Samazina sāls un cukura daudzumu "Spilvas" produktiem


Orkla Spilva tomatu merce bez cukura.
"Orkla Latvija" ražotajiem "Spilvas" produktiem dažādās kategorijās tiek samazināts pievienotā sāls un cukura daudzums. Vienlaikus "Orkla Latvija" kā viens no lielākajiem inovatoriem Latvijas pārtikas nozarē piedāvā arvien jaunus produktus gan esošajās, gan jaunās produktu kategorijās. Zīmols "Spilva" iepazīstina ar tomātu mērci, kuras receptūrā nav pievienots papildu cukurs, kā arī sāls daudzums samazināts par 50%.

Jau pērn uzsākta vairāku zīmola “Spilva” produktu receptūru pārskatīšana, lai samazinātu sāls daudzumu tomātu mērču, kečupu, sinepju un dresingu jeb salātu mērču kategorijās. Piemēram, tomātu mērču un kečupu kategorijā atsevišķiem produktiem sāls daudzums samazināts par 10% līdz 30%. Šogad tehnologi turpina mērķtiecīgu darbu, lai samazinātu cukura daudzumu tomātu mērcēs un kečupos, kā arī sāls un cukura samazināšanai majonēzēs, pārskatot visas šo produktu receptūras.

“Šobrīd mēs veicam visus nepieciešamos laboratorijas un ražošanas testus, lai līdz šā gada beigām ražošanā varētu ieviest uzlabotas “Spilvas” majonēžu receptūras ar samazinātu sāls un cukura daudzumu. Izpētes darbs, meklējot alternatīvas un pielāgojot receptūras ir laikietilpīgs process, taču ir svarīgi, lai produktu garša un kvalitāte saglabātos nemainīga. Tas ir patiess izaicinājums, jo garša ir svarīgs aspekts mūsu produkcijas cienītājiem,” informē “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

Receptūru pārskatīšana, samazinot sāls un cukura daudzumu, tiek īstenota “Orkla Latvija” ilgtspējas stratēģijas ietvaros. Šī stratēģija paredz daudzpusīgu pieeju organizācijas darbā, un atbilstoši tai ir izvirzītas piecas darbības jomas, kurās “Orkla Latvija” aktīvi strādā ilgtspējas virzienā: uzturs un labsajūta, droši produkti, ilgtspējīgi izejmateriāli, atbildība pret vidi, rūpes par darbiniekiem un sabiedrību. Katrā darbības jomā ir noteikti ilgtermiņa mērķi un uzdevumi, kuru izpilde ir pakāpeniska.

“Orkla Latvija” ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2018. gadā bija 116,1 miljoni eiro.

“Orkla Latvija”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  kondicionieri  granulu katli