"Food Union" izvērš saldējuma un biezpiena sieriņu eksportu uz Honkongu, Singapūru un Taivānu


Food Union Asia
Laikā, kad pasaulē valda pandēmijas izraisīta neskaidrība, Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmumu grupa un Baltijā vadošais saldējuma ražotājs "Food Union" šovasar izvērsa Latvijā un Igaunijā pazīstamu un iecienītu zīmolu "Ekselence", "Pols" un "Lakto" produktu eksportu uz Austrumāziju – Honkongu, Singapūru un Taivānu. Pēdējo trīs mēnešu laikā eksporta apmērs sasniedzis 126 tonnas, bet līdz gada beigām plānots kopējam apjomam sasniegt 270 tonnas ar Latvijā ražotu saldējumu un biezpiena sieriņiem, kā arī Igaunijā ražotu saldējumu.

Izglītotais un maksātspējīgais Āzijas pircējs no pārtikas produktiem pieprasa Eiropas līmeņa kvalitāti. Mēs to pilnā mērā spējam nodrošināt, tamdēļ bruģējam savu ceļu šajā ļoti asas konkurences tirgū ar Latvijā un Igaunijā pazīstamiem un iemīļotiem zīmoliem, kas pieejami respektablos tirdzniecības tīklos. Mūsu mērķis ir turpināt kāpināt eksporta apjomu uz šiem tirgiem, savukārt nākamajā gadā ieiet vēl divās Austrumāzijas valstīs,” stāsta Normunds Staņēvičs, “Food Union” vadītājs Eiropā.

Eksports uz Austrumāziju apgriezienus pakāpeniski sāka uzņemt aizvadītā gada nogalē, bet vislielāko pieaugumu piedzīvoja šī gada jūnijā līdz ar “Food Union” ieiešanu Taivānas tirgū. Lielākā daļa no eksporta produktiem tiek ražoti uzņēmuma centrālajā Latvijas ražotnē AS “Rīgas piena kombināts” un neliela daļa – Igaunijas ražotnē “Premia TKH”.

“Food Union” eksporta produkti tiek realizēti dažādās Austrumāzijas veikalu ķēdēs, kafejnīcās un uzņēmumu birojos. Piedāvājums šim tirgum ir izveidots, apvienojot tā pārtikas patēriņa un kultūras iezīmes ar līdzšinējo uzņēmuma uzkrāto pieredzi garšīgu, veselīgu un inovatīvu produktu ražošanā.

Kopumā uzņēmums uz Austrumāziju eksportē 46 dažādus produktus ar trim Latvijā pazīstamiem zīmoliem un vienu speciāli radītu. Premiālu un izsmalcinātu garšu cienītājiem tiek piedāvāts baudīt plašu gardēžu saldējuma “Ekselence” sortimentu ar visām Latvijā iecienītākajām garšām. Arī leģendārais “Pols” nu regulāri mēro tālo ceļu no Rīgas, iepriecinot pircējus ar paaudzēs lolotu recepti, drosmīgām garšām un draudzīgu komunikāciju. Īpaši Austrumāzijas tirgum uz zīmola “Lakto” bāzes radīta “Lakto Diamond” kolekcija bērniem ar 3 biezpiena sieriņiem un 3 saldējumiem. Bet diētiskāku un liesāku produktu piekritējiem tiek attīstīts pilnībā jaunradīts zīmols “Shapetime”, kura klāstā ir jau 3 augļu sorbeta saldējumi, bet drīzumā pievienosies citi jauni produkti.

Papildus produktu eksportā vienā no prestižākajiem Honkongas tirdzniecības centriem darbojas gardēžu saldējuma zīmola “Ekselence” pop-up veikals, un jau tuvākajā laikā visa eksportētā prece būs nopērkama “Food Union” internetveikalā.

Par “Food Union” grupu:

Food Union” ir lielākais piena pārstrādes uzņēmums Latvijā, kā arī vadošais saldējuma ražotājs Baltijas valstīs. “Food Union” grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā – “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Rīgas Piensaimnieks” (pievienots “RĪGAS PIENA KOMBINĀTS” 2020. gada februārī), lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā “Premia” un “Premia” Lietuvā, lielāko saldējuma ražotāju Dānijā “Premier Is” un saldējuma piegādes servisa uzņēmumu “Hjem Is”, saldējuma ražotāju Norvēģijā “Isbjørn Is” un saldējuma piegādes servisa uzņēmumu “Den Norske Isbilen”, saldējuma ražotāju Rumānijā “Alpin57Lux”, saldējuma ražotāju Baltkrievijā “Ingman Ice Cream” un Krievijā “Hladokombinat No.1”. 2018. gadā “Food Union” atvēra divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā. 2019. gadā “Food Union” grupa Eiropā sasniedza EUR 277 miljonu apgrozījumu. “Food Union” grupā nodarbināti vairāk nekā 3100 cilvēku.

 

 

 

“Food Union”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums