Ārkārtas situācijas apstākļos vides pakalpojumu uzņēmums "Clean R" aicina rīdziniekus slēgt līgumus attālināti...

Ārkārtas situācijas apstākļos vides pakalpojumu uzņēmums "Clean R" aicina rīdziniekus slēgt līgumus attālināti par atkritumu apsaimniekošanu un darīt to savlaicīgi

Pirmajā mēnesī kopš ir sākusies līgumu slēgšana par sadzīves atkritumu apsaimniekošanu Rīgā no, vides pakalpojumu uzņēmuma "Clean R" apkalpošanas zonās līgumus ir noslēguši vairāk kā 30% klientu. "Clean R" atgādina, ka līgumu slēgšana Rīgas iedzīvotājiem ir obligāta un aicina to neatlikt uz pēdējo brīdi.

slēgšana Rīgas iedzīvotājiem ir obligāta un aicina to neatlikt uz pēdējo brīdi.

Sākot no 2020. gada 20. maija Rīgā mainīsies sadzīves atkritumu apsaimniekošanas kārtība. Tā tiks nodrošināta 4 zonās, un saskaņā ar Rīgas Domes iepirkuma nr. RD DMV 2019/44 “Sadzīves atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumu nodrošināšana Rīgas pilsētas administratīvajā teritorijā” rezultātiem, apkalpošanu turpmākos 7 gadus nodrošinās dažādi pakalpojumu sniedzēji. Vides pakalpojumu uzņēmums “Clean R” nodrošinās sadzīves atkritumu un šķiroto atkritumu apsaimniekošanu Rīgas zonās “Centrs un Latgales priekšpilsēta” un “Kurzemes priekšpilsēta”. Līdz šā gada 20. maijam visiem Rīgas iedzīvotājiem un uzņēmējiem jāveic sadzīves atkritumu līguma pārslēgšana.

Aicinām iedzīvotājus līgumus slēgt attālināti:

1}Visērtāk līgumu varat noslēgt vai pieteikt tā sagatavošanu – elektroniski, mūsu pakalpojumu portālā https://epakalpojumi.cleanr.lv. Tas Jums neaizņems vairāk kā 5 minūtes;

2}vai pieteikt līguma sagatavošanu rakstot uz kc@cleanr.lv vai pa tālruni 67111001– mēs sagatavosim un izsūtīsim Jums līgumu parakstīšanai;

3}Ja līgumu nav iespēja pārslēgt e-pakalpojumos, varat izdrukāt 2 eksemplāros līgumu formas privātpersonām vai juridiskām personām, aizpildīt, parakstīt tās un nosūtīt uz adresi: Vietalvas iela 5, Rīga, LV-1009 ;

4}kā arī, līguma formas ir iespējams paņemt novietnē pie “Clean R” Klientu centriem Rīgā – Vietalvas ielā 5 un Mellužu ielā 17, Pārdaugavas biznesa centrā “Abava”. Līgumu formas variet aizpildīt Jums vēlamā laikā un izmantojot klāt pievienoto atbildes aploksni, atsūtīt atpakaļ uz “Clean R”.

Rūpējoties par sabiedrības veselību sakarā ar ārkārtas situāciju, līgumu slēgšana klātienē klientu centros nav iespējama, jau iepriekš pateicamies par Jūsu izpratni!

Esam apkopojuši 20 klientu biežāk uzdotos jautājumus un sagatavojušie atbildes. Aicinām iepazīties ar tiem, ja Jums ir radušās neskaidrības saistībā ar jauno sadzīves atkritumu apsaimniekošanas sistēmu Rīgā.

Ja vēl neesiet noskaidrojis, kurā atkritumu apsaimniekošanas zonā pēc 20. maija būs Jūsu adrese, atrodiet savas zonas vai adreses apsaimniekotāju kādā no šīm kartēm: https://projects.kartes.lv/rigas-iedalijums/ vai https://mvd.riga.lv/atkritumu-apsaimniekosanas-zonas/

Vides pakalpojumu

slēgšana Rīgas iedzīvotājiem ir obligāta un aicina to neatlikt uz pēdējo brīdi.

Sākot no 2020. gada 20. maija Rīgā mainīsies sadzīves atkritumu apsaimniekošanas kārtība. Tā tiks nodrošināta 4 zonās, un saskaņā ar Rīgas Domes iepirkuma nr. RD DMV 2019/44 “Sadzīves atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumu nodrošināšana Rīgas pilsētas administratīvajā teritorijā” rezultātiem, apkalpošanu turpmākos 7 gadus nodrošinās dažādi pakalpojumu sniedzēji. Vides pakalpojumu uzņēmums “Clean R” nodrošinās sadzīves atkritumu un šķiroto atkritumu apsaimniekošanu Rīgas zonās “Centrs un Latgales priekšpilsēta” un “Kurzemes priekšpilsēta”. Līdz šā gada 20. maijam visiem Rīgas iedzīvotājiem un uzņēmējiem jāveic sadzīves atkritumu līguma pārslēgšana.

Aicinām iedzīvotājus līgumus slēgt attālināti:

5}Visērtāk līgumu varat noslēgt vai pieteikt tā sagatavošanu – elektroniski, mūsu pakalpojumu portālā https://epakalpojumi.cleanr.lv. Tas Jums neaizņems vairāk kā 5 minūtes;

6}vai pieteikt līguma sagatavošanu rakstot uz kc@cleanr.lv vai pa tālruni 67111001– mēs sagatavosim un izsūtīsim Jums līgumu parakstīšanai;

7}Ja līgumu nav iespēja pārslēgt e-pakalpojumos, varat izdrukāt 2 eksemplāros līgumu formas privātpersonām vai juridiskām personām, aizpildīt, parakstīt tās un nosūtīt uz adresi: Vietalvas iela 5, Rīga, LV-1009 ;

8}kā arī, līguma formas ir iespējams paņemt novietnē pie “Clean R” Klientu centriem Rīgā – Vietalvas ielā 5 un Mellužu ielā 17, Pārdaugavas biznesa centrā “Abava”. Līgumu formas variet aizpildīt Jums vēlamā laikā un izmantojot klāt pievienoto atbildes aploksni, atsūtīt atpakaļ uz “Clean R”.

Rūpējoties par sabiedrības veselību sakarā ar ārkārtas situāciju, līgumu slēgšana klātienē klientu centros nav iespējama, jau iepriekš pateicamies par Jūsu izpratni!

Esam apkopojuši 20 klientu biežāk uzdotos jautājumus un sagatavojušie atbildes. Aicinām iepazīties ar tiem, ja Jums ir radušās neskaidrības saistībā ar jauno sadzīves atkritumu apsaimniekošanas sistēmu Rīgā.

Ja vēl neesiet noskaidrojis, kurā atkritumu apsaimniekošanas zonā pēc 20. maija būs Jūsu adrese, atrodiet savas zonas vai adreses apsaimniekotāju kādā no šīm kartēm: https://projects.kartes.lv/rigas-iedalijums/ vai https://mvd.riga.lv/atkritumu-apsaimniekosanas-zonas/

Vides pakalpojumu uzņēmums "Clean R" ir nozares līderis Latvijā, kurš dibināts pirms 75 gadiem. "Clean R” nodarbina vairāk kā 1300 darbinieku, un tas sniedz plašāko vides pakalpojumu klāstu vairāk kā 50 000 klientiem visā Latvijā. Klientiem tiek piedāvāti 40 pakalpojumi atkritumu apsaimniekošanas, īpašumu uzturēšanas, telpu un ēkām piegulošo teritoriju uzkopšanas un labiekārtošanas jomās, kā arī ceļu un koplietošanas teritoriju tīrīšana.

ir nozares līderis Latvijā, kurš dibināts pirms 75 gadiem. "Clean R” nodarbina vairāk kā 1300 darbinieku, un tas sniedz plašāko vides pakalpojumu klāstu vairāk kā 50 000 klientiem visā Latvijā. Klientiem tiek piedāvāti 40 pakalpojumi atkritumu apsaimniekošanas, īpašumu uzturēšanas, telpu un ēkām piegulošo teritoriju uzkopšanas un labiekārtošanas jomās, kā arī ceļu un koplietošanas teritoriju tīrīšana.

 

“Clean R”

Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums