Investējot 1,2 miljonus eiro, "Ādažu Čipsu" ražotnē automatizē pakošanas procesus


Orkla Latvija_Adazu_Cipsu_Automatizacija public. foto
"Orkla Latvija" investējusi 1,2 miljonus eiro ražošanas procesu uzlabošanā, iegādājoties un uzstādot čipsu ražotnē jaunu pakošanas automatizācijas iekārtu. Robotizētā sistēma, kas sastāv no pieciem paralēlā savienojuma jeb "Delta" tipa robotiem, divām kastu formēšanas iekārtām un viena vākotāja, kopā automātiski formē kasti, sapako čipsu paciņas kastēs un uzliek vāku.

Mēs veicam nepārtrauktus uzlabojumus, lai nodrošinātu patērētājiem labāko pieredzi, lietojot mūsu zīmolu produktus. Vienlaikus mums ir svarīgi paveikt darbu efektīvi, kā arī cīnīties ar darba spēka trūkumu šodien un nākotnē. Līdz ar jaunās pakošanas iekārtas uzstādīšanu darba ražīgums pieaug par 15 līdz 20 procentiem, kas ir nozīmīgs panākums ceļā uz darba efektivitātes kāpināšanu. Šis ir ieguldījums ne tikai mūsu “Ādažu Čipsu” ražotnes konkurētspējā šodien un ilgtermiņā, bet arī kopējā uzņēmuma tālākajā attīstībā,” uzsver uzņēmuma “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Kopš 2012. gada “Orkla Latvija” “Ādažu Čipsu” ražotne ir dubultojusi kopējos ražošanas apjomus. Gada laikā zīmoliem “Ādažu Čipsi” un “Taffel The Original Snacks” tiek saražotas vairāk nekā 5 000 tonnas kartupeļu čipsu un citu sāļo uzkodu.

Procesu modernizēšana un automatizācija, lai atbilstu mūsdienīgas ražotnes principiem, ir viens no lielākajiem projektiem šajā gadā “Ādažu Čipsu” ražotnē, jo pieprasījums pēc kartupeļu čipsiem ievērojami palielinās, kā arī “Orkla Latvija” ražo produkciju citiem “Orkla” grupas uzņēmumiem Skandināvijā, līdz ar to līdzšinējā ražošanas jauda bija nepietiekama. Jaunā, robotizētā sistēma veicina ne tikai jaudas palielināšanu, bet arī sekmē precīzāku ražošanas plānošanu, kā arī palīdz izslēgt kļūdu iespējamību ražošanas procesā.

Video pieejams šeit: https://youtu.be/BpV0Zw0G85A

Šis projekts īstenots ar Lauku atbalsta dienesta līdzfinansējumu, piesaistot Eiropas Savienības līdzekļus.

Par “Orkla Latvija”:

“Orkla Latvija” ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2018. gadā bija 116,1 miljons eiro. “Orkla” ir eksperts spēcīgu vietējo zīmolu attīstībā, saglabājot to produktu tradīcijas, vērtības un modernizējot ražošanas procesus. “Orkla Latvija” pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta”, “Abba” un citus.

 

“Orkla Latvija”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli