Uzņēmumi ar vairāk kā 600 klientu apkalpošanas vietām visā Latvijā pieteikušies kampaņai "Uzslavē labu servisu!"

Turpinās pieteikšanās kampaņai "Uzslavē labu servisu!", kurai jau šobrīd pieteikušies uzņēmumi no visas Latvijas ar vairāk kā 600 klientu apkalpošanas vietām.

Kampaņas ietvaros jau septīto gadu marta mēnesī Latvijā visa sabiedrība varēs novērtēt labu apkalpošanu un uzslavēt uzņēmumus un to darbiniekus.
Šogad kampaņa būs vēl plašāka un vērtīgāka tās dalībniekiem - notiks uzņēmumu kvalitatīvā vērtēšana sadarbībā ar TNS Latvia, kuras ietvaros slepenie pircēji apmeklēs uzņēmumus, kas piedalās kampaņā, un profesionāli vērtēs to sniegto servisu.

"Šogad dalībai kampaņā piesakās gan tie uzņēmumi, kas jau vairākus gadus piedalās kampaņā, gan arī ir daudzi jaunpienācēji. Aktīvi pārstāvētās ir finanšu, sakaru, ēdināšanas un mazumtirdzniecības nozares," stāsta projekta vadītāja Latvijā Unda Krieviņa.

Pieteikties dalībai kampaņā vēl iespējams līdz pat 28.februārim. Savukārt jau rīt, 22.februārī, Rīgā norisināsies kampaņas uzsākšanas informatīvais pasākums "Laba Servisa Brokastis", uz kuru tiek aicināti visi uzņēmumi, kas piedalīsies kampaņā un mēdiju pārstāvji. Pasākuma ietvaros tiks diskutēts par kampaņas norisi un TNS Latvia vērienīgo pētījumu par klientu servisu, kas tiks veikts kampaņas ietvaros.

Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums. Tās laikā uzņēmumu apkalpošanas vietās martā tiek izvietoti kampaņas atribūti, kas pauž aicinājumu "Uzslavē labu servisu!". Turpat norādīti arī veidi, kā jebkurš klients var uzslavēt Jūsu apkalpošanu – internetā, pa informatīvo tālruni 1188 vai pašā apkalpošanas vietā. Aprīļa sākumā tiks noteikti un paziņoti uzslavētākie uzņēmumi.

labsserviss.lv
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  Kafijas automātu remonts  granulu katli