"Inchcape" stiprina BMW pozīcijas un plāno strauju "Land Rover" izaugsmi Baltijā


public. foto
Atbilstoši "Inchcape" globālajai stratēģijai stiprināt reģionālās pozīcijas konkrētu automašīnu zīmolu tirgū, "Inchcape Motors Latvia" plāno pievērst pastiprinātu uzmanību "Land Rover" zīmola izaugsmei un stiprināt BMW stabilās pozīcijas Baltijā, informē "Inchcape Motors Latvia" valdes loceklis Dmitrijs Zeļeņins.

“Mēs redzam pietiekami lielu neizmantotu potenciālu “premium” klases zīmolu – BMW, MINI, “Jaguar”, “Land Rover” - attīstībā Latvijā un visā Baltijā, tādēļ veidosim savu piedāvājumu, īpaši izvērtējot dažādu zīmolu klientu paradumu maiņu un izsmalcinātās vēlmes,” uzsver BMW pārstāvis.

Šogad “Inchcape” ir paplašinājis oficiālo pārstāvniecību tīklu Baltijā: grupā ietilpstošais Lietuvas autotirgotājs ir ieguvis BMW oficiālā pārstāvja statusu. Līdz šim tāds bija tikai uzņēmumiem Latvijā un Igaunijā. Tas ļauj stiprināt stabilās BMW zīmola pozīcijas visā reģionā un prasīgajiem klientiem piedāvāt arvien ko jaunu. Piemēram, šovasar atklātais Baltijā lielākais “Jaguar Land Rover” salons sniedz vēl nebijušas iespējas vislielākajiem auto gardēžiem.

“Mūsu mērķis ir nodrošināt izcilu servisu un veidot uzticībā balstītas ilgtermiņa attiecības ar klientiem. Tādēļ tiek plānots pievērst īpašu uzmanību darbinieku prasmju pilnveidošanai un apmācībām, kas nodrošinās padziļinātas zināšanas gan par piedāvātajiem produktiem, gan par komunikāciju ar klientiem,” pauž BMW pārdošanas vadītāja Zane Zariņa, kas nesen pievienojusies komandai, lai realizētu minētos mērķus.

Tas ir īpaši svarīgi, ņemot vērā tendenci, ka automašīnas kļūst aizvien viedākas. Līdz ar to, lai spētu piedāvāt klientiem vispiemērotākos risinājumus, konsultantiem ir jābūt zinošiem gan par elektromobiļiem, gan par auto aprīkojumā izmantotajām modernajām tehnoloģijām, gan arī par ražotāju nākotnes plāniem.

Cita starpā auto koncerns BMW līdz 2023.gadam plāno palielināt elektro un hibrīdauto modeļu skaitu līdz 25, vairāk nekā puse no tiem būs elektromobiļi. Jau pavisam drīz arī Latvijā būs pieejams pirmais pilnībā elektriskais MINI, nākošgad sāksies apvidus auto BMW iX3, bet 2021.gadā - krosovera BMW iNEXT un sedana BMW i4 ražošana.

“Inchcape Motors Latvia” ir mainīta arī vadības struktūra. Par visu četru “premium” klases auto zīmolu mazumtirdzniecības vadītāju ir iecelts valdes loceklis Dmitrijs Zeļeņins, bet par vasarā atklātā Baltijā lielākā “Jaguar Land Rover” auto salona vadītāju - Aleksandrs Horts. Savukārt par zīmolu “Mazda” un “Ford” mazumtirdzniecības direktoru iecelts Andris Ustups. Visi ir pieredzējuši auto tirdzniecības profesionāļi.

Par “Inchcape Motors Latvia”

Oficiālais BMW, BMW Motorrad, MINI, Ford, Mazda, Jaguar un Land Rover pārstāvis Latvijā jau vairāk nekā desmit gadus. 2017.gadā uzņēmums saņēma “Ilgtspējas indeksa” sudraba kategorijas atzinību, kļūstot par pirmo un līdz šim vienīgo uzņēmumu auto nozarē Latvijā, kurš saņēmis šo apbalvojumu. Pasaulē “Inchcape” ir viens no vadošajiem auto tirdzniecības uzņēmumiem, kas pārstāvēts 32 valstīs un nodarbina vairāk nekā 18 000 darbinieku.

 

“Inchcape Motors Latvia” BMW grupa
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli