām, sabiedriskajām organizācijām, un kvalitatīvu bankas apkalpošanu privātpersonām. Banka ietilpst CBA uzņēmumu koncerna sastāvā. Kopā aktīvi: 221 miljards ASV dolāru (2016. gada 30. jūnijā).

Māris Ozoliņš, Tieto Latvija valdes loceklis

     
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas