Noskaidroti ekstrēmākie "DIESEL" fani un iepirkumu ratiņu rallija uzvarētāji

29.augustā iepirkšanās centrā "Sky&More" pulcējās vairāk nekā divdesmit drosmīgi puiši un daiļā dzimuma pārstāves, kas vēlējās pierādīt savu veiklību un ātrumu ekstrēmajās sacensībās ar iepirkumu ratiņiem. Lai izcīnītu galveno balvu – 5 kilogramus "DIESEL" džinsu, dalībniekiem ar iepirkumu ratiņiem bija jāveic četri uzdevumi, vienlaikus demonstrējot veiklību, ātrumu un oriģinalitāti.

Sacensības, kuras tiek īstenotas pasaulē populārā apģērbu ražotāja "DIESEL" akcijas "Be Stupid" ietvaros, atklāja trakulīgie puiši no grupas "Double faced eels" un grupas "PeR" dalībnieki, kas trasē izaicināja viens otru uz atraktīvu duelēšanos iepirkumu ratos. Drošības pārbaudi speciāli izveidotajā trasē i/c "Sky&More" stāvvietā veica autosportiste un befast.lv instruktore Karlīna Štāla, kura pēc tam pievienojās tiesnešu komandai un vērtēja dalībnieku sniegumu trasē.

Ekstrēmajās sacensībās ar iepirkumu ratiņiem piedalījās divu cilvēku veidotas komandas. Lai iegūtu galveno balvu - piecus kilogramus "DIESEL" džinsu apģērbu no veikala "THE|O", dalībniekiem bija jāveic trīs uzdevumi. Pirmajā uzdevumā 250 metrus garā trase bija jāizbrauc pēc iespējas ātrāk, vienam dalībniekam sēžot ratos, otram tos stumjot, savukārt nākamajā sacensību posmā, kamēr viens no dalībniekiem atradās iepirkumu ratos, otram tie bija jāvelk ar auklas palīdzību. Sacensību noslēdzošajā daļā dalībniekiem vajadzēja piezemēties uz mīkstas platformas, izpildot vistālāko un oriģinālāko lidojumu, ratiem atduroties pret neizkustināmu šķērsli.

Ikviena no komandām bija parūpējusies par īpašu ratiņu noformējumu un komandas ietērpu atbilstoši komandas nosaukumam. Sacensības bija sīvas, un cīņā par 5 kilogramiem "DIESEL" džinsu komandas piedzīvoja gan kritienus, gan izslīdēšanu no trases.

Kopvērtējumā pirmo vietu izcīnīja komanda ar nosaukumu "Vaļļ-i", kuras azartiskie dalībnieki bija ne vien ātrākie trasē, bet bija arī parūpējušies par oriģinālu ratiņu noformējumu un atraktīviem šova elementiem. Edgars Krīnbergs un Nils Laufmanis atzina, ka abas distances bija fiziski smagas un ratiņu grūtās vadāmības dēļ prasīja ne mazumu piepūles, taču puiši ar rezultātu bija apmierināti un apgalvoja, ka labprāt piedalītos arī citās šāda veida sacensībās.

I/c "Sky&More" populārajā akcijā "Be Stupid" iesaistās, atzīmējot pasaulē iemīļotā zīmola "DIESEL" 2010.gada apģērbu un aksesuāru kolekcijas sievietēm un vīriešiem nonākšanu veikala "THE|O" plauktos. I/c "Sky&More" veikals "THE|O" ir vienīgā tirdzniecības vieta Latvijā, kur iespējams iegādāties "DIESEL" kolekcijas apģērbus un aksesuārus, turklāt par 50% lētāk nekā citviet Eiropā.

Zane Rudovica.
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli