"Maxima" krīzes vadības pieredzi sniedz Latvijas uzņēmumiem


Maxima Krizes macibas_public. foto
Aktualizējot pārdomātas, efektīvas un pasaulē pārbaudītas ārkārtas situāciju vadības prakses nepieciešamību Latvijas uzņēmumos, "Maxima Latvija" konferencē "Ārkārtas situācija? Rīkojies atbildīgi!" iepazīstināja lielākos vietējos uzņēmumus, valsts un pašvaldību iestādes ar uzņēmumā ieviesto vērienīgo ārkārtas situāciju vadības plānu, kas izstrādāts sadarbībā ar vienu no pasaules vadošajiem ekspertiem ārkārtas situāciju vadībā - "Kenyon International Emergency Services".

“Maxima” ir lielākais uzņēmums Eiropā, kas ievieš šāda apjoma pilnu ārkārtas situāciju vadības sistēmu. 


Maxima Krizes macibas public. foto

“Ņemot vērā “Maxima Latvija” darbības mērogu, reģionālo pārklājumu, komplicētos un daudzveidīgos procesus, kā arī klientu skaitu, kas ik dienu pārsniedz 300 000, uzņēmuma mērķis bija izstrādāt un ieviest efektīvu ārkārtas situāciju vadības sistēmu, nodrošinot gatavību reaģēt nekavējoties un darīt to kompetenti un atbilstoši jebkurai situācijai. Turklāt svarīgi bija rast risinājumus, kas būtu saprotami visiem darbiniekiem un efektīvi ieviešami katrā veikalā. Tādēļ 2018.gadā kopā ar starptautiski atzītu ekspertu “Kenyon International Emergency Services”, kam ir vairāk nekā simts gadu pieredze un visaptveroši resursi ārkārtas situāciju un dažādu krīžu vadībā, ieviesām jaunu ārkārtas situāciju vadības plānu. Šāda darbības plāna ieviešana ir pagrieziena punkts ne tikai mazumtirdzniecībā, bet Latvijas uzņēmumu vidē kopumā, un ceram, ka mūsu pieredze kalpos par motivāciju arī citiem uzņēmumiem drošības procesu pilnveidošanai,” komentē “Maxima Latvija” valdes loceklis Jānis Vanags.


Maxima Zelta kivere auditorija.

"Kenyon International Emergency Services", ar kuru kopā izstrādāts “Maxima” ārkārtas situāciju vadības plāns, ir pasaules līderis ārkārtas situāciju vadībā, piedāvājot krīzes plānošanu pirms incidentiem, kā arī reaģēšanas pakalpojumus pēc ārkārtas situācijām pasaules vadošajiem uzņēmumiem.

Oktobra sākumā Rīgā “Maxima” sadarbībā ar Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestu, Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestu, Valsts policiju un Valsts drošības dienestu rīkoja pirmās pilna mēroga visaptverošās mācības mazumtirdzniecības nozarē Baltijā ar operatīvo dienestu iesaisti. Lai pilnveidotu uzņēmuma ārkārtas situāciju vadību un stiprinātu darbinieku sadarbību ar iesaistītajiem dienestiem, mācības norisinājās vairākos līmeņos. Tās ietvēra gan inscenētus glābšanas darbus “Maxima” veikalā ar glābēju un operatīvo transportlīdzekļu iesaisti, gan ārkārtas situāciju vadības plāna aktivizēšanu un darbu “Maxima” birojā “Abras”.

Šī plāna izstrāde un ieviešana ir daļa no “Maxima” izaugsmes stratēģijas, kas ļauj nostiprināt uzņēmuma darbinieku un nozīmīgo trešo pušu rīcību ārkārtas situācijās un ir ļāvusi ieviest efektīvu, ilgtermiņā funkcionējošu un universālu ārkārtas situāciju vadības sistēmu. Plāna izveides un ieviešanas procesā tika izvērtēta iepriekšējā pieredze, izstrādāta detalizēta rokasgrāmata, precizēts ārkārtas situācijas komandas sastāvs un uzdevumi, kā arī organizētas apmācības visiem uzņēmuma darbiniekiem atbilstoši katra atbildībai un lomai, sākot ar veikala darbiniekiem un beidzot ar augstākā līmeņa vadītājiem.

SIA "Maxima Latvija"
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli