BITE klientiem dāvina papildus 10GB interneta – mācībām, darbam, saziņai ar mīļajiem

Mobilo sakaru operators BITE aprīlī saviem klientiem, kuriem nav pieslēgts bezlimita tarifu plāns, dāvina papildus 10GB interneta, lai, paliekot mājās, nebūtu jāuztraucas par datu patēriņu mācībām, darbam vai saziņai ar ģimeni un draugiem. Papildus 10GB interneta ir pieejami visiem BITE klientiem, kuriem nav pieslēgts bezlimita tarifu plāns, nosūtot SMS ar tekstu 10GB uz 1600.

“Laikā, kad valstī ir izsludināts ārkārtējais stāvoklis, iedzīvotāji ir aicināti palikt mājās. Līdz ar to gan mācību process, gan darbs tiek organizēts attālināti, kā arī saziņa ar ģimeni un draugiem notiek tiešsaistē - strauji pieaug interneta datu patēriņš dažādās ierīcēs. Vēloties atbalstīt Latvijas iedzīvotājus, aprīlī visiem klientiem, kuriem nav pieslēgts bezlimita tarifu plāns, dāvinām papildus 10GB interneta, lai šajā ārkārtas situācijā varētu turpināt organizēt mācības un darbu attālināti, neuztraucoties par tarifu plāna datu pārtēriņu,” norāda Diāna Šmite, BITES mārketinga nodaļas vadītāja.

Saskaņā ar BITES datiem, kopš valstī izsludināts ārkārtējais stāvoklis, balss sakaru pieaugums vērojams par aptuveni 20%, zvani visvairāk tiek veikti tieši dienas pirmajā pusē. Savukārt patērēto datu apjoms pieaudzis par aptuveni 25%, visvairāk datus tērējot līdz plkst.14:00 dienā un dienas otrajā pusē, kā arī brīvdienās.

“Šādas balss sakaru un datu patēriņa tendences ir skaidrojamas gan ar attālināti organizēto mācību un darba procesu, gan to, ka arī savu brīvo laiku cilvēki pavada tiešsaistē. Vērojam, ka, piemēram, video saziņas rīka “Zoom”, kas tiek izmantots gan darbam, gan mācībām, lietojums martā ievērojami pieaudzis. Redzam, ka cilvēki sazvanās arī tādās platformās kā “Skype”, “Viber”, “WhatsApp” un “Facebook Messenger”, kur datu lietojums ir audzis pat par 150%. Tāpat strauji pieaudzis dažādu izklaides portālu – “YouTube”, “Facebook” apmeklētība, gan arī tiešsaistes spēļu portālu lietojums,” turpina Šmite.

BITE ik gadu tīkla attīstībā iegulda vairāk nekā 10 miljonus eiro, un arī šogad tīkla infrastruktūras attīstība neapstāsies. Tāpat BITE nepārtraukti seko līdzi tīkla darbībai, lai operatīvi novērstu lokālas nepilnības, ja tādas radīsies.

BITE Latvija atgādina, ka līdz nākamajam valdības paziņojumam ir slēgti uzņēmuma saloni, tāpēc aicina izmantot mobilo lietotni manabite.lv un e-veikalu bite.lv, lai attālināti saņemtu visus nepieciešamos pakalpojumus.

Par BITI:

BITE ir visstraujāk augošais mobilo sakaru operators Latvijā, kas jau vairāk nekā desmit gadus nodrošina mūsdienīgus, inovatīvus, klientu vajadzībām atbilstošus mobilo sakaru pakalpojumus. Tīkla infrastruktūras un pakalpojumu attīstībā uzņēmums ik gadu investē aptuveni 10% apgrozījuma. Pateicoties pārdomātai tīkla attīstības stratēģijai, operators nodrošina sabalansētu tīkla kvalitāti, kas ļauj nodrošināt klientiem Ultra HD kvalitātes balss pakalpojumus, īpaši zemus latentātes jeb signāla aiztures rādījumus, stabilu un ātru internetu u.tml. Šobrīd jaudīgais BITES 4G internets ir pieejams jau 99% valsts iedzīvotāju.

 

BITE
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums