"Forevers" investē vairāk nekā 100 000 eiro sava veikalu tīkla attīstībā

Lielākais vietējais gaļas pārstrādes uzņēmums "Forevers" sava veikalu tīkla attīstībā šogad iegulda vairāk nekā 100 000 eiro. Pirmajos šī gada septiņos mēnešos atklāti 12 jauni veikali, bet modernizēti – 11. Savukārt līdz šī gada beigām "Forevers" veikalu tīkls tiks modernizēts un paplašināts, atverot vēl 4 veikalus, kā arī rekonstruējot 13 tirdzniecības vietas. Rīgā tikko durvis vēris jaunais "Forevers" veikals tirdzniecības centra "Ozols" telpās.

Mērķtiecīgas investīcijas veikalu tīkla attīstībā ir daļa no “Forevers” ilgtermiņa programmas. Pērn tika atvērtas 9 pilnīgi jaunas tirdzniecības vietas, bet renovēti 12 veikali visā Latvijā. Kopējais “Forevers” veikalu skaits šobrīd ir 89, pārklājot visu Latvijas teritoriju.

Kā liecina “Forevers” veiktais pētījums par patērētāju iepirkšanās paradumiem sadarbībā ar pētījumu aģentūru “RAIT”, gaļu un gaļas produktus specializētajos gaļas veikalos iegādājas 52% Latvijas iedzīvotāju. Pētījuma rezultāti apliecina pircēju paradumu maiņu, biežāk izvēloties specializēto gaļas veikalu produkciju. Reaģējot uz tirgus tendencēm, “Forevers” iegulda sava veikalu tīklu attīstībā atbilstoši pērn ieviestajam konceptam. Tas paredz, ka līdzās “Forevers” gaļas ražojumiem tiek tirgoti arī citi ikdienas vajadzībām nepieciešami pārtikas produkti, piemēram, piena produkti, zivis, maize u.c.

Informē “Forevers” valdes loceklis Andrejs Ždans: “Sekojot patērētāju pieprasījumam, stiprinām savas pozīcijas vietējā tirgu, mērķtiecīgi paplašinot un modernizējot “Forevers” veikalu tīklu, kas ir viens no uzņēmuma stratēģiskajiem biznesa mērķiem, lai panāktu lielāku saražotās produkcijas realizācijas apjomu. Gan izdevīgas cenas, kas vienlaikus ir būtisks “Forevers” darbības princips kopumā, plašs gaļas produkcijas sortiments, kā arī individuāla pieeja pircēju apkalpošanas sfērā ir faktori, kas veicina nišas veikalu konkurētspēju. Šobrīd tirgus tendences liecina, ka turpmākos gados specializēto veikalu popularitāte patērētāju vidū turpinās pieaugt.”

Saskaņā ar uzņēmuma sniegto informāciju investīcijas jaunajā “Forevers” tirdzniecības vietā, kas atrodas tirdzniecības centrā “Ozols”, sasniedz 14 600 eiro. Tajā līdzās pašu ražotiem gaļas izstrādājumiem uzņēmums piedāvā vēl lielāku produkcijas sortimentu sadarbībā ar Latvijā zināmiem ražotājiem. Veikala tirdzniecības vietas platība ir 30 m2, un tajā tiek nodrošinātas 2 jaunas darba vietas.

Nišas veikalos visbiežāk iegādājas sardeles, cīsiņus, kūpinājumus un pusfabrikātus

Saskaņā ar “Forevers” veiktā pētījuma datiem pieprasītākie gaļas izstrādājumi specializētajos veikalos, kas apliecina pircēju tendenci biežāk izvēlēties ātri pagatavojamus produktus, ir sardeles, cīsiņi, kūpinājumi un pusfabrikāti. Pētījumā secināts, ka 28% Latvijas iedzīvotāju sardeles pērk specializētajos veikalos, bet pusfabrikātus specializētajos veikalos iegādājas 26% aptaujas dalībnieku. Cīsiņus un kūpinātu gaļu specializētajos veikalos pērk 25% respondentu.

*“Forevers” sadarbībā ar pētījumu kompāniju “RAIT” veiktajā aptaujā Latvijas mērogā par patērētāju iepirkšanās paradumiem piedalījās 1022 respondenti vecumā no 18-65 gadiem, no kuriem 52% ir sievietes un 48% vīrieši.

Par “Forevers”

Forevers” ir lielākais vietējais gaļas pārstrādes uzņēmums Latvijā, kas tirgū strādā jau vairāk nekā 22 gadus. Uzņēmuma ražotnē, ievērojot Eiropas Savienības ražošanas standartus, katru dienu tiek saražotas un iepakotas vairāk nekā 55-60 tonnas gaļas produkcijas. “Forevers” tirdzniecības tīklā šobrīd ir 89 veikali visā Latvijā, kura darbības uzturēšanā būtisks ķēdes posms ir uzņēmuma izveidotā loģistikas sistēma. Saskaņā ar Lielbritānijas pētījuma aģentūru “Euromonitor International” “Forevers” ir atzīts par Nr. 1 – pirktāko gaļas produktu zīmolu Latvijā 2018. un 2017. gadā.

 

“Forevers”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli