"Orkla Latvija", investējot 500 000 eiro, uzstāda vafeļu konfekšu iesaiņošanas iekārtu


Orkla Latvija_Vafeļu_konfektes public. foto
"Orkla Latvija" turpina ražošanas procesu pilnveidi, uzstādot jaunu, energoefektīvu vafeļu konfekšu iesaiņošanas iekārtu, kas sniedz iespēju strādāt efektīvāk un ātrāk, turklāt tā iesaiņo konfektes hermētiski noslēgtā, ērti atveramā iepakojumā, pasargājot no ārējo apstākļu ietekmes. Kopumā šajā pilnveides projektā uzņēmums investējis 500 000 eiro.

Mūsu nemainīga prioritāte ir nodrošināt augstākās kvalitātes produktus, kas ražoti uz mūsdienīgām iekārtām. “Orkla Latvija” ir nemitīgā attīstības procesā, regulāri investējot projektos, kas palīdz attīstīt un pilnveidot visus ražošanas procesus. Īstenojot šo projektu, mēs varējām nomainīt piecas savu laiku nokalpojušās iekārtas pret vienu mūsdienīgu un jaudīgu iekārtu, kas sniedz iespēju strādāt efektīvāk un ražošanas procesā patērē mazāk elektroenerģijas,” uzsver “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Salīdzinājumā ar līdz šim izmantotajām iekārtām, uz jaunās iekārtas iespējams iesaiņot četras reizes vairāk konfekšu, turklāt tā sniedz iespēju nākotnē attīstīt vēl papildu ražošanas jaudu. Iekārtas procesu vadība ir pilnībā datorizēta, kas ļauj ātri un ērti veikt datu analīzi, kā arī reāllaikā sekot līdzi tam, cik efektīvi tiek strādāts. Savukārt iebūvētie optiskie devēji seko līdzi procesa nepārtrauktībai un automātiski atlasa tās konfektes, kas neatbilst iepriekš definētiem kvalitātes parametriem, tādējādi nodrošinot pirmo kvalitātes kontroli. Ne mazāk būtiski ir tas, ka iekārta nav jāapstādina, lai nomainītu iepakojuma materiāla ruļļus – šis process notiek automātiski, nesamazinot mašīnas ātrumu.

Uz jaunās iekārtas saiņo vafeļu konfektes “Lācītis Ķepainītis”, “Vēsma” un “Kazino”, kā arī mazās vafeļu tortes “Lācītis Ķepainītis”, “Vēsma” un “Vāverīte”.

Par “Orkla Latvija”:

“Orkla Latvija” ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2017. gadā bija 112,6 miljoni eiro. “Orkla” ir eksperts spēcīgu vietējo zīmolu attīstībā, saglabājot to produktu tradīcijas, vērtības un modernizējot ražošanas procesus. “Orkla Latvija” pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta”, “Abba” un citus.

“Orkla Latvija”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli